• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Microsoft Dynamics 365 en sevilen CRM uygulaması seçildi
Microsoft Dynamics 365 en sevilen CRM uygulaması seçildi

Microsoft Dynamics 365 en sevilen CRM uygulaması seçildi

ICT Media ICT Media
6 Ocak 2020 00:00
Paylaş

Microsoft’un stratejik adımlar atma imkânı sunmak üzere kurumlar için tasarladığı bağlantılı iş bulut uygulaması Dynamics 365, en sevilen CRM uygulaması seçildi. Müşteri hizmetleri ve deneyimi alanında bağımsız çalışmalar yürüten Nice Medya’nın Türkiye’deki çağrı merkezilerinde 1000’e yakın kullanıcıyla yaptığı ankete göre Dynamics 365 en sevilen CRM uygulaması seçildi.

Microsoft Türkiye Kurumsal İş, Üretkenlik ve Güvenlik Uygulamaları Satış Direktörü Ozan Öncel, konuyla ilgili olarak, “Daha fazlasını başarmaları için kurum ve bireyleri güçlendiren çözümler sunmaya devam ediyoruz. Çağrı merkezi dâhil olmak üzere müşteri temas noktalarının birçoğunda Dynamics 365 ile kurumlar kendi inovasyonlarını gerçekleştiriyor. Dynamics 365, müşterilerle etkileşim kurmak, operasyonları en iyi duruma getirmek, ürünleri ve hizmetleri dönüştürmek gibi kurumların dijital dönüşüm süreçlerine katkı sunuyor. Yapay zekâyı tüm veri çeşitlerine uygulayarak CRM ve ERP'de (Kurumsal Kaynak Planlaması) devrim yaratan servisler sunan platform, kurumun her kısmından gelen sinyalleri alıp bunları değerli bilgiye dönüştürüyor. Kurumlar satış artırma teknikleri geliştirmek, yeni müşteri kazanmak, müşteri hizmetlerini iyileştirmek, müşteri etkileşimini yeniden tasarlamak gibi dönüştürücü süreçlerde daha etkili kararlar alıyor” dedi.

Paylaş
Microsoft Dynamics 365 Ozan Öncel

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.