• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Microsoft Kaizala Türkiye’de
Microsoft Kaizala Türkiye’de

Microsoft Kaizala Türkiye’de

ICT Media ICT Media
15 Ağustos 2018 00:00
Paylaş

Microsoft’un geniş katılımlı güvenli grup iletişimi ve iş yönetimine yönelik mobil uygulaması olan Microsoft Kaizala, Türkiye’de kullanıma sunuldu. Office 365 ile uyumlu olarak çalışan mobil uygulama, kurumların etkili iletişim kurma ve birlikte çalışma yollarını geliştiriyor, iş akışı yönetimine, raporlama ve analizlere yönelik kolaylıklar sunuyor.

Birey ve kuruluşlara daha fazlasını başarmaları için güç katma misyonuyla faaliyetlerini sürdüren Microsoft, yaygın olarak iş dünyasının iletişim ve birlikte çalışma için güvenle kullandığı mobil uygulama Kaizala’yı Türkiye dahil tüm Orta Doğu ve Afrika’da kullanıma sundu. Sahada iletişim kurmayı kolaylaştıran Kaizala, haber almak ve verimliliği artırmak için ihtiyaç duyulan araçları sunuyor. Kaizala ile merkez ofisten gelen duyuruları almak, anketler veya araştırmalar yoluyla geri bildirim göndermek, bire bir veya gruplar halinde sohbet etmek kolaylaşıyor.

Kaizala’da konum, fotoğraflar ve daha fazlasının gönderilmesi ve alınması da mümkün. Microsoft Kaizala’nın Pro versiyonu da bulunuyor. Kaizala Pro’nun premium özellikleri arasında kullanıcı ve grup yönetimi, Microsoft Kaizala API’lerinin sağladığı sistem entegrasyonu ve otomasyonu, gelişmiş raporlama ve analizler, özel eylemleri yayınlama özelliği, açık gruplar oluşturma özelliği, organizasyonel profil, rehber ve destek hizmetleri yer alıyor.

Üretkenliği artıran mobil sohbet uygulaması
Uygulamanın saha personelini uzaktan yöneten şirketlerin karşılaştığı birçok soruna çözüm getireceğini söyleyen Microsoft Orta Doğu ve Afrika Bölge Pazarlama Müdürü Oray Erkuş şunları belirtti: “Mobil teknoloji, şirketlerin dördüncü sanayi devrimine entegre olmasını ve dijital dönüşümü gerçekleştirebilmesini sağlıyor. Microsoft Kaizala, işlerin hızlı yürütülmesini, birlikte çalışmayı ve organizasyonel üretkenliği geliştirmek için çok sayıda çalışanın etkili iletişim kurmasını sağlıyor. Analizlerden ve raporlardan faydalanarak aksiyona dönüşen bilgiler sağlayan Kaizala, aynı zamanda sektörün en iyi uygulamalarıyla güven ve uyum içinde çalışıyor.”

Diğer sohbet tabanlı uygulamalardan farklı olarak Kaizala, bazı çalışanların e-posta adresi olmadığını göz önünde bulundurarak kullanıcıdan kayıt için yalnızca bir cep telefonu numarası istiyor. Uygulama aynı zamanda yavaş 2G ağları gibi her çeşit mobil ağda çalışmak üzere optimize edildi. Sınırsız sayıda kullanıcı iletişimine imkân veren Kaizala ile şirketler birkaç dakika içinde çalışan listelerinden, telefon rehberlerinden veya özel paylaşımlardan yola çıkarak hiyerarşik gruplar oluşturabiliyor. Kaizala ile şirketler, düzenledikleri anket sonuçlarını gerçek zamanlı olarak görüntüleyebiliyor, kullanıcı yanıtlarının toplu görünümü ile büyük miktarda bilgiyi organize edebiliyor ve anlık raporlar oluşturabiliyor.

Güvenli kurumsal sohbetler
Müşterilerin mesajları, fotoğrafları, video dosyaları, ses dosyaları, belgeleri, oylamalar, anketler ve diğer veriler şifreleme yöntemiyle korunuyor. Yöneticiler, şirket verilerine kimlerin erişebileceğine karar verebiliyor. Tüm Kaizala verileri, sektörlerin gerektirdiği standartları sağlayan güvenlik ve uyumluluk sertifikalarına sahip Microsoft Azure veri merkezlerinde depolanıyor.

Paylaş
Microsof Kaizala mobil sohbet Oray Erkuş

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.