• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Monster Notebook, Teleperformance Türkiye iş birliğiyle müşteri memnuniyetinde yüzde 23’lük artış sağladı
Monster Notebook, Teleperformance Türkiye iş birliğiyle müşteri memnuniyetinde yüzde 23’lük artış sağladı

Monster Notebook, Teleperformance Türkiye iş birliğiyle müşteri memnuniyetinde yüzde 23’lük artış sağladı

ICT Media ICT Media
12 Ağustos 2021 00:00
Paylaş

Teleperformance, yüksek performanslı dizüstü bilgisayar ve oyuncu ekipmanları alanında faaliyet gösteren Monster Notebook’la yeni bir iş birliğine imza attı. Şirketin müşterilerine sunmaya başladığı çok boyutlu hizmet, müşteri memnuniyetinde yüzde 23’lük artış sağladı.

Teknolojik gücü ve insan odağıyla çok kanallı müşteri deneyimi yönetimi dışkaynak hizmet sağlayıcısı Teleperformance, Türkiye’de 2021 yılında güçlü iş birlikleriyle büyümeye devam ediyor. Şirket son olarak oyun başta olmak üzere güç ve performans gerektiren uygulamaları çalıştıran yüksek performanslı dizüstü bilgisayar ve oyuncu ekipmanları alanında faaliyet gösteren Monster Notebook’la önemli bir iş birliğine imza attı.

Yapılan iş birliği kapsamında Monster Notebook’un tüm CRM yapıları iletişim merkezi dinamiklerine uygun olarak yeniden düzenlendi. Teleperformance Türkiye, hem Monster Notebook’a, hem de müşterilerine her türlü teknik desteği telefonda sunarken Monster Notebook için bir de oyun rehberi oluşturdu. Bu rehber kapsamında yazılı ve sözlü olarak oyunlara özel rehberlik, teknik ve gelişim fırsatları sunmaya başladı.

“Deneyimi geliştirdik”

Amaçlarının ihtiyaçlar doğrultusunda oluşturulan katma değerli servislerle en iyi müşteri deneyimini yaratmak olduğunu belirten Teleperformance Türkiye CEO’su Tülay Doğrular, “Monster Notebook için müşteri hizmetleri, teknik destek, memnuniyet ve ücretsiz bakım ve acil durum aramaları gerçekleştiriyoruz. Oyuncu topluluğuna dokunan şirketin bu topluluğun ihtiyaçlarına tam yanıt vermesini sağlamak için çok boyutlu bir rehber de oluşturduk. Kullanıcılardan oldukça ilgi gören bu rehberle sunulan deneyimi geliştirdik. Ayrıca CRM yapılarını iletişim merkezi dinamiklerine uygun olarak yeniden düzenlerken bir raporlama sistemi ve sunulan hizmet kalitesi ve tutarlılığı için de bir bilgi bankası kurduk” diyor.

“Müşteri memnuniyeti yüzde 23 arttı”

Yapılan tüm bu çalışmaların kısa zamanda sonuçlarını almaya başladıklarını ifade eden Doğrular, bu sonuçları ve planlarını şöyle paylaşıyor: “Monster Notebook ile 2020 yılı Aralık ayında çalışmaya başladık. İş birliği öncesinde şirketin müşteri hizmetleri sabah 9 akşam 6 arasında veriliyorken, haftanın 7 günü 24 saat hizmet vermeye başladı. Müşterilere yönelik çok boyutlu hizmetle birlikte ilk temasta çözüm oranımız yüzde 97 oranında gerçekleşti. İlk 6 ayda müşteri memnuniyetinde de yüzde 23 oranında bir artış sağladık. Önümüzdeki dönemde daha ileri teknik destek hizmeti sağlarken, mevcutta bulunan Türkçe, İngilizce ve Arapça dillerindeki hizmetlerimizi de yeni dillerle zenginleştireceğiz.”

“Kullanıcılarımızla kurduğumuz bağı güçlendiriyor”

Monster NotebookCEO’su İlhan Yılmaz ise Teleperformance Türkiye ile yaptıkları iş birliğine ilişkin şu değerlendirmede bulundu: “Kullanıcılarımıza oyun başta olmak üzere güç ve performans gerektiren tüm uygulamaları en yüksek verimle çalıştıran ürünler sunuyor, aynı zamanda onların mobil olabilmelerini sağlıyoruz. Sadece oyun severlere değil, çalışırken yüksek performansa gereksinim duyan profesyonellere de hitap ediyoruz. Cihazlarımız mimarlık, mühendislik, tasarım, animasyon gibi yoğun grafik ve hesaplama işlemlerinin yapıldığı alanlarda da fark yaratıyor. Vizyonumuz, oyun dünyasında sunduğumuz çözümlerle mükemmel müşteri deneyimi sağlayan bir küresel teknoloji markası olmak. Bu vizyon doğrultusunda satış sonrası hizmetlerimizle ürünlerimizin sonuna dek arkasında duruyoruz. Teleperformance Türkiye ile yaptığımız iş birliği de yine bu vizyonun bir parçası. Müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik yaptığımız çalışmalarımız kullanıcılarımızla kurduğumuz bağın giderek güçlenmesini sağlıyor. Önümüzdeki dönemde de iş birliğimizi geliştirerek sürdüreceğiz.”

Paylaş
Teleperformance Tülay Doğrular Monster Notebook İlhan Yılmaz teknoloji haberleri bilişim haberleri Dijital Gündem

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.