• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Müşteri Hizmetleri Aramalarına BTK Ayarı
Müşteri Hizmetleri Aramalarına BTK Ayarı

Müşteri Hizmetleri Aramalarına BTK Ayarı

ICT Media ICT Media
19 Ocak 2016 11:27
Paylaş
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) elektronik haberleşme sektöründe müşteri hizmetlerine yapılan aramaların tarife içi arama şeklinde ücretlendirilmesi için çalışma başlattı.

Elektronik haberleşme hizmeti sunan işletmecilerin müşteri hizmetlerine yapılan aramaların her yöne paketler kapsamında olmaması veya tarifesindeki dakika ücretinden daha fazla ücretlendirilmesinin tüketici mağduriyetine yol açtığını değerlendiren BTK, bu konudaki düzenlemeyi kamuoyu görüşüne açtı.

Düzenleme şunları kapsıyor:

-Abonelerin hizmet aldıkları işletmenin müşteri hizmetlerini araması halinde uygulanacak ücretlerin şebeke içi arama ücretlerinden yüksek olmamasına, abonelik paketi kapsamında şebeke içine tanınan görüşme sürelerine dahil edilmesi,

-Abonelerin farklı bir şebekedeki müşteri hizmetlerini araması halinde; uygulanacak ücretlerin ilgili abonelik paketlerinin çağrının sonlandırıldığı şebekeye yapılan arama ücretlerinden yüksek belirlenmemesi ve ilgili abonelik paketleri kapsamında çağrının sonlandırıldığı şebekeye tanınan görüşme sürelerine dâhil edilmesi.

 

 
Paylaş

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Citrix ve Nutanix iş birliği ile dijital çalışma ortamlarında yeni bir dönem başlıyor
Citrix ve Nutanix iş birliği ile dijital çalışma ortamlarında yeni bir dönem başlıyor
1 Ağustos 2025 12:09
İTÜ Çekirdek girişimleri, bugüne kadar 325 milyon dolardan fazla yatırım aldı!
İTÜ Çekirdek girişimleri, bugüne kadar 325 milyon dolardan fazla yatırım aldı!
31 Temmuz 2025 16:24
Paratika’dan tarıma dijital destek: ‘Şimdi al, hasatta öde’ dönemi başladı
Paratika’dan tarıma dijital destek: ‘Şimdi al, hasatta öde’ dönemi başladı
31 Temmuz 2025 15:18
Yapay Zekâdan Kuantuma: Yeni Nesil Teknolojiler InvenDO Up ile Sahnede
Yapay Zekâdan Kuantuma: Yeni Nesil Teknolojiler InvenDO Up ile Sahnede
31 Temmuz 2025 15:16
Yetkili yenileme merkezi, yapay zeka destekli telefon değerleme platformunu hayata geçirdi
Yetkili yenileme merkezi, yapay zeka destekli telefon değerleme platformunu hayata geçirdi
31 Temmuz 2025 15:14
Hepsiburada’nın TEKNOFEST “Yapay Zeka Destekli Adres Çözümleme Hackathonu” için başvurular başladı
Hepsiburada’nın TEKNOFEST “Yapay Zeka Destekli Adres Çözümleme Hackathonu” için başvurular başladı
29 Temmuz 2025 17:21
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.