• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor
n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor

n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor

ICT Media ICT Media
14 Ekim 2020 00:00
Paylaş

Türkiye’nin alışveriş platformu n11.com, WhatsApp Canlı Destek Hattı’nı müşterilerinin hizmetine sunuyor. Türkiye’de WhatsApp’tan kesintisiz canlı destek hizmeti veren ilk ve tek açık pazaryeri olan n11.com, müşterilerinin süreç ve siparişlerine ilişkin tüm sorularını 7 gün 24 saat boyunca yanıtlayacak.

Canlı destek hizmetiyle müşterilerinden gelen tüm soruları kesintisiz bir şekilde yanıtlayan n11.com, WhatsApp Canlı Destek Hattı'nı da kullanıma açarak müşteri deneyimindeki iddiasını bir adım öteye taşıyor. Türkiye'deki açık pazaryerleri arasında WhatsApp üzerinden kesintisiz 7 gün 24 saat canlı destek hizmeti sunan ilk ve tek alışveriş platformu olan n11.com, satın alma yapılıp yapılmaması gözetmeksizin tüm kullanıcıların sorularını WhatsApp Canlı Destek Hattı'ndan yanıtlayacak.

WhatsApp Canlı Destek Hattı'na 0850 333 00 11 numarası üzerinden ulaşabilen n11.com kullanıcıları, tüm süreç ve siparişlerle ilgili bilgileri yapay zekâ chatbot sayesinde saniyeler içerisinde alabilecek. Geçen yıl n11.com kullanıcılarının hizmetine sunulan yapay zekâ chatbot, WhatsApp üzerinden de tüm süreç, bilgi ve şikâyet konularında destek olacak; güncel sipariş durumunu sorgulayıp kargo bilgisi paylaşabilecek. Kullanıcılar, dilediği zaman canlı desteğe bağlanıp müşteri temsilcisiyle de görüşebilecek.

Paylaş
n11 whatsapp canlı destek hattı e-ticaret e-alışveriş

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.