• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor
n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor

n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor

ICT Media ICT Media
14 Ekim 2020 00:00
Paylaş

Türkiye’nin alışveriş platformu n11.com, WhatsApp Canlı Destek Hattı’nı müşterilerinin hizmetine sunuyor. Türkiye’de WhatsApp’tan kesintisiz canlı destek hizmeti veren ilk ve tek açık pazaryeri olan n11.com, müşterilerinin süreç ve siparişlerine ilişkin tüm sorularını 7 gün 24 saat boyunca yanıtlayacak.

Canlı destek hizmetiyle müşterilerinden gelen tüm soruları kesintisiz bir şekilde yanıtlayan n11.com, WhatsApp Canlı Destek Hattı'nı da kullanıma açarak müşteri deneyimindeki iddiasını bir adım öteye taşıyor. Türkiye'deki açık pazaryerleri arasında WhatsApp üzerinden kesintisiz 7 gün 24 saat canlı destek hizmeti sunan ilk ve tek alışveriş platformu olan n11.com, satın alma yapılıp yapılmaması gözetmeksizin tüm kullanıcıların sorularını WhatsApp Canlı Destek Hattı'ndan yanıtlayacak.

WhatsApp Canlı Destek Hattı'na 0850 333 00 11 numarası üzerinden ulaşabilen n11.com kullanıcıları, tüm süreç ve siparişlerle ilgili bilgileri yapay zekâ chatbot sayesinde saniyeler içerisinde alabilecek. Geçen yıl n11.com kullanıcılarının hizmetine sunulan yapay zekâ chatbot, WhatsApp üzerinden de tüm süreç, bilgi ve şikâyet konularında destek olacak; güncel sipariş durumunu sorgulayıp kargo bilgisi paylaşabilecek. Kullanıcılar, dilediği zaman canlı desteğe bağlanıp müşteri temsilcisiyle de görüşebilecek.

Paylaş
n11 whatsapp canlı destek hattı e-ticaret e-alışveriş

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sektörün Bölgesel Zirvesi: Veri Merkezleri Yol Haritası Çiziliyor
Sektörün Bölgesel Zirvesi: Veri Merkezleri Yol Haritası Çiziliyor
2 Ekim 2025 10:13
Yandex, Türkiye’nin kahve arama trendlerini açıkladı
Yandex, Türkiye’nin kahve arama trendlerini açıkladı
1 Ekim 2025 15:42
TD SYNNEX’in Teknolojinin Yönü 2025 yılı raporu yayımlandı
TD SYNNEX’in Teknolojinin Yönü 2025 yılı raporu yayımlandı
1 Ekim 2025 12:41
 “Siber güvenlik, şirket itibarının görünmeyen kalkanıdır”
 “Siber güvenlik, şirket itibarının görünmeyen kalkanıdır”
1 Ekim 2025 12:38
“portvMind Public Cloud” ile Bulutta İşler Değişecek
“portvMind Public Cloud” ile Bulutta İşler Değişecek
30 Eylül 2025 17:28
TUA BAŞKANI YUSUF KIRAÇ’A ULUSLARARASI GÖREV
TUA BAŞKANI YUSUF KIRAÇ’A ULUSLARARASI GÖREV
29 Eylül 2025 19:57
ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.