• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor
n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor

n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor

ICT Media ICT Media
14 Ekim 2020 00:00
Paylaş

Türkiye’nin alışveriş platformu n11.com, WhatsApp Canlı Destek Hattı’nı müşterilerinin hizmetine sunuyor. Türkiye’de WhatsApp’tan kesintisiz canlı destek hizmeti veren ilk ve tek açık pazaryeri olan n11.com, müşterilerinin süreç ve siparişlerine ilişkin tüm sorularını 7 gün 24 saat boyunca yanıtlayacak.

Canlı destek hizmetiyle müşterilerinden gelen tüm soruları kesintisiz bir şekilde yanıtlayan n11.com, WhatsApp Canlı Destek Hattı'nı da kullanıma açarak müşteri deneyimindeki iddiasını bir adım öteye taşıyor. Türkiye'deki açık pazaryerleri arasında WhatsApp üzerinden kesintisiz 7 gün 24 saat canlı destek hizmeti sunan ilk ve tek alışveriş platformu olan n11.com, satın alma yapılıp yapılmaması gözetmeksizin tüm kullanıcıların sorularını WhatsApp Canlı Destek Hattı'ndan yanıtlayacak.

WhatsApp Canlı Destek Hattı'na 0850 333 00 11 numarası üzerinden ulaşabilen n11.com kullanıcıları, tüm süreç ve siparişlerle ilgili bilgileri yapay zekâ chatbot sayesinde saniyeler içerisinde alabilecek. Geçen yıl n11.com kullanıcılarının hizmetine sunulan yapay zekâ chatbot, WhatsApp üzerinden de tüm süreç, bilgi ve şikâyet konularında destek olacak; güncel sipariş durumunu sorgulayıp kargo bilgisi paylaşabilecek. Kullanıcılar, dilediği zaman canlı desteğe bağlanıp müşteri temsilcisiyle de görüşebilecek.

Paylaş
n11 whatsapp canlı destek hattı e-ticaret e-alışveriş

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
14 Ağustos 2025 14:43
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
14 Ağustos 2025 14:18
Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
14 Ağustos 2025 12:40
Link Bilgisayar’dan ilk 6 ayda rekor büyüme
Link Bilgisayar’dan ilk 6 ayda rekor büyüme
14 Ağustos 2025 12:05
Türk Bilişim Dünyasının Duayenleri Aranıyor: 2024 Yaşam Boyu Hizmet Ödülü İçin Aday Süreci Başladı
Türk Bilişim Dünyasının Duayenleri Aranıyor: 2024 Yaşam Boyu Hizmet Ödülü İçin Aday Süreci Başladı
12 Ağustos 2025 17:11
TUSAŞ, YKS şampiyonu genç yeteneklere kapılarını açtı
TUSAŞ, YKS şampiyonu genç yeteneklere kapılarını açtı
12 Ağustos 2025 13:58
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.