• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor
n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor

n11 WhatsApp Canlı Destek Hattı’yla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor

ICT Media ICT Media
14 Ekim 2020 00:00
Paylaş

Türkiye’nin alışveriş platformu n11.com, WhatsApp Canlı Destek Hattı’nı müşterilerinin hizmetine sunuyor. Türkiye’de WhatsApp’tan kesintisiz canlı destek hizmeti veren ilk ve tek açık pazaryeri olan n11.com, müşterilerinin süreç ve siparişlerine ilişkin tüm sorularını 7 gün 24 saat boyunca yanıtlayacak.

Canlı destek hizmetiyle müşterilerinden gelen tüm soruları kesintisiz bir şekilde yanıtlayan n11.com, WhatsApp Canlı Destek Hattı'nı da kullanıma açarak müşteri deneyimindeki iddiasını bir adım öteye taşıyor. Türkiye'deki açık pazaryerleri arasında WhatsApp üzerinden kesintisiz 7 gün 24 saat canlı destek hizmeti sunan ilk ve tek alışveriş platformu olan n11.com, satın alma yapılıp yapılmaması gözetmeksizin tüm kullanıcıların sorularını WhatsApp Canlı Destek Hattı'ndan yanıtlayacak.

WhatsApp Canlı Destek Hattı'na 0850 333 00 11 numarası üzerinden ulaşabilen n11.com kullanıcıları, tüm süreç ve siparişlerle ilgili bilgileri yapay zekâ chatbot sayesinde saniyeler içerisinde alabilecek. Geçen yıl n11.com kullanıcılarının hizmetine sunulan yapay zekâ chatbot, WhatsApp üzerinden de tüm süreç, bilgi ve şikâyet konularında destek olacak; güncel sipariş durumunu sorgulayıp kargo bilgisi paylaşabilecek. Kullanıcılar, dilediği zaman canlı desteğe bağlanıp müşteri temsilcisiyle de görüşebilecek.

Paylaş
n11 whatsapp canlı destek hattı e-ticaret e-alışveriş

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Yandex Türkiye'den Mobil Uygulama Büyümesi İçin Yeni Çözüm: CPI Plus Kampanyaları Kullanıma Sunuldu
Yandex Türkiye'den Mobil Uygulama Büyümesi İçin Yeni Çözüm: CPI Plus Kampanyaları Kullanıma Sunuldu
13 Aralık 2025 12:28
Naberise, 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' seçildi
Naberise, 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' seçildi
13 Aralık 2025 12:22
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
12 Aralık 2025 11:05
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
12 Aralık 2025 10:48
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
11 Aralık 2025 14:44
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
11 Aralık 2025 11:03
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.