• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Netahsilat, 2017’de, 7 Milyar TL tahsilat ile %103 büyüdü
Netahsilat, 2017’de, 7 Milyar TL tahsilat ile %103 büyüdü

Netahsilat, 2017’de, 7 Milyar TL tahsilat ile %103 büyüdü

ICT Media ICT Media
3 Nisan 2018 00:00
Paylaş

Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. tarafından sunulan, Türkiye’nin öncü online tahsilat sistemi Netahsilat, 2017 yılı sonuçlarını açıkladı. Türkiye’de sanal pos hizmeti veren 21 bankanın sanal pos entegrasyonunu tek ekrandan sağlayan, yenilikçi Netahsilat, 2017 yılında 7 milyar TL tahsilat hacmine ulaşarak %103 büyüdü.

Web üzerinden hem taksitli hem tek çekim kredi kartı tahsilatı yapılabilmesini sağlayan Netahsilat, 2017’de müşteri sayısını da 716’ya yükseltti. Bu dönemde 3D sistemi ile ödeme işlemlerinde önemli bir artış yakalandı ve 3D ödemeleri %54,6’lık artışla 3.86 Milyar TL’ye ulaştı.

Netahsilat ekosisteminin e-ticaret ve ödeme sistemlerinde Türkiye’nin en kritik ihtiyaçlarına çözüm sunduğunu belirten Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Akif Şimşek; “Netahsilat, iş birliği yaptığı bankalarla uyum içinde çalışarak müşterilerine hızlı, kolay ve güvenilir tahsilat yapabilme imkânı sunuyor. Yenilikçi ve yüksek güvenlik ile korunan altyapısı sayesinde müşterileri, bayi, tüketici ve abone ilişkilerini çok daha güçlü bir şekilde yönetebiliyor. SMS ve e-posta ile tahsilat, farklı döviz cinsleri üzerinden ödeme, 3D güvenlikli ödeme ve çok dilli sistem gibi pek çok özelliği bir arada barındıran Netahsilat, her bir müşterisi için özel çözümler sağlıyor. Bu özellikleriyle kendini kanıtlayan Netahsilat, 2017 yılında bir önceki yıla göre tahsilat hacmini ikiye katladı. Hedefimiz yakaladığımız bu başarıyı yeni nesil teknolojimiz ve deneyimli kadromuzla sürdürmek ve 2018’de 1.100 Netahsilat müşterisine ve 12 Milyar TL işlem hacmine ulaşmak” şeklinde konuştu.

Netahsilat 2017 verilerine göre; Türkiye’de tüketiciler taksitli ödemeye ilgi göstermeye devam ediyor. Bununla birlikte, hizmet, güvenlik, servis vb. alanlarda faaliyet yürüten şirketlerin online tahsilata geçmeleri ve her ay otomatik kart tahsilatı yapmaları dolayısıyla tek çekim işlemler de artıyor.

Öte yandan ödemeler için mobil cihaz kullanımında da artış yaşandı. 2017’de Netahsilat üzerinden yapılan işlemlerde desktop cihaz kullanımı %73,7; mobil cihaz kullanımı ise %26,3 oldu.

Paylaş
Eçözüm Netahsilat Akif Şimşek

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.