
Türkiye’de ve Orta Doğu’da faaliyet gösteren teknoloji grubu NGN, Star of Bosphorus Veri Merkezi’ni hayata geçirdi. Veri merkezinin tanıtımı çekilen bir reklam filmiyle gerçekleştirildi. Serdar Erener’in yönetmenliğini yaptığı reklam filminde Ece Sükan kameraların karşısına geçti. Ana tema olarak, Star of Bosphorus Veri Merkezi’nin güvenilirliğine vurgu yapan film, Ece Sükan’ın ağzından söylediği “Türkiye’nin datası güvende, gerisini dünya düşünsün” sloganı ile dikkat çekiyor.
NGN Pazarlama Direktörü Seçil Koçoğlu, Star of Bosphorus Veri Merkezi reklam filminin sektörde ilk olduğunu vurgulayarak şunları söyledi: “Yaklaşık 150 milyon dolar düzeyinde bir yatırımla “Türkiye’nin dijital kalesi” adını verdiğimiz Star of Bosphorus’u hayata geçirdik. Veri merkezimiz sahip olduğu teknoloji, deneyimli ekibi ve uluslararası sertifikasyonlarıyla sadece Türkiye'nin değil bölgenin de en gelişmiş veri merkezlerinden biri...
16 MW toplam gücü ile yaklaşık 24 bin metrekare kapalı alanda konumlanan Star of Bosphorus, yapısal sismik izolasyon teknolojisi ile depreme karşı tam koruma sağlıyor. Yani datalar hem fiziksel hem siber tehditlere karşı kesintisiz olarak güvende. Star of Bosphorus’ta veri depolamanın yanı sıra özellikle de bulut ile yönetilen hizmetler alanında fark yaratmayı hedefledik. Böylesine benzersiz bir projeye imza atmak bizi benzersiz ve dikkat çekici bir kampanya tasarlamaya yöneltti. Rabarba imzası taşıyan reklam filminin yönetmenliğini Serdar Erener üstlendi.
Her şeyden önce reklam filmi, prodüksiyonu ve ünlü kullanımı ile veri merkezi dünyasında bir ilk. Faaliyet alanımızda olduğu gibi, pazarlama ilkelerimiz ve vizyonumuzla, gelişmelerin takipçisi değil, öncüsü olmayı sürdüreceğiz.”