
deliveri, online market alışverişi uygulamalarının sunduğu ürün fiyatlarının, kampanyaların ve getirme sürelerinin tek bir platformda kıyaslanmasına olanak sağlıyor ve ev ekonomisine katkıda bulunmayı hedefliyor.
Türkiye’de pandemi döneminde özellikle hızlı bir yükseliş gösteren ve ciddi oranlarda istihdam sağlanan pazarın geleceği ise yükselen bir grafik gösteriyor. Bankalararası Kart Merkezi’nin verilerine göre pandemi döneminde online yapılan gıda ve market alışverişleri bir sene önceye göre %220 artmış durumda.
Deliveri kurucu ortaklarından Çiğdem Öztabak pandemi sürecinde dijitalleşmeye yatırım yapmış firmaların bir adım öne çıktığını söyledi. Karantina sebebiyle sokağa çıkılmayan günlerde temel ihtiyaçlara hızlı, güvenli bir şekilde ve doğru fiyatla ulaşmanın önem kazandığını belirten Öztabak şunları söyledi: “Nielsen’in raporuna göre ülkemizde insanların %70’i online alışveriş yapıyor ve alış veriş yapanların %71´i daha uygun fiyatlara ulaşmak için online alışveriş yaptığını belirtiyor. Fiyat duyarlılığımız giderek artıyor, çünkü doğru fiyattan satın alım yapmak kendimizi iyi de hissettiriyor. Ev ekonomimize somut nakit faydasının yanında, duygusal faydası olan bir çözüm bizler için deliveri. Ayrıca pandemi döneminde yapılan harcamalarda sepet büyüklükleri de yüksek artış gösterdi. Bunun da müşteri davranışlarında kalıcı bir değişikliğe sebep olacağını düşünüyoruz. Yani uygun ve doğru fiyattan market alışverişi yapabilmek için tüketicilerin eskisine göre çok daha seçici olacağını tahmin ediyoruz. Bizim de deliveri olarak varoluş nedenlerimizden biri olarak kullanıcılara yaptıkları alışverişlerinde yılda %12 oranında kazançlı çıkmalarına imkan sağlıyoruz.
Mart ayında tüketicilerle buluşan uygulamamızla üç ay gibi kısa bir sürede 17.000 kullanıcı sayısına ulaştık. Online market alışveriş uygulamalarını kıyaslayarak aralarındaki en uygun fiyatı ve en hızlı teslimatı listeleyen deliveri ile bugünün ve geleceğin önemli bir ihtiyacını karşılıyoruz. deliveri business intelligence platformumuz yani deliveriBI ürünümüz ile de gerçek zamanlı sektör verileri sağlayarak dijitalleşme yolunda ilerlemek isteyen tüm zincir marketler ve FMCG şirketlerine bu konuda çözüm ortağı olmayı hedefliyoruz. Gelecekte de bir ürün şirketi olarak, metasearch iş modelimizle, zamanın ruhuna uygun tüketici ihtiyaçlarına en hızlı ve kullanıcımıza en çok kazanç sağlayan çözümleri sunmak, konum bazlı ve gerçek zamanlı yeni sürpriz ürünlerimizi sektöre kazandırmak için çalışıyoruz ve sabırsızlanıyoruz.”