• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Oyun sektörü 2026’ya kadar %81’in üstünde büyüyecek
Oyun sektörü 2026’ya kadar %81’in üstünde büyüyecek

Oyun sektörü 2026’ya kadar %81’in üstünde büyüyecek

ICT Media ICT Media
21 Ekim 2021 00:00
Paylaş

ÜNOG’un 48 saatlik oyun geliştirme maratonu 28 Ekim’de başlıyor

Oyun geliştiriciler güncel teknolojiye uygun fikirler üretmek için ÜNOG’un 28 Ekim'deki etkinliğinde buluşacak. Peak sponsorluğundaki Fall Jam başlarken açıklanacak tema etrafında 48 saat içinde oyun geliştirilecek.

Pandemiden bu yana oyun sektörüne olan ilgi artmaya devam ediyor. Oyun sektörüne dair yapılan araştırmalar 2020’de 173,70 milyar dolar değerinde olan küresel oyun pazarının, 2026’ya kadar her yıl ortalama %9,64 büyüyerek 314,4 milyar dolara ulaşacağını tahmin ediyor. 5 yılda %81 büyümeye işaret eden bu artış ise oyun geliştiricilerine yönelik talepleri yükseltiyor. Bu gelişmeler çerçevesinde bağımsız oyun geliştiricilerini bir araya getiren ÜNOG Oyun Geliştirici Topluluğu, Peak ana sponsorluğunda 28 Ekim 2021 saat 20.00’da başlayacak Fall Jam etkinliğini düzenliyor. 48 saat sürecek etkinlikte, oyun ekosisteminde uzmanlaşan yazılımcılar, oyun tasarımcıları, sanatçılar, müzik ve ses tasarımcıları buluşacak.

“Geliştiriciler 48 saat oyun tasarlayacak”

ÜNOG Kurucu Direktörü Sercan Muhlacı, çevre edinme (networking) ve bilgi paylaşımı amacıyla düzenledikleri etkinliğe dair şu detayları paylaştı: “Fall Jam, katılımcıların kişisel becerilerini geliştirmek, bir arada fikir üretmek ve deneyim kazanmalarını sağlamak üzere tasarlandı. Bu yüzden etkinlikte herhangi bir ödül bulunmuyor. Etkinlik başında açıklayacağımız sürpriz tema etrafında 48 saat içerisinde oyun geliştirilecek. Katılımcılar ve gönüllüler birebir iletişimde olacak. Böylece etkinliğimiz çevrimiçi olsa da fiziksel ortamdaymışız gibi etkileşimi artırmayı hedefliyoruz” dedi. Muhlacı, oyun sektörüne dahil olmak isteyen herkesi etkinlik sayfasından kayıt olarak Full Jam’e katılmaya davet etti.

“2016’dan bu yana 3 bin oyun geliştiricisine ulaştık”

ÜNOG’un 2017’de kurulduğunu hatırlatan Sercan Muhlacı, “5 yılda 3 bin oyun geliştiricisine ulaştık. Topluluk üyeleri, ÜNOG’un kendi oyun geliştirme maratonu (game jam) için talepte bulunuyordu. Dünya çapında binlerce geliştiricinin katıldığı Global Game Jam’de 371 kişiyle EMEA bölgesindeki en yüksek katılıma imza attıktan sonra, artık kendi etkinliğimizi yapma vakti geldi dedik ve Fall Jam’i hayata geçirme kararı aldık” dedi.

Paylaş
ÜNOG Peak Fall Jam Sercan Muhlacı teknoloji gündemi bilişim gündemi teknoloji haberleri bilişim haberleri

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Yandex Türkiye'den Mobil Uygulama Büyümesi İçin Yeni Çözüm: CPI Plus Kampanyaları Kullanıma Sunuldu
Yandex Türkiye'den Mobil Uygulama Büyümesi İçin Yeni Çözüm: CPI Plus Kampanyaları Kullanıma Sunuldu
13 Aralık 2025 12:28
Naberise, 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' seçildi
Naberise, 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' seçildi
13 Aralık 2025 12:22
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
12 Aralık 2025 11:05
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
12 Aralık 2025 10:48
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
11 Aralık 2025 14:44
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
11 Aralık 2025 11:03
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.