• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Popüler bir yayıncı olmak için yapmanız gereken 7 şey
Popüler bir yayıncı olmak için yapmanız gereken 7 şey

Popüler bir yayıncı olmak için yapmanız gereken 7 şey

ICT Media ICT Media
19 Şubat 2021 00:00
Paylaş

Açtığınız bir yayının binlerce kişi tarafından izlenmesini ve hitap ettiğiniz kitlenin hızla büyümesini istiyorsanız bunu bir strateji çevresinde gerçekleştirmeniz gerekiyor. Zira dünya genelinde milyonlarca yayıncı sizinle aynı hedefe ulaşmak adına canla başla çalışıyor. Peki izleyenler tarafından ilgi gören yayınlara imza atmak ve oyun yayınları üzerinden gelir elde etmek için neler yapmanız gerekiyor? İşte popüler bir yayıncı olmak için yapmanız gereken 7 şey:

1 - Kendi tarzınızı oluşturun

Çok izlenen yayıncıların hemen hepsinin kendine has bir özelliği ve üslubu olduğunu fark etmişsinizdir. Kimi için başarının anahtarı yayıncının oyun içindeki performansı iken kiminin sosyal becerileri kitlesinin hızla büyümesine yardımcı oluyor. Bu noktada sizin de kendi özelliklerinizi öne çıkarıp kendinize has bir tarz yaratmanız çok önemli.

2 - Samimi bir üslupla iletişime geçin

İlk yayınlarınızda heyecanlanmanız oldukça normal. Ancak pratik yaptıkça kamera karşısında kendinizi daha rahat hissedeceksiniz. Bu sayede kamera karşısında daha da rahat hareket edebilir hale geleceksiniz. Daha çok pratik yapıp, yayınlarda daha doğal olmanız ve izleyenlerinizle içten bir iletişim kurmanız sizi bir adım daha öne taşır.

3 - Küçük prodüksiyon yatırımları yapın

Yeni nesil yayıncılık eskiye kıyasla daha amatör imkanlarla gerçekleşiyor ve bu samimi ortam izleyiciler tarafından daha çok ilgi görüyor olabilir. Ama bu izleyenlerinize kötü bir yayın deneyimi yaşatabileceğiniz anlamına gelmez. Bu sebeple yayınlarınıza küçük ama etkili yatırımlar yaparak daha profesyonel bir izlenim yaratabilirsiniz.

4 - Yayınlarınızı tüm platformlarda paylaşın

İlk yayınlarınız doğal olarak potansiyelinizin çok daha altında bir izleyici kitlesi tarafından izlenecektir. Bu süreçte kendi kitlenize ulaşabilmek adına yayınlarınızı mümkün olan tüm kanallardan paylaşarak kitlenizin yayın açtığınızdan haberdar olmasını sağlayabilirsiniz. Kısıtlı sayıda platformun sunduğu (Örneğin Nimo TV) otomatik duyuru ve ücretsiz çoklu yayın imkanlarıyla yayın açtığınız gibi takipçilerine duyurabilir, aynı anda birden fazla platformda izleyicilere ulaşabilirsiniz.

5 - Ödüllü etkinlikler düzenleyin

Kısa sürede kitlenizi genişletmenin bir diğer yöntemi de yayınlarınızda ödüllü etkinlikler düzenlemek. Gerçekleştireceğiniz etkileşimli etkinlikler hem abone sayınızın hızla artmasını sağlayacak hem de ödüle sahip olmak isteyen izleyiciler arkadaşlarını etiketleyerek sizin daha fazla kişi tarafından tanınmanıza yardımcı olacak.

6 - Doğru platformu tercih edin

Unutmayın ki tüm bu yöntemler dünya genelinde milyonlarca yayıncının ortak stratejisi haline geldi. Diğer yayıncıların önüne geçip bu geniş deryada boğulup gitmek istemiyorsanız doğru platformu tercih ettiğinizden emin olmalısınız. Öyle ki diğer yayın platformları sadece en çok talep görenleri ön plana çıkararak yayınlarınızın daha çok kişiye ulaşmasına fırsat tanımazlar. Ancak Nimo TV gibi tek tuşla mobil oyun yayınları yapmanızı da mümkün kılan yeni nesil yayın platformları yeni yayıncıların kendini daha çok ön plana çıkarmasına imkan tanır.

Nimo TV’de ne kadar sık ve uzun yayın yaparsanız o kadar çok EXP toplar, diğer görevleri tamamlayarak seviyenizi yükseltebilir ve izleyicilerin sizi tercih etmesini sağlayabilirsiniz. Tamamladığınız görevler ve artırdığınız seviyeler ile yayın ve arka plan resmi değiştirme, kanal URL’sini kişiselleştirme ve klipler oluşturma gibi özelliklerle daha profesyonel bir görünüme hızlıca kavuşabilirsiniz.

7 - Nimo TV daha fazla kişiye ulaşmanız için en büyük yardımcınız

Diğer platformların aksine Nimo TV, düzenli yayın açan yayıncılar ile ajanslar üzerinden iletişim kurar, yayıncıların ihtiyaçlarına, beklentilerine ve gelecek planlarına hizmet eder ve düzenli gelir elde etmelerini sağlar. Düzenlediği oyun turnuvaları ve yayıncı etkinlikleri ile yayıncıların çok daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayan Nimo TV, bu sayede yeni başlayanların yayın ekosisteminde hızla yükselmesine yardımcı olur.

 

Paylaş
Nimo TV yayıncılık teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.