• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Popüler Türk Aksiyon oyunu Wolfteam ve Anzu, harmanlanmış oyun içi reklamları oyuna getirmek için ortak oluyor
Popüler Türk Aksiyon oyunu Wolfteam ve Anzu, harmanlanmış oyun içi reklamları oyuna getirmek için ortak oluyor

Popüler Türk Aksiyon oyunu Wolfteam ve Anzu, harmanlanmış oyun içi reklamları oyuna getirmek için ortak oluyor

ICT Media ICT Media
28 Nisan 2021 00:00
Paylaş

Önde gelen oyun şirketi Netmarble EMEA ile dünyanın en gelişmiş oyun içi reklam platformu Anzu.io arasındaki yeni bir ortaklık, oyun içi reklamları Jüpiter motorunda, Türkiye'de listelerin başını çeken devasa çok oyunculu çevrimiçi birinci şahıs nişancı (MMOFPS) PC oyunu Wolfteam'e getirecek. Popüler ve yüksek tempolu ve 16 kişiye kadar insandan kurt adama dönüşerek üstünlük için savaşan oyuncularla birlikte Wolfteam, hedeflenen gerçek dünya reklamları için olgunlaşmış ve reklamcılara Türkiye'deki imrenilen izleyicilere erişme fırsatı veriyor.

Wolfteam, dinamik, kişiselleştirilmiş banner ve video reklamları doğrudan oyuna karıştırmak için Anzu'nun platformunu kullanacak. Bu harmanlanmış reklamlar, oyunu kesintiye uğratmayarak oyuncuya saygı duyuyor ve onları reklama her zamankinden daha açık olan oyuncular için hoş bir reklam biçimi haline getiriyor. Anzu; Oracle’ın Moat’ı, Nielsen, Kantar, Comscore ve Digiseg gibi üçüncü taraf satıcılarla iş ortaklığı aracılığıyla görüntülenebilirlik ve marka algısının yanı sıra kitle doğrulama, veri zenginleştirme ve sahtekârlık tespiti de dâhil olmak üzere kampanya etkinliğinin derinlemesine ölçümünü sağlıyor. Bu, reklam verenlerin, marka açısından güvenli bir ortamda ulaşılması zor kitlelere ölçeklenebilir marka bilinirliği kampanyaları sunmasına olanak tanıyor.

Buna ek olarak, reklamcılık devi WPP ile birlikte Anzu, oyun içi reklamcılığa yaygın olarak kabul gören dijital standartları getirerek, güvendikleri teknolojileri kullanarak reklam verenlerin bu kanalın değeri konusunda güven oluşturmasına yardımcı oluyor. Anzu’nun müşterileri arasında Vodafone, Samsung, PepsiCo, McDonald’s ve American Eagle gibi büyük küresel markalar bulunmaktadır.

Netmarble EMEA Bölüm Direktörü Cem Kone, “Anzu'nun oyunumuzdan para kazanmak için harika bir platform olduğunu düşünüyorum. Oyuncularımızın oyundan keyif almasını sağlamak bizim için çok önemli olduğundan, Anzu’nun reklamlarının oyuncularımız için oyunu kesintiye uğratmaması çok önemlidir. Anzu ile ortaklık yapmaktan çok memnunuz. " diyor.

Türkiye oyun pazarı önemli. Statista'ya göre bu yıl sonuna kadar 642 milyon dolar ciroya ulaşması bekleniyor. Oyunların COVID'nin bir sonucu olarak görülen muazzam küresel artıştan önce bile, Türkiye'de 32 milyondan fazla oyuncu vardı ve bu, reklamcılar için muazzam, büyük ölçüde yararlanılmamış bir fırsatı temsil ediyordu. Reklam verenler, oyunu daha da ilginç ve sürükleyici hale getiren harmanlanmış oyun içi reklamlarla yerel oyun topluluğuna değer katarak Türkiye'deki konumlarını belirleyebilirler. Anzu, Türkiye'de halihazırda Adform ve aMVG gibi stratejik ortaklarla güçlü bir varlığa sahip.

Anzu'nun Satıştan Sorumlu Başkan Yardımcısı Alex Yerukhimovich, "Hızla büyüyen ve son derece umut verici bir oyun pazarı olan Türkiye'deki varlığımızı genişletmekten heyecan duyuyoruz" diyor. “Son derece popüler Wolfteam’deki Netmarble EMEA ile yeni ortaklığımız, reklamcıların Türk oyunculara oyun deneyimlerine saygı duyacak ve sevdikleri oyunu daha gerçekçi hale getirecek şekilde ulaşmalarına olanak tanıyacak."

Paylaş
Netmarble EMEA Wolfteam teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
17 Temmuz 2025 16:29
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
16 Temmuz 2025 11:28
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
14 Temmuz 2025 12:41
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
11 Temmuz 2025 13:57
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
11 Temmuz 2025 12:55
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
11 Temmuz 2025 12:51
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.