• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Popüler Türk Aksiyon oyunu Wolfteam ve Anzu, harmanlanmış oyun içi reklamları oyuna getirmek için ortak oluyor
Popüler Türk Aksiyon oyunu Wolfteam ve Anzu, harmanlanmış oyun içi reklamları oyuna getirmek için ortak oluyor

Popüler Türk Aksiyon oyunu Wolfteam ve Anzu, harmanlanmış oyun içi reklamları oyuna getirmek için ortak oluyor

ICT Media ICT Media
28 Nisan 2021 00:00
Paylaş

Önde gelen oyun şirketi Netmarble EMEA ile dünyanın en gelişmiş oyun içi reklam platformu Anzu.io arasındaki yeni bir ortaklık, oyun içi reklamları Jüpiter motorunda, Türkiye'de listelerin başını çeken devasa çok oyunculu çevrimiçi birinci şahıs nişancı (MMOFPS) PC oyunu Wolfteam'e getirecek. Popüler ve yüksek tempolu ve 16 kişiye kadar insandan kurt adama dönüşerek üstünlük için savaşan oyuncularla birlikte Wolfteam, hedeflenen gerçek dünya reklamları için olgunlaşmış ve reklamcılara Türkiye'deki imrenilen izleyicilere erişme fırsatı veriyor.

Wolfteam, dinamik, kişiselleştirilmiş banner ve video reklamları doğrudan oyuna karıştırmak için Anzu'nun platformunu kullanacak. Bu harmanlanmış reklamlar, oyunu kesintiye uğratmayarak oyuncuya saygı duyuyor ve onları reklama her zamankinden daha açık olan oyuncular için hoş bir reklam biçimi haline getiriyor. Anzu; Oracle’ın Moat’ı, Nielsen, Kantar, Comscore ve Digiseg gibi üçüncü taraf satıcılarla iş ortaklığı aracılığıyla görüntülenebilirlik ve marka algısının yanı sıra kitle doğrulama, veri zenginleştirme ve sahtekârlık tespiti de dâhil olmak üzere kampanya etkinliğinin derinlemesine ölçümünü sağlıyor. Bu, reklam verenlerin, marka açısından güvenli bir ortamda ulaşılması zor kitlelere ölçeklenebilir marka bilinirliği kampanyaları sunmasına olanak tanıyor.

Buna ek olarak, reklamcılık devi WPP ile birlikte Anzu, oyun içi reklamcılığa yaygın olarak kabul gören dijital standartları getirerek, güvendikleri teknolojileri kullanarak reklam verenlerin bu kanalın değeri konusunda güven oluşturmasına yardımcı oluyor. Anzu’nun müşterileri arasında Vodafone, Samsung, PepsiCo, McDonald’s ve American Eagle gibi büyük küresel markalar bulunmaktadır.

Netmarble EMEA Bölüm Direktörü Cem Kone, “Anzu'nun oyunumuzdan para kazanmak için harika bir platform olduğunu düşünüyorum. Oyuncularımızın oyundan keyif almasını sağlamak bizim için çok önemli olduğundan, Anzu’nun reklamlarının oyuncularımız için oyunu kesintiye uğratmaması çok önemlidir. Anzu ile ortaklık yapmaktan çok memnunuz. " diyor.

Türkiye oyun pazarı önemli. Statista'ya göre bu yıl sonuna kadar 642 milyon dolar ciroya ulaşması bekleniyor. Oyunların COVID'nin bir sonucu olarak görülen muazzam küresel artıştan önce bile, Türkiye'de 32 milyondan fazla oyuncu vardı ve bu, reklamcılar için muazzam, büyük ölçüde yararlanılmamış bir fırsatı temsil ediyordu. Reklam verenler, oyunu daha da ilginç ve sürükleyici hale getiren harmanlanmış oyun içi reklamlarla yerel oyun topluluğuna değer katarak Türkiye'deki konumlarını belirleyebilirler. Anzu, Türkiye'de halihazırda Adform ve aMVG gibi stratejik ortaklarla güçlü bir varlığa sahip.

Anzu'nun Satıştan Sorumlu Başkan Yardımcısı Alex Yerukhimovich, "Hızla büyüyen ve son derece umut verici bir oyun pazarı olan Türkiye'deki varlığımızı genişletmekten heyecan duyuyoruz" diyor. “Son derece popüler Wolfteam’deki Netmarble EMEA ile yeni ortaklığımız, reklamcıların Türk oyunculara oyun deneyimlerine saygı duyacak ve sevdikleri oyunu daha gerçekçi hale getirecek şekilde ulaşmalarına olanak tanıyacak."

Paylaş
Netmarble EMEA Wolfteam teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Vertiv, NVIDIA GB300 için Omniverse Tabanlı Altyapıyı Devreye Aldı
Vertiv, NVIDIA GB300 için Omniverse Tabanlı Altyapıyı Devreye Aldı
20 Haziran 2025 11:55
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 düşürebiliyor
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 düşürebiliyor
20 Haziran 2025 11:51
Büyük veri sızıntısı: 16 Milyar şifre ortaya saçıldı!
Büyük veri sızıntısı: 16 Milyar şifre ortaya saçıldı!
20 Haziran 2025 11:40
Odine, Yapay Zekâ ile Sektörleri Buluşturdu
Odine, Yapay Zekâ ile Sektörleri Buluşturdu
19 Haziran 2025 15:07
Türkiye Teknoloji Sektörü 2025'i Nasıl Geçiriyor?
Türkiye Teknoloji Sektörü 2025'i Nasıl Geçiriyor?
18 Haziran 2025 16:39
Virgosol’den yazılım testlerinde yapay zekâ hamlesi: RabbitQA
Virgosol’den yazılım testlerinde yapay zekâ hamlesi: RabbitQA
18 Haziran 2025 12:31
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.