• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
    • Gelecek Etkinlikler
    • Geçmiş Etkinlikler
  • Etkinliklerimizden Haberler
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Popüler Türk Aksiyon oyunu Wolfteam ve Anzu, harmanlanmış oyun içi reklamları oyuna getirmek için ortak oluyor
Popüler Türk Aksiyon oyunu Wolfteam ve Anzu, harmanlanmış oyun içi reklamları oyuna getirmek için ortak oluyor

Popüler Türk Aksiyon oyunu Wolfteam ve Anzu, harmanlanmış oyun içi reklamları oyuna getirmek için ortak oluyor

ICT Media ICT Media
28 Nisan 2021 00:00
Paylaş

Önde gelen oyun şirketi Netmarble EMEA ile dünyanın en gelişmiş oyun içi reklam platformu Anzu.io arasındaki yeni bir ortaklık, oyun içi reklamları Jüpiter motorunda, Türkiye'de listelerin başını çeken devasa çok oyunculu çevrimiçi birinci şahıs nişancı (MMOFPS) PC oyunu Wolfteam'e getirecek. Popüler ve yüksek tempolu ve 16 kişiye kadar insandan kurt adama dönüşerek üstünlük için savaşan oyuncularla birlikte Wolfteam, hedeflenen gerçek dünya reklamları için olgunlaşmış ve reklamcılara Türkiye'deki imrenilen izleyicilere erişme fırsatı veriyor.

Wolfteam, dinamik, kişiselleştirilmiş banner ve video reklamları doğrudan oyuna karıştırmak için Anzu'nun platformunu kullanacak. Bu harmanlanmış reklamlar, oyunu kesintiye uğratmayarak oyuncuya saygı duyuyor ve onları reklama her zamankinden daha açık olan oyuncular için hoş bir reklam biçimi haline getiriyor. Anzu; Oracle’ın Moat’ı, Nielsen, Kantar, Comscore ve Digiseg gibi üçüncü taraf satıcılarla iş ortaklığı aracılığıyla görüntülenebilirlik ve marka algısının yanı sıra kitle doğrulama, veri zenginleştirme ve sahtekârlık tespiti de dâhil olmak üzere kampanya etkinliğinin derinlemesine ölçümünü sağlıyor. Bu, reklam verenlerin, marka açısından güvenli bir ortamda ulaşılması zor kitlelere ölçeklenebilir marka bilinirliği kampanyaları sunmasına olanak tanıyor.

Buna ek olarak, reklamcılık devi WPP ile birlikte Anzu, oyun içi reklamcılığa yaygın olarak kabul gören dijital standartları getirerek, güvendikleri teknolojileri kullanarak reklam verenlerin bu kanalın değeri konusunda güven oluşturmasına yardımcı oluyor. Anzu’nun müşterileri arasında Vodafone, Samsung, PepsiCo, McDonald’s ve American Eagle gibi büyük küresel markalar bulunmaktadır.

Netmarble EMEA Bölüm Direktörü Cem Kone, “Anzu'nun oyunumuzdan para kazanmak için harika bir platform olduğunu düşünüyorum. Oyuncularımızın oyundan keyif almasını sağlamak bizim için çok önemli olduğundan, Anzu’nun reklamlarının oyuncularımız için oyunu kesintiye uğratmaması çok önemlidir. Anzu ile ortaklık yapmaktan çok memnunuz. " diyor.

Türkiye oyun pazarı önemli. Statista'ya göre bu yıl sonuna kadar 642 milyon dolar ciroya ulaşması bekleniyor. Oyunların COVID'nin bir sonucu olarak görülen muazzam küresel artıştan önce bile, Türkiye'de 32 milyondan fazla oyuncu vardı ve bu, reklamcılar için muazzam, büyük ölçüde yararlanılmamış bir fırsatı temsil ediyordu. Reklam verenler, oyunu daha da ilginç ve sürükleyici hale getiren harmanlanmış oyun içi reklamlarla yerel oyun topluluğuna değer katarak Türkiye'deki konumlarını belirleyebilirler. Anzu, Türkiye'de halihazırda Adform ve aMVG gibi stratejik ortaklarla güçlü bir varlığa sahip.

Anzu'nun Satıştan Sorumlu Başkan Yardımcısı Alex Yerukhimovich, "Hızla büyüyen ve son derece umut verici bir oyun pazarı olan Türkiye'deki varlığımızı genişletmekten heyecan duyuyoruz" diyor. “Son derece popüler Wolfteam’deki Netmarble EMEA ile yeni ortaklığımız, reklamcıların Türk oyunculara oyun deneyimlerine saygı duyacak ve sevdikleri oyunu daha gerçekçi hale getirecek şekilde ulaşmalarına olanak tanıyacak."

Paylaş
Netmarble EMEA Wolfteam teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
18 Aralık 2025 15:34
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
17 Aralık 2025 14:44
KOBİ’lerin Dijital Dönüşüm Çıkmazı:  Niyet Var, Bütçe Yok
KOBİ’lerin Dijital Dönüşüm Çıkmazı: Niyet Var, Bütçe Yok
17 Aralık 2025 14:43
212 NexT’ten yapay zekâ destekli üretim platformu Aibuild’e yatırım
212 NexT’ten yapay zekâ destekli üretim platformu Aibuild’e yatırım
17 Aralık 2025 11:33
Kurumların %78’i yapay zekâya güveniyor
Kurumların %78’i yapay zekâya güveniyor
15 Aralık 2025 16:59
Türkiye’nin Ar-Ge Haritasında Tarihi Dönüşüm: Yazılım Sektörü İlk Kez İmalatı Geride Bıraktı!
Türkiye’nin Ar-Ge Haritasında Tarihi Dönüşüm: Yazılım Sektörü İlk Kez İmalatı Geride Bıraktı!
15 Aralık 2025 15:06
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.