
Tüm dünyada bilişim teknolojileri hızla gelişiyor ve şirketler büyük bir dönüşümden geçiyor. Pandemiyle bu dönüşümün hızı arttı ve bilişim teknolojilerine talep daha da yükseldi. Pandeminin etkisi altında geçen 2020 yılında hem iş dünyası hem de bireysel açıdan ne kadar gerekli olduğunu kanıtlayan bilişim teknolojileri, 2021 yılının ilk yarısında da önem kazanmaya devam etti. Yılın ilk 6 aylık dönemindeki kısıtlamalar nedeniyle evlerimize kapanıp, ofislerden, okullardan ve fiziksel toplantılardan uzaklaştığımız günlerde, dijital çözümler bizi gerekli olan kurum ve kişilerle iletişim halinde tuttu, hayatın devamının en büyük destekçisi oldu.
Dönüşüm yolculuğu isim değişikliği ile başladı
Birçok kuruluşun uzun vadede sürdürülebilir olmayan hızlı kararlar almak zorunda kaldıkları bu dönemde teknoloji alanında doğru iş ortağı çalışmak her zamankinden daha kritik hale geldi. Teknoloji alanında Türkiye’nin en köklü distribütörlerinden biri olarak siber güvenlikten yapay zekaya, birçok alanda sunduğu ürün ve çözümlerle bu dönemde iş ortaklarının ve kurumsal müşterilerinin yanında olmaya devam eden ve 2015 sonunda Redington Grup bünyesine katılan LinkPlus, 2021 başından itibaren yoluna Redington Türkiye olarak devam etme kararı aldı.
Bu isim değişikliğini dünyanın birçok ülkesinde faaliyet gösteren ve Türkiye’ye büyük bir yatırım yapan Redington Grup’un yaptığı yatırımların bir vurgusu olarak değerlendirmek mümkün. Türkiye’nin potansiyelini en iyi şekilde değerlendirerek büyümesini sürdürmesi için yatırım yapmaya oldukça istekli olan Redington Grup, globaldeki marka iş birliklerini Türkiye pazarına da taşımayı planlıyor.
Ekosistemin birleştirici gücü oldu
Redington Türkiye, 2021’in ilk yarısında özellikle “ekosistemin birleştirici gücü” rolü ile temsil ettiği markaları ile arasındaki sinerjiyi sağlamaya yönelik adımlar attı ve oldukça verimli sonuçlar elde etti. Bu dönemde “birleştirici” kimliği ile, bütünleşik sistemler oluşturarak ve müşterilerin ihtiyaçlarını yakından takip ederek, müşterilere özel çözümler sunma yolunda devam etti. Şirket bu dönemde özellikle bulut bilişim, veri analizi, yapay zekâ, güvenlik ve nesnelerin interneti gibi alanlara odaklandı.
Yeni bulut bilişim girişimi yolda
Redington Türkiye Genel Müdürü Cem Borhan şirketin 2021 yılının ikinci yarısı için hedefleri konusunda şöyle konuştu: “Yılın ikinci yarısında, ilk 6 ayda yakaladığımız büyüme ivmesini devam ettirmeyi hedefliyoruz. Odaklandığımız teknolojilerin daha çok üzerine gideceğimiz, bulut bilişim, veri analitiği, yapay zekâ ve güvenlik tarafında ilerleyeceğimiz, marka sayımızı daha da artıracağımız bir dönem olacak. Redington Türkiye olarak öncelikli olarak önümüzdeki dönemde bulut bilişime yönelik marka ve ürün sayımızı artırmayı planlıyoruz. Bu konuda çalışmalarımız hızla devam ediyor. Çok yakında konuyla ilgili yeni iş birliklerimizi duyuracağız. Ayrıca Redington Grup ile iş birliği içinde geliştirmekte olduğumuz yeni bir bulut bilişim girişimimiz bulunuyor. Bu girişimimizle iş ortaklarımızın ihtiyaçlarını daha hızlı, esnek ve kesintisiz bir şekilde karşılayacak modern bir bulut platformu üzerinde çalışıyoruz. Bununla birlikte insan kaynağı tarafında da büyüyeceğiz. Ofisimizi yenilemek üzerine de yatırım yapıyoruz. Değişen markamız, yeni ofisimiz, yeni kazanacağımız markalar ve insan kaynakları yatırımlarımızla birlikte büyüyerek ilerlemeyi hedefliyoruz.”