• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Reklamların yüzde 70’i dijitale akacak
Reklamların yüzde 70’i dijitale akacak

Reklamların yüzde 70’i dijitale akacak

ICT Media ICT Media
3 Ağustos 2021 00:00
Paylaş

Gartner tarafından gerçekleştirilen Pazarlama Bütçeleri 2021 araştırmasına göre, pazarlama yöneticileri bütçelerinin yüzde 72’sini dijital kanallara ayırıyor. 2024 yılına kadar dijital reklamların reklam piyasasının yüzde 70'ini oluşturacağı tahmin ediliyor.

Araştırma şirketi Gartner tarafından pazarlama yöneticilerinin stratejik öncelikleri üzerine gerçekleştirilen araştırmaya göre, 1,7 trilyon dolarlık hacme sahip küresel reklam endüstrisinde reklam bütçelerin yüzde 50'den fazlası dijital platformlara harcanıyor. Perakende, finansal hizmetler, medya, seyahat ve konaklama gibi sektörlerden 430 pazarlama yöneticisinin katılımıyla gerçekleştirilen araştırma, yöneticilerin yatırım kararları alırken dijital pazarlamaya öncelik verdiklerini gösteriyor.

Taht açık ara dijitalin

Tüketici tarafında dijital platformlara yönelik artan talep geleneksel platformların zemin kaybetmesine neden oluyor. Araştırmaya katılan pazarlama yöneticileri, pazarlama bütçelerinin yalnızca yüzde 9'unu geleneksel pazarlamaya ayırdıklarını ifade ediyor. Dijital kanallara yapılan yatırımlar ise toplam pazarlama bütçelerinin yüzde 72'sini oluşturarak pazarlama yöneticilerinin öncelikli yatırım alanları arasında bulunuyor.

Son 10 yılda büyüme hızı arttı



Dijital pazarlama endüstrisinin son 10 yılda hızlı şekilde büyüdüğünün altını çizen dijital performans ajansı EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “Küresel pazardaki büyüme beklentileri, dijital pazarlama ve sosyal medya reklamcılığı harcamalarındaki artışla destekleniyor. Dijitalin 2024’e kadar reklam pastasının yüzde 70'ini oluşturacağı öngörülüyor. Dijital alan her zamankinden daha kalabalık. Bu alanda fark edilir olmak için dijital pazarlamadan faydalanan markalar, rakipler arasında parlıyor. EG Bilişim Teknolojileri olarak, eksiksiz bir dijital pazarlama hizmeti sunarak marka bilinirliğine, daha geniş kitlelere seslenmeye ve büyümeye katkıda bulunuyoruz.” ifadelerini kullandı.

Paylaş
Gartner Pazarlama Bütçeleri 2021  EG Bilişim Teknolojileri  Gökhan Bülbül teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
8 Mayıs 2025 17:42
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
8 Mayıs 2025 11:06
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
8 Mayıs 2025 10:49
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
7 Mayıs 2025 12:02
İstanbul'da
İstanbul'da "META Summit 2025": Yapay zeka ve teknoloji odaklı gelecek vizyonu masaya yatırıldı
7 Mayıs 2025 11:57
10. Verimlilik Proje Ödülleri Sahiplerini Buldu
10. Verimlilik Proje Ödülleri Sahiplerini Buldu
7 Mayıs 2025 11:53
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.