• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde uluslararası 3 ödül birden
Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde  uluslararası 3 ödül birden

Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde uluslararası 3 ödül birden

ICT Media ICT Media
1 Aralık 2022 11:26
Paylaş

Samsung Electronics Türkiye’nin Servis ve Müşteri Hizmetleri, müşteri memnuniyetini odağına alarak tasarladığı müşteri deneyimi yolculuğu ile yıllardır kazandığı ödüllere yenilerini ekledi. Çağrı merkezinden dijital kanallara, servis merkezlerinden ekolojik ve ekonomik onarım süreçlerinde sağladığı yenilikçi uygulamalara kadar çok çeşitli kanallarda yürüttüğü müşteri odaklı hizmetler ile Samsung Electronics Türkiye, ‘International Customer Experience Awards-Uluslararası Müşteri Deneyimi’ [1]yarışmasında 3 ödülün birden sahibi oldu.

Samsung Türkiye’ye Altın ödülü, ekolojik ve çevre dostu onarım getirdi

Samsung Electronics Türkiye’nin Servis ve Müşteri Hizmetleri Departmanı tarafından geliştirilen ‘Deep-Dive Eco Repair’ projesi, müşterilere hem ekonomik hem de çevre dostu tamir fırsatları sunuyor. Geliştirilen ileri seviye onarım yöntemleri ve yüksek teknoloji içeren servis yatırımlarıyla müşterilere hızlı, ekonomik ve sürdürülebilir çözümler sağlayan proje "Müşteri Deneyiminde En İyi İnovasyon" kategorisinde Altın ödülün sahibi oldu.

Tüm kanallarda müşterilere sunulan hızlı hizmet, ekibin uzmanlığı, müşteri odaklılık ve her müşteri tarzına ve talebine göre farklılaşan hizmetler, Samsung Electronics Türkiye’ye “En Müşteri Merkezli Kültür” kategorisinde Gümüş ödülü kazandırdı. Bu ödülün kazanılmasındaki en önemli etken, artan müşteri memnuniyeti oranları oldu.

Samsung Kolay Servis’in sağladığı müşteri odaklı servis hizmeti de ödüllendirildi

Samsung Electronics Türkiye, dijital kanallardan servis merkezlerine kadar mobil ürünler için sunduğu kesintisiz hizmet stratejisiyle “Her Şeyin Kalbinde Müşteri” kategorisinde ise Gümüş ödülün sahibi oldu. Samsung Türkiye Akıllı Servis Merkezleri’nde sunulan randevusuz hizmet, 1 saatte onarım, yedek cihaz teklifi ve hızlı değişime ek olarak yeni devreye alınan, kullanıcının cihazının bulunduğu noktadan alınıp geri teslim edildiği Samsung Kolay Servis hizmetleri bu ödülün alınmasında önemli rol oynadı. 

Alınan ödüller hakkında değerlendirmelerde bulunan Samsung Electronics Türkiye Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül, şunları söyledi: 

“Samsung Electronics Türkiye olarak, tüm çalışmalarımızı müşteri memnuniyetini odağımıza alarak, ‘uçtan uca en iyi deneyim’ felsefesiyle sürdürüyoruz. Amacımız, müşterilerimizle temas kurduğumuz tüm kanallarda onlara en iyi deneyimi yaşatmak. Uluslararası çapta takdir gören bu projelerimizin ortaya çıkmasında en büyük rol, bütüncül bir bakış açısı, benzeriz bir takım ruhu, yüksek aidiyet ve sorumluluk duygusuyla hareket eden ekip arkadaşlarımızdır. Bu yolculukta bizlerle olan tüm çalışma arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum. Bu değerli ekibin katkısıyla müşterilerimiz için en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz.”

 

Paylaş
Samsung Electronics Erbil Topgül

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
4 Eylül 2025 16:40
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
4 Eylül 2025 11:30
SAP Genç Profesyoneller Programı 15. Dönemini Tamamladı
SAP Genç Profesyoneller Programı 15. Dönemini Tamamladı
3 Eylül 2025 11:26
TTGV'den Yeni Teknolojilere Yönelik Güdümlü Proje Programı
TTGV'den Yeni Teknolojilere Yönelik Güdümlü Proje Programı
1 Eylül 2025 12:35
Türkiye Bilişim Derneği'nden 5G İhalesi Çalıştayı
Türkiye Bilişim Derneği'nden 5G İhalesi Çalıştayı
1 Eylül 2025 12:33
EGİAD Başkanı Özhelvacı:
EGİAD Başkanı Özhelvacı: "Melek Yatırımcılık Toplumsal Bir Hizmettir"
1 Eylül 2025 12:24
ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.