• Biz Kimiz
  • Künye
logo
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde uluslararası 3 ödül birden
Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde  uluslararası 3 ödül birden

Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde uluslararası 3 ödül birden

ICT Media ICT Media
1 Aralık 2022 11:26
Paylaş

Samsung Electronics Türkiye’nin Servis ve Müşteri Hizmetleri, müşteri memnuniyetini odağına alarak tasarladığı müşteri deneyimi yolculuğu ile yıllardır kazandığı ödüllere yenilerini ekledi. Çağrı merkezinden dijital kanallara, servis merkezlerinden ekolojik ve ekonomik onarım süreçlerinde sağladığı yenilikçi uygulamalara kadar çok çeşitli kanallarda yürüttüğü müşteri odaklı hizmetler ile Samsung Electronics Türkiye, ‘International Customer Experience Awards-Uluslararası Müşteri Deneyimi’ [1]yarışmasında 3 ödülün birden sahibi oldu.

Samsung Türkiye’ye Altın ödülü, ekolojik ve çevre dostu onarım getirdi

Samsung Electronics Türkiye’nin Servis ve Müşteri Hizmetleri Departmanı tarafından geliştirilen ‘Deep-Dive Eco Repair’ projesi, müşterilere hem ekonomik hem de çevre dostu tamir fırsatları sunuyor. Geliştirilen ileri seviye onarım yöntemleri ve yüksek teknoloji içeren servis yatırımlarıyla müşterilere hızlı, ekonomik ve sürdürülebilir çözümler sağlayan proje "Müşteri Deneyiminde En İyi İnovasyon" kategorisinde Altın ödülün sahibi oldu.

Tüm kanallarda müşterilere sunulan hızlı hizmet, ekibin uzmanlığı, müşteri odaklılık ve her müşteri tarzına ve talebine göre farklılaşan hizmetler, Samsung Electronics Türkiye’ye “En Müşteri Merkezli Kültür” kategorisinde Gümüş ödülü kazandırdı. Bu ödülün kazanılmasındaki en önemli etken, artan müşteri memnuniyeti oranları oldu.

Samsung Kolay Servis’in sağladığı müşteri odaklı servis hizmeti de ödüllendirildi

Samsung Electronics Türkiye, dijital kanallardan servis merkezlerine kadar mobil ürünler için sunduğu kesintisiz hizmet stratejisiyle “Her Şeyin Kalbinde Müşteri” kategorisinde ise Gümüş ödülün sahibi oldu. Samsung Türkiye Akıllı Servis Merkezleri’nde sunulan randevusuz hizmet, 1 saatte onarım, yedek cihaz teklifi ve hızlı değişime ek olarak yeni devreye alınan, kullanıcının cihazının bulunduğu noktadan alınıp geri teslim edildiği Samsung Kolay Servis hizmetleri bu ödülün alınmasında önemli rol oynadı. 

Alınan ödüller hakkında değerlendirmelerde bulunan Samsung Electronics Türkiye Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül, şunları söyledi: 

“Samsung Electronics Türkiye olarak, tüm çalışmalarımızı müşteri memnuniyetini odağımıza alarak, ‘uçtan uca en iyi deneyim’ felsefesiyle sürdürüyoruz. Amacımız, müşterilerimizle temas kurduğumuz tüm kanallarda onlara en iyi deneyimi yaşatmak. Uluslararası çapta takdir gören bu projelerimizin ortaya çıkmasında en büyük rol, bütüncül bir bakış açısı, benzeriz bir takım ruhu, yüksek aidiyet ve sorumluluk duygusuyla hareket eden ekip arkadaşlarımızdır. Bu yolculukta bizlerle olan tüm çalışma arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum. Bu değerli ekibin katkısıyla müşterilerimiz için en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz.”

 

Paylaş
Samsung Electronics Erbil Topgül

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Milli Teknoloji Akademisi Uzmanlık Programları başlıyor
Milli Teknoloji Akademisi Uzmanlık Programları başlıyor
18 Kasım 2025 10:19
GençBizzTech 2026 Başlıyor
GençBizzTech 2026 Başlıyor
17 Kasım 2025 15:40
Vodafone Business, 5G Çözümleriyle Sanayinin Dijital Dönüşümüne Öncülük Ediyor
Vodafone Business, 5G Çözümleriyle Sanayinin Dijital Dönüşümüne Öncülük Ediyor
17 Kasım 2025 15:38
KPMG: Türkiye ve ABD, GenAI yatırımlarında iki farklı yol izliyor
KPMG: Türkiye ve ABD, GenAI yatırımlarında iki farklı yol izliyor
17 Kasım 2025 12:21
42 Türkiye’nin Kocaeli’de Lise Öğrencilerine Yönelik Düzenlediği Discovery Piscine Programı Gerçekleşti Gençler, Yenilikçi Yazılım Modeliyle Tanıştı
42 Türkiye’nin Kocaeli’de Lise Öğrencilerine Yönelik Düzenlediği Discovery Piscine Programı Gerçekleşti Gençler, Yenilikçi Yazılım Modeliyle Tanıştı
15 Kasım 2025 11:41
GençBizzTech 2026 Başlıyor
GençBizzTech 2026 Başlıyor
15 Kasım 2025 11:38
ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.