• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde uluslararası 3 ödül birden
Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde  uluslararası 3 ödül birden

Samsung Türkiye’ye müşteri deneyiminde uluslararası 3 ödül birden

ICT Media ICT Media
1 Aralık 2022 11:26
Paylaş

Samsung Electronics Türkiye’nin Servis ve Müşteri Hizmetleri, müşteri memnuniyetini odağına alarak tasarladığı müşteri deneyimi yolculuğu ile yıllardır kazandığı ödüllere yenilerini ekledi. Çağrı merkezinden dijital kanallara, servis merkezlerinden ekolojik ve ekonomik onarım süreçlerinde sağladığı yenilikçi uygulamalara kadar çok çeşitli kanallarda yürüttüğü müşteri odaklı hizmetler ile Samsung Electronics Türkiye, ‘International Customer Experience Awards-Uluslararası Müşteri Deneyimi’ [1]yarışmasında 3 ödülün birden sahibi oldu.

Samsung Türkiye’ye Altın ödülü, ekolojik ve çevre dostu onarım getirdi

Samsung Electronics Türkiye’nin Servis ve Müşteri Hizmetleri Departmanı tarafından geliştirilen ‘Deep-Dive Eco Repair’ projesi, müşterilere hem ekonomik hem de çevre dostu tamir fırsatları sunuyor. Geliştirilen ileri seviye onarım yöntemleri ve yüksek teknoloji içeren servis yatırımlarıyla müşterilere hızlı, ekonomik ve sürdürülebilir çözümler sağlayan proje "Müşteri Deneyiminde En İyi İnovasyon" kategorisinde Altın ödülün sahibi oldu.

Tüm kanallarda müşterilere sunulan hızlı hizmet, ekibin uzmanlığı, müşteri odaklılık ve her müşteri tarzına ve talebine göre farklılaşan hizmetler, Samsung Electronics Türkiye’ye “En Müşteri Merkezli Kültür” kategorisinde Gümüş ödülü kazandırdı. Bu ödülün kazanılmasındaki en önemli etken, artan müşteri memnuniyeti oranları oldu.

Samsung Kolay Servis’in sağladığı müşteri odaklı servis hizmeti de ödüllendirildi

Samsung Electronics Türkiye, dijital kanallardan servis merkezlerine kadar mobil ürünler için sunduğu kesintisiz hizmet stratejisiyle “Her Şeyin Kalbinde Müşteri” kategorisinde ise Gümüş ödülün sahibi oldu. Samsung Türkiye Akıllı Servis Merkezleri’nde sunulan randevusuz hizmet, 1 saatte onarım, yedek cihaz teklifi ve hızlı değişime ek olarak yeni devreye alınan, kullanıcının cihazının bulunduğu noktadan alınıp geri teslim edildiği Samsung Kolay Servis hizmetleri bu ödülün alınmasında önemli rol oynadı. 

Alınan ödüller hakkında değerlendirmelerde bulunan Samsung Electronics Türkiye Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül, şunları söyledi: 

“Samsung Electronics Türkiye olarak, tüm çalışmalarımızı müşteri memnuniyetini odağımıza alarak, ‘uçtan uca en iyi deneyim’ felsefesiyle sürdürüyoruz. Amacımız, müşterilerimizle temas kurduğumuz tüm kanallarda onlara en iyi deneyimi yaşatmak. Uluslararası çapta takdir gören bu projelerimizin ortaya çıkmasında en büyük rol, bütüncül bir bakış açısı, benzeriz bir takım ruhu, yüksek aidiyet ve sorumluluk duygusuyla hareket eden ekip arkadaşlarımızdır. Bu yolculukta bizlerle olan tüm çalışma arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum. Bu değerli ekibin katkısıyla müşterilerimiz için en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz.”

 

Paylaş
Samsung Electronics Erbil Topgül

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye telekomünikasyon sektörü büyüklüğü 407,4 milyar TL’ye ulaştı
Türkiye telekomünikasyon sektörü büyüklüğü 407,4 milyar TL’ye ulaştı
2 Ekim 2025 16:25
Ruanda’nın en büyük bankasının dijital dönüşümü,  GTECH’e emanet
Ruanda’nın en büyük bankasının dijital dönüşümü, GTECH’e emanet
2 Ekim 2025 14:32
PwC, Tüketicinin Sesi Küresel Araştırması 2025’i yayınladı
PwC, Tüketicinin Sesi Küresel Araştırması 2025’i yayınladı
2 Ekim 2025 14:31
KVKK'dan Veri Sorumlularına Yeni Muafiyet Düzenlemesi: Kapsam Genişledi
KVKK'dan Veri Sorumlularına Yeni Muafiyet Düzenlemesi: Kapsam Genişledi
2 Ekim 2025 10:54
Sektörün Bölgesel Zirvesi: Veri Merkezleri Yol Haritası Çiziliyor
Sektörün Bölgesel Zirvesi: Veri Merkezleri Yol Haritası Çiziliyor
2 Ekim 2025 10:13
Yandex, Türkiye’nin kahve arama trendlerini açıkladı
Yandex, Türkiye’nin kahve arama trendlerini açıkladı
1 Ekim 2025 15:42
ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.