• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Sestek, müşteri memnuniyeti sıralamasında en yüksek puanı aldı!
Sestek, müşteri memnuniyeti sıralamasında en yüksek puanı aldı!

Sestek, müşteri memnuniyeti sıralamasında en yüksek puanı aldı!

ICT Media ICT Media
19 Aralık 2018 00:00
Paylaş

Sestek, çağrı merkezleri alanında dünyanın önde gelen araştırma ve danışmanlık şirketi DMG Consulting tarafından yayınlanan “2018-2019 Konuşma Analizi Ürün ve Pazar Raporu”nda yer alan müşteri memnuniyeti araştırmasına göre, "Konuşma Analizi" ürünüyle 10 kategorinin sekizinde rakiplerini geride bırakarak en yüksek puanı elde etti.

Çağrı merkezleri alanında dünyanın önde gelen bağımsız araştırma ve danışmanlık şirketi DMG Consulting, ‘konuşma analizi’ pazarındaki oyuncuları, trendleri ve ürünleri değerlendirdiği “2018-2019 Konuşma Analizi Ürün ve Pazar Raporu”nu (2018-19 Speech Analytics Product and Market Report) yayınladı. Bu sene 13.’sü hazırlanan raporda, ‘konuşma analizi’ teknolojisi sunan şirketlerin ürünlerine ilişkin 10 ana kategoride gerçekleştirilen müşteri memnuniyeti araştırma sonuçları da yer aldı. Türkiye’den doğan ve ses teknolojileri alanında dünyanın öncü şirketlerinden biri haline gelen Sestek, müşteri memnuniyeti araştırma sonuçlarına göre 10 kategorinin 8’inde rakiplerini geride bırakarak ilk sırada yer alırken 7 kategoride ise tam puan almayı başardı.​

Çağrı merkezlerinde kaydedilmiş tüm telefon görüşmelerini ‘speech-to-text’ teknolojisi ile önce metine dönüştüren, ardından da duygu belirleme (emotion detection) teknolojisi ile müşteri temsilcisi etkileşimlerinin analizini yapan Sestek Konuşma Analizi; kelime grubu, müşteri cinsiyeti, söz kesme oranları gibi sayısız parametreyi baz alarak gerçek zamanlı arama yapılmasına olanak sağlıyor.

Müşteri memnuniyeti araştırmalarında elde ettikleri sonuçları değerlendiren Sestek CEO’su Prof. Dr. Levent Arslan şunları kaydetti: “Geliştirdiğimiz ürün ve hizmetlerimizin temelinde maksimum müşteri memnuniyeti arayışımız yer alıyor. Sestek ekibi olarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarını tam olarak anlamak ve ‘Sestek Konuşma Analizi’nden en iyi şekilde yararlanabilmelerini sağlamak için, sürekli onlarla iletişimde kalıp ürünümüzü özelleştiriyoruz. Konuşma Analizi ürünümüzde kullandığımız veri madenciliği yöntemleri sayesinde, hem müşteri memnuniyetini, hem de müşteri temsilcisi performansını geliştirmeye yardımcı oluyoruz. Müşteri memnuniyetinin başarının anahtarı olduğunu biliyoruz. DMG’nin araştırmasında müşterilerimizden mükemmel puanlar almış olmamız, onların beklentilerini karşılayabildiğimizi kanıtlıyor.”

Rapor sonuçlarına ilişkin görüşlerini paylaşan DMG Consulting Başkanı Donna Fluss ise “Konuşma Analizi, çağrı merkezlerindeki ses etkileşimlerini anlamlandırma konusunda sunduğu benzersiz katkılarından dolayı her zaman ilgi çekici bir ürün. Teknoloji sağlayıcılara ve kullanıcılara büyük faydalar sunan bu yazılıma yatırım yapan şirketler, önemli faydalar elde edebilir” dedi.

Paylaş
Sestek DMG Consulting Prof. Dr. Levent Arslan

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
4 Eylül 2025 16:40
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
4 Eylül 2025 11:30
SAP Genç Profesyoneller Programı 15. Dönemini Tamamladı
SAP Genç Profesyoneller Programı 15. Dönemini Tamamladı
3 Eylül 2025 11:26
TTGV'den Yeni Teknolojilere Yönelik Güdümlü Proje Programı
TTGV'den Yeni Teknolojilere Yönelik Güdümlü Proje Programı
1 Eylül 2025 12:35
Türkiye Bilişim Derneği'nden 5G İhalesi Çalıştayı
Türkiye Bilişim Derneği'nden 5G İhalesi Çalıştayı
1 Eylül 2025 12:33
EGİAD Başkanı Özhelvacı:
EGİAD Başkanı Özhelvacı: "Melek Yatırımcılık Toplumsal Bir Hizmettir"
1 Eylül 2025 12:24
ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.