• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Şirketinizin Instagram hesabını nasıl yönetmelisiniz?
Şirketinizin Instagram hesabını nasıl yönetmelisiniz?

Şirketinizin Instagram hesabını nasıl yönetmelisiniz?

ICT Media ICT Media
22 Kasım 2021 00:00
Paylaş

Instagram’da harika içerikler paylaşmanın ötesinde, takipçilerinizle ve potansiyel müşterilerinizle gerçekten bağ kurabiliyor musunuz? Sizinle başlattıkları etkileşimi diyaloğa çevirebiliyor musunuz? Yüksek takipçili bir hesap sahibiyseniz hesaba 7/24 bakacak bir ekip kurabiliyor musunuz?

Sosyal medya doğası gereği hız sever. Her kullanıcı, yorumu ve mesajı anlık olarak yanıtlansın ve etkileşim kurduğu her markadan yanıt alsın ister. Sosyal medyada bir kullanıcının sorduğu soru karşısında bekleme süresi ortalama 2 saat bandındadır. 2 saat sonunda takipçi istediği hızda cevap alamadığında ilgisini yitirmeye başlar ve satın alma davranışı varsa kaybolur ve kurmak istediği diyalog başlayamadığı için bağ kurma ihtimali düşer.

Eğitmen ve dijital iletişim profesyoneli Gamze Nurluoğlu “Instagram hesabına 7/24 bakacak bir ekip kurmak her marka için mümkün değil. Ayrıca bir de özellikle yüksek takipçili hesaplarda bu moderasyonu her zaman kontrollü bir şekilde yapmak da mümkün olmuyor; gözden kaçan yorum ve mesajlar bazen krizlere sebep oluyor. Gözden kaçan bir tane şikayetin dahi büyük krizler yarattığını geçmiş zamanlarda çokça gördük. Bir de kampanya dönemlerini düşünün. İşler biraz karışıyor. O zaman gelen yorumları, etiketlemeleri, mesajları sistematik bir şekilde takip etmek ve takipçi ile diyaloğa geçmek Instagram iletişiminin ana noktası ise bunu nasıl yapacağız? Bu noktada artık Instagram’ın da resmi olarak onayladığı bir yardımcımız var; InstaChamp!” diyerek Instagram ve yeni dünyanın bağ kurma modelleri hakkında açıklamalar yapıyor.

MobileMonkey şirketi tarafından hayata geçirilen dünyanın ilk resmi mesajlaşma otomasyon aracı InstaChamp, etkileşimleri ölçeklendirmeye ve otomatik müşteri desteği yaratmaya yardımcı oluyor. Ayrıca, takipçilerden gelen tüm mesaj, yorum ve etiketlenmeleri takip ederek anahtar kelime bazlı otomatik mesaj gönderimi yapmayı da sağlıyor.

Instagram bugüne kadar üçüncü parti uygulamalar konusunda çok hassas davranırken, birçok uygulamayı spam olarak görerek engelledi veya hesapları algoritmada cezalandırdı. InstaChamp sistemi, Instagram’dan ilk onay alan uygulama oldu ve bugün Instagram işletme hesaplarında güvenle kullanılabiliyor.

Paylaş
Instagram Gamze Nurluoğlu MobileMonkey teknoloji gündemi bilişim gündemi teknoloji haberleri bilişim haberleri

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

KPMG ve AIMA’dan yatırımların geleceğine yön verecek tokenizasyon raporu
KPMG ve AIMA’dan yatırımların geleceğine yön verecek tokenizasyon raporu
17 Ekim 2025 14:39
Şirketlerin %95’i yapay zeka projelerinden sonuç alamıyor
Şirketlerin %95’i yapay zeka projelerinden sonuç alamıyor
17 Ekim 2025 14:38
BTM-Galatasaray Üniversitesi iş birliği start aldı
BTM-Galatasaray Üniversitesi iş birliği start aldı
17 Ekim 2025 14:36
Vodafone, 1 Nisan 2026 itibarıyla 81 il ve 922 ilçeyi 5G ile buluşturacak
Vodafone, 1 Nisan 2026 itibarıyla 81 il ve 922 ilçeyi 5G ile buluşturacak
17 Ekim 2025 14:28
Sayan: 5G İhalesi, Türkiye'nin Dijital Bağımsızlığının Miladı
Sayan: 5G İhalesi, Türkiye'nin Dijital Bağımsızlığının Miladı
17 Ekim 2025 11:32
Pyhton ile yapay zeka eğitiminde 34 kadın daha mezun oldu
Pyhton ile yapay zeka eğitiminde 34 kadın daha mezun oldu
16 Ekim 2025 18:11
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.