• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Şirketinizin Instagram hesabını nasıl yönetmelisiniz?
Şirketinizin Instagram hesabını nasıl yönetmelisiniz?

Şirketinizin Instagram hesabını nasıl yönetmelisiniz?

ICT Media ICT Media
22 Kasım 2021 00:00
Paylaş

Instagram’da harika içerikler paylaşmanın ötesinde, takipçilerinizle ve potansiyel müşterilerinizle gerçekten bağ kurabiliyor musunuz? Sizinle başlattıkları etkileşimi diyaloğa çevirebiliyor musunuz? Yüksek takipçili bir hesap sahibiyseniz hesaba 7/24 bakacak bir ekip kurabiliyor musunuz?

Sosyal medya doğası gereği hız sever. Her kullanıcı, yorumu ve mesajı anlık olarak yanıtlansın ve etkileşim kurduğu her markadan yanıt alsın ister. Sosyal medyada bir kullanıcının sorduğu soru karşısında bekleme süresi ortalama 2 saat bandındadır. 2 saat sonunda takipçi istediği hızda cevap alamadığında ilgisini yitirmeye başlar ve satın alma davranışı varsa kaybolur ve kurmak istediği diyalog başlayamadığı için bağ kurma ihtimali düşer.

Eğitmen ve dijital iletişim profesyoneli Gamze Nurluoğlu “Instagram hesabına 7/24 bakacak bir ekip kurmak her marka için mümkün değil. Ayrıca bir de özellikle yüksek takipçili hesaplarda bu moderasyonu her zaman kontrollü bir şekilde yapmak da mümkün olmuyor; gözden kaçan yorum ve mesajlar bazen krizlere sebep oluyor. Gözden kaçan bir tane şikayetin dahi büyük krizler yarattığını geçmiş zamanlarda çokça gördük. Bir de kampanya dönemlerini düşünün. İşler biraz karışıyor. O zaman gelen yorumları, etiketlemeleri, mesajları sistematik bir şekilde takip etmek ve takipçi ile diyaloğa geçmek Instagram iletişiminin ana noktası ise bunu nasıl yapacağız? Bu noktada artık Instagram’ın da resmi olarak onayladığı bir yardımcımız var; InstaChamp!” diyerek Instagram ve yeni dünyanın bağ kurma modelleri hakkında açıklamalar yapıyor.

MobileMonkey şirketi tarafından hayata geçirilen dünyanın ilk resmi mesajlaşma otomasyon aracı InstaChamp, etkileşimleri ölçeklendirmeye ve otomatik müşteri desteği yaratmaya yardımcı oluyor. Ayrıca, takipçilerden gelen tüm mesaj, yorum ve etiketlenmeleri takip ederek anahtar kelime bazlı otomatik mesaj gönderimi yapmayı da sağlıyor.

Instagram bugüne kadar üçüncü parti uygulamalar konusunda çok hassas davranırken, birçok uygulamayı spam olarak görerek engelledi veya hesapları algoritmada cezalandırdı. InstaChamp sistemi, Instagram’dan ilk onay alan uygulama oldu ve bugün Instagram işletme hesaplarında güvenle kullanılabiliyor.

Paylaş
Instagram Gamze Nurluoğlu MobileMonkey teknoloji gündemi bilişim gündemi teknoloji haberleri bilişim haberleri

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sağlıkta yeni ufuklar açacak  10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
Sağlıkta yeni ufuklar açacak 10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
28 Haziran 2025 10:29
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
28 Haziran 2025 10:24
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
27 Haziran 2025 15:18
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
27 Haziran 2025 15:15
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
27 Haziran 2025 14:02
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
26 Haziran 2025 15:27
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.