• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. TECNO, Türkiye’nin müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası oldu
TECNO, Türkiye’nin müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası oldu

TECNO, Türkiye’nin müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası oldu

ICT Media ICT Media
3 Haziran 2023 14:36
Paylaş

“Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Markaları” araştırması verilerine göre TECNO, cep telefonu kategorisinde 1. ve genel sıralamada ise 35. sırada yer aldı. 

Sikayetvar.com platformundaki 170 bini aşkın markanın dahil olduğu “Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Markaları” araştırması yeni dönemin sadakat kodlarını ortaya koyarken, tüketiciyle kurduğu güçlü bağlarla fark yaratan markaları da gözler önüne seriyor. Markalar ve müşteriler arasında çözüm köprüsü olan Şikayetvar platformu verilerine göre TECNO, Türkiye'deki tüm markalar bazında belirlenen müşteri sadakati en yüksek 100 marka listesinde 35. cep telefonu kategorisinde ise 1. sırada yerini aldı. 

Dünya’nın en yenilikçi ve lider cep telefonu üreticileri arasında yer alan TECNO’nun Türkiye’deki “Kullanıcı Deneyimi Ekibi”, müşterilerine daha iyi bir deneyim ve yenilikçi çözümler sunmak için özveriyle çalışıyor. Müşterilerinden gelen çözüm taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde yanıt vermek için Şikayetvar.comWhatsApp hattı üzerinden haftanın 6 günü, 2 dakika ortalama cevap süresiyle hizmet veriyor. 

TECNO Deneyim Laboratuvarı, teknolojiyi geliştiriyor

Geliştirdiği teknolojiler ve sunduğu hizmet kalitesi odağında satış sonrası desteği de öncelikleri arasında tutan TECNO, müşterilerin sorularına ve sorunlarına çözümler sunmak için müşteri geri bildirimlerini oldukça önemsiyor. Kullanıcı Deneyimi Ekibi, çağrı merkezi, WhatsApp hattı, e-posta adresi gibi kanallardan ulaşan geri bildirimleri düzenli olarak inceleyip müşterilerin deneyimlerini geliştirerek, müşteri sadakatini ve sürekliliğini sağlamak için üstün çaba harcıyor.

Ekip içerisinde konumlandırılan TECNO Deneyim Laboratuvarı bölümü de bağımsız deneyim testleri yapıyor ve bunları kullanıcı geri bildirimleriyle harmanlayarak, çıktıların yazılım süreçlerine entegre edilmesini sağlıyor. Bu şekilde, TECNO Kullanıcı Deneyimi Ekibi, müşterilerin deneyimlerini sürekli olarak geliştirmek için bilimsel verileri kullanabiliyor.

Paylaş
TECNO Şikayetvar telefon teknoloji TECNO Deneyim Laboratuvarı

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

OpenText’in “2025 OpenText Siber Güvenlik Tehdit Raporu” yayımlandı
OpenText’in “2025 OpenText Siber Güvenlik Tehdit Raporu” yayımlandı
16 Haziran 2025 14:59
Dünyanın Dört Bir Yanından Öğrencilere Çağrı: International Computer Science Competition 2025 Başlıyor
Dünyanın Dört Bir Yanından Öğrencilere Çağrı: International Computer Science Competition 2025 Başlıyor
16 Haziran 2025 12:08
Türkçe Büyük Dil Temel Modeli Sektörel Uyarlama Projesi Çağrısı başvurulara açıldı
Türkçe Büyük Dil Temel Modeli Sektörel Uyarlama Projesi Çağrısı başvurulara açıldı
16 Haziran 2025 10:57
GTECH, “DİJİTAL FİNANSIN ÖNCÜLERİ” ÖDÜL PROGRAMINDA JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ’NE LAYIK GÖRÜLDÜ
GTECH, “DİJİTAL FİNANSIN ÖNCÜLERİ” ÖDÜL PROGRAMINDA JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ’NE LAYIK GÖRÜLDÜ
14 Haziran 2025 13:54
Teknoloji ve finans profesyonelleri, İstanbul’daki özel zirvede buluştu
Teknoloji ve finans profesyonelleri, İstanbul’daki özel zirvede buluştu
14 Haziran 2025 12:03
Kozmetek ile Geleceğin Formülü Yazılıyor: Gençlerden Sürdürülebilir Kozmetik Hamlesi
Kozmetek ile Geleceğin Formülü Yazılıyor: Gençlerden Sürdürülebilir Kozmetik Hamlesi
12 Haziran 2025 21:05
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.