• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. TECNO, Türkiye’nin müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası oldu
TECNO, Türkiye’nin müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası oldu

TECNO, Türkiye’nin müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası oldu

ICT Media ICT Media
3 Haziran 2023 14:36
Paylaş

“Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Markaları” araştırması verilerine göre TECNO, cep telefonu kategorisinde 1. ve genel sıralamada ise 35. sırada yer aldı. 

Sikayetvar.com platformundaki 170 bini aşkın markanın dahil olduğu “Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Markaları” araştırması yeni dönemin sadakat kodlarını ortaya koyarken, tüketiciyle kurduğu güçlü bağlarla fark yaratan markaları da gözler önüne seriyor. Markalar ve müşteriler arasında çözüm köprüsü olan Şikayetvar platformu verilerine göre TECNO, Türkiye'deki tüm markalar bazında belirlenen müşteri sadakati en yüksek 100 marka listesinde 35. cep telefonu kategorisinde ise 1. sırada yerini aldı. 

Dünya’nın en yenilikçi ve lider cep telefonu üreticileri arasında yer alan TECNO’nun Türkiye’deki “Kullanıcı Deneyimi Ekibi”, müşterilerine daha iyi bir deneyim ve yenilikçi çözümler sunmak için özveriyle çalışıyor. Müşterilerinden gelen çözüm taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde yanıt vermek için Şikayetvar.comWhatsApp hattı üzerinden haftanın 6 günü, 2 dakika ortalama cevap süresiyle hizmet veriyor. 

TECNO Deneyim Laboratuvarı, teknolojiyi geliştiriyor

Geliştirdiği teknolojiler ve sunduğu hizmet kalitesi odağında satış sonrası desteği de öncelikleri arasında tutan TECNO, müşterilerin sorularına ve sorunlarına çözümler sunmak için müşteri geri bildirimlerini oldukça önemsiyor. Kullanıcı Deneyimi Ekibi, çağrı merkezi, WhatsApp hattı, e-posta adresi gibi kanallardan ulaşan geri bildirimleri düzenli olarak inceleyip müşterilerin deneyimlerini geliştirerek, müşteri sadakatini ve sürekliliğini sağlamak için üstün çaba harcıyor.

Ekip içerisinde konumlandırılan TECNO Deneyim Laboratuvarı bölümü de bağımsız deneyim testleri yapıyor ve bunları kullanıcı geri bildirimleriyle harmanlayarak, çıktıların yazılım süreçlerine entegre edilmesini sağlıyor. Bu şekilde, TECNO Kullanıcı Deneyimi Ekibi, müşterilerin deneyimlerini sürekli olarak geliştirmek için bilimsel verileri kullanabiliyor.

Paylaş
TECNO Şikayetvar telefon teknoloji TECNO Deneyim Laboratuvarı

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

"Veri Alanları, Etik ve Güvenli Yapay Zekânın Anahtarı: TBV ve Akbank Raporu yayınlandı"
8 Aralık 2025 13:17
Huawei, Türkiye’yi Avrupa operasyonları için “Model Ülke” ilan etti
Huawei, Türkiye’yi Avrupa operasyonları için “Model Ülke” ilan etti
8 Aralık 2025 12:58
Avustralyalı fizikçilerden çığır açan iddia: Paradoksuz zaman yolculuğu mümkün
Avustralyalı fizikçilerden çığır açan iddia: Paradoksuz zaman yolculuğu mümkün
8 Aralık 2025 12:21
2. Milli Haberleşme Ürünü Çalıştayı'nda 5G ve dijital egemenlik masaya yatırıldı
2. Milli Haberleşme Ürünü Çalıştayı'nda 5G ve dijital egemenlik masaya yatırıldı
6 Aralık 2025 13:03
Google, 2025’in en çok merak edilenlerini açıkladı
Google, 2025’in en çok merak edilenlerini açıkladı
5 Aralık 2025 10:30
Türk Mühendislerden Ağ Güvenliğine Dijital Kalkan
Türk Mühendislerden Ağ Güvenliğine Dijital Kalkan
4 Aralık 2025 16:02
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.