• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Teknoloji devi Cisco, müşteri deneyimini baştan tanımlıyor
Teknoloji devi Cisco, müşteri deneyimini baştan tanımlıyor

Teknoloji devi Cisco, müşteri deneyimini baştan tanımlıyor

ICT Media ICT Media
27 Aralık 2019 00:00
Paylaş

Cisco, iş ortaklarının yaşam döngüsü hizmetlerini büyüterek müşterilerin başarısına hız katarken aynı zamanda iş ortaklarının kârlılığını artıracak hizmetleri de hayata geçiriyor. Cisco’nun tüm yeni hizmetleri, iş ortaklarının daha büyük satış rakamlarına ulaşabilmeleri, ürün ve hizmetlerini zenginleştirmeleri, dijitalde büyümeleri ve kusursuz bir müşteri deneyimi hedefiyle tasarlandı

BİLGİ teknolojilerinin iş dünyasında yaşanan dönüşüme lokomotiflik ettiği günümüzde, liderler bir yandan başarılı sonuç alma baskısını omuzlarında hissediyor, bir yandan da nitelikli eleman açığı ve giderek daha karmaşık hale gelen bir ekosistem ile başa çıkma mücadelesi veriyor. Cisco’da müşteri deneyiminden sorumlu olan CX (customer experience) Takımı, Cisco İş Ortakları Zirvesi’nde tam da bu sorunları adresleyen yeni ürün ve hizmetlerini tanıttı. Bu yeniliklerin odağında ise hem müşteri başarısını hızlandıracak hem de iş ortaklarının büyümesini destekleyecek gelişmiş bir ürün yaşam döngüsü satış modeli yer alıyor.

Müşteri deneyimine benzersiz bir yaklaşım

“Ürün/çözüm/hizmet yaşam döngüsü boyunca satış yapmak, müşterilerini başarılı bir dijital dönüşüm hedefi doğrultusunda konumlandırmak isteyen iş ortaklarımız için çok önemli bir fırsat” diyen Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve CX Takımı Direktörü Maria Martinez şöyle konuştu: “İş ortakları, Cisco Müşteri Deneyimi vizyonunun hayata geçirilmesinde vazgeçilmez bir yer tutuyor. Bu yüzden de müşteri deneyimi portföyümüzün tamamını, iş ortaklarımızı düşünerek tasarladık. Cisco, müşteri deneyimine benzersiz yaklaşımı ve dijital becerileri sayesinde iş ortaklarının hizmetlerini modernize etmesine ve kazanç sağlamasına yardımcı oluyor.”

Cisco’nun tüm yeni hizmetleri, iş ortaklarının daha büyük satış rakamlarına ulaşabilmeleri, ürün ve hizmetlerini zenginleştirmeleri, dijitalde büyümeleri ve kusursuz bir müşteri deneyimi hedefiyle tasarlandı.

İşte Cisco’nun duyurduğu yeni ürün ve hizmetler

İş-kritik servisler (Business Critical Services (BCS) 3.0): Müşterilere performans ve dijital dönüşüm için yol gösteren uzmanlık, analiz ve sezgi paketi. Üzerine aksiyon alınabilir sezgilerin, tavsiyelerin ve otomasyonun sunulduğu bu hizmetlerin altyapısında yapay zekâ ve makine öğrenimi teknolojileri yer alıyor. Bu servisle beraber konusunda uzman Cisco ekipleri ve iş ortaklarına erişim imkanı sunuluyor. BCS 3.0; Mimari, Mühendislik, NetOps, SecOps ve DevOps iş birimlerinin temel ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlandı.

Çözüm Desteği: Tüm Cisco ürün ailelerini kapsayan, birbirinden farklı mimarilerin desteklendiği ve koordine edildiği, ürün değil çözüm odaklı bir yaklaşım içeren bu destek paketi ürün temelli destek servislerine göre karmaşık problemleri, ortalama yüzde 44 daha hızlı çözülebiliyor. Müşteriler ve iş ortakları, Cisco’nun 30’u aşkın çözümünü, 250’den fazla ürününü ve 100’den fazla teknoloji sağlayıcıyı içeren ürün ve çözüm uzmanlığına tek noktadan öncelikli olarak erişebiliyorlar.

Operasyon ve İşletme Desteği: Güncellenen operasyon ve işletme hizmetleri portföyü sayesinde iş ortaklarına bilgi teknolojisi operasyonlarını sadeleştirmeleri ve müşterilerinin ağlarını erişilebilir hale getirmeleri konusunda destek veriliyor. İş ortakları, yeni bir satış kanalı yaratan paket sayesinde yeni hizmet uygulamalarını hayata geçirebiliyorlar. Bu hizmetlerin temelinde, problemlerin meydana gelmeden önce proaktif şekilde tanımlanıp çözülmesini sağlayan, sektörde lider konumdaki yönetim ve otomasyon becerileri yer alıyor.

Yaşam Döngüsü Odaklı Yeni İş Ortağı Programı Teşvikleri: Yeni Lifecycle Incentives programı, müşterilerinin yazılım etkinleştirme ve kullanma süreçlerini başarıyla yürüten ve mevcut sözleşmelerin kapsamını genişleten iş ortaklarını ödüllendiriyor. Daha fazla Cisco DNA Center kullanım senaryosunu hayata geçiren iş ortakları için de yeni bir ödül belirledik: Yeni Accelerator ikramiyesi. Cisco tüm yaşam döngüsünü kapsayan ve iş ortaklarının kârlarını yükselten yeni program ve teşvikleriyle sektöre öncülük ediyor.

Paylaş
Cisco Maria Martinez NetOps SecOps

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Yerli Teknoloji Sektöründen Büyük Başarı
Yerli Teknoloji Sektöründen Büyük Başarı
8 Ekim 2025 16:04
5G İçin Kritik Buluşma: Türk Telekom’da Milli Ekosistem Çalıştayı Yapıldı
5G İçin Kritik Buluşma: Türk Telekom’da Milli Ekosistem Çalıştayı Yapıldı
7 Ekim 2025 13:45
Trend Micro, IDC MarketScape’te Güvenlik Açığı Yönetimi araştırmasının lideri oldu
Trend Micro, IDC MarketScape’te Güvenlik Açığı Yönetimi araştırmasının lideri oldu
7 Ekim 2025 12:17
Doping Hafıza’dan “Anneler Kulübü”
Doping Hafıza’dan “Anneler Kulübü”
7 Ekim 2025 12:07
Türkiye telekomünikasyon sektörü büyüklüğü 407,4 milyar TL’ye ulaştı
Türkiye telekomünikasyon sektörü büyüklüğü 407,4 milyar TL’ye ulaştı
2 Ekim 2025 16:25
Ruanda’nın en büyük bankasının dijital dönüşümü,  GTECH’e emanet
Ruanda’nın en büyük bankasının dijital dönüşümü, GTECH’e emanet
2 Ekim 2025 14:32
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.