• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı
Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı

Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı

ICT Media ICT Media
28 Haziran 2019 00:00
Paylaş

Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin dışında İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde sunduğu hizmetlerle uluslararası firmalara çözüm ortağı olma imkânı sunuyor.

2010 yılında Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde kurulan Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin yanı sıra İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde hizmet sunuyor.

Hizmet sunduğu kurum ve kuruluşların müşteri ilişkilerini profesyonel bir biçimde yürüterek memnuniyet oranlarını yükseltmeyi hedefleyen Tepe Çağrı Merkezi, yarattığı alternatif çözümlerle hem çalıştığı kurumlara katma değer katıyor hem de ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri karşılayarak, şikâyetleri en kısa sürede çözüme ulaştırıyor.

Sunduğu hizmetler arasında yeni müşteri kazanımları da bulunan Tepe Çağrı Merkezi, tüm hizmet süreçlerini kayıt altına alarak bunların sonucunda çeşitli analizler hazırlıyor ve müşterilerinin bilgisine sunuyor.

Ankara, Adana, İstanbul, Isparta ve Mersin’de faaliyetlerini sürdüren Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin dışında İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde hizmet imkânıyla yüksek hizmet kalitesiyle sektörde fark yaratmaya odaklanıyor.

5 şehirde ve 7 merkezde, 1000’in üzerinde çalışanıyla Türkiye’de sektöründe öncü firmalara çözüm ortaklığı sunan Tepe Çağrı Merkezi, kullandığı altyapı ve yedekleme sistemiyle kesintisiz hizmet sağlayarak üst düzeyde müşteri memnuniyeti yaratıyor.

Tepe Çağrı Merkezi’nin çözüm sunduğu iş ortakları arasında Mersin, Isparta ve Ankara Şehir Hastaneleri Yardım Masaları ve Santral operasyonları, Sağlık Bakanlığı Hizmet Binası Yardım Masası gibi çağrı trafiği yoğun kurumlar da bulunuyor.

Paylaş
Tepe Çağrı Merkezi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
19 Temmuz 2025 15:09
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
18 Temmuz 2025 13:36
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
18 Temmuz 2025 13:33
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
17 Temmuz 2025 16:29
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
16 Temmuz 2025 11:28
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
14 Temmuz 2025 12:41
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.