• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı
Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı

Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı

ICT Media ICT Media
28 Haziran 2019 00:00
Paylaş

Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin dışında İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde sunduğu hizmetlerle uluslararası firmalara çözüm ortağı olma imkânı sunuyor.

2010 yılında Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde kurulan Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin yanı sıra İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde hizmet sunuyor.

Hizmet sunduğu kurum ve kuruluşların müşteri ilişkilerini profesyonel bir biçimde yürüterek memnuniyet oranlarını yükseltmeyi hedefleyen Tepe Çağrı Merkezi, yarattığı alternatif çözümlerle hem çalıştığı kurumlara katma değer katıyor hem de ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri karşılayarak, şikâyetleri en kısa sürede çözüme ulaştırıyor.

Sunduğu hizmetler arasında yeni müşteri kazanımları da bulunan Tepe Çağrı Merkezi, tüm hizmet süreçlerini kayıt altına alarak bunların sonucunda çeşitli analizler hazırlıyor ve müşterilerinin bilgisine sunuyor.

Ankara, Adana, İstanbul, Isparta ve Mersin’de faaliyetlerini sürdüren Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin dışında İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde hizmet imkânıyla yüksek hizmet kalitesiyle sektörde fark yaratmaya odaklanıyor.

5 şehirde ve 7 merkezde, 1000’in üzerinde çalışanıyla Türkiye’de sektöründe öncü firmalara çözüm ortaklığı sunan Tepe Çağrı Merkezi, kullandığı altyapı ve yedekleme sistemiyle kesintisiz hizmet sağlayarak üst düzeyde müşteri memnuniyeti yaratıyor.

Tepe Çağrı Merkezi’nin çözüm sunduğu iş ortakları arasında Mersin, Isparta ve Ankara Şehir Hastaneleri Yardım Masaları ve Santral operasyonları, Sağlık Bakanlığı Hizmet Binası Yardım Masası gibi çağrı trafiği yoğun kurumlar da bulunuyor.

Paylaş
Tepe Çağrı Merkezi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.