• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı
Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı

Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı

ICT Media ICT Media
28 Haziran 2019 00:00
Paylaş

Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin dışında İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde sunduğu hizmetlerle uluslararası firmalara çözüm ortağı olma imkânı sunuyor.

2010 yılında Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde kurulan Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin yanı sıra İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde hizmet sunuyor.

Hizmet sunduğu kurum ve kuruluşların müşteri ilişkilerini profesyonel bir biçimde yürüterek memnuniyet oranlarını yükseltmeyi hedefleyen Tepe Çağrı Merkezi, yarattığı alternatif çözümlerle hem çalıştığı kurumlara katma değer katıyor hem de ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri karşılayarak, şikâyetleri en kısa sürede çözüme ulaştırıyor.

Sunduğu hizmetler arasında yeni müşteri kazanımları da bulunan Tepe Çağrı Merkezi, tüm hizmet süreçlerini kayıt altına alarak bunların sonucunda çeşitli analizler hazırlıyor ve müşterilerinin bilgisine sunuyor.

Ankara, Adana, İstanbul, Isparta ve Mersin’de faaliyetlerini sürdüren Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin dışında İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde hizmet imkânıyla yüksek hizmet kalitesiyle sektörde fark yaratmaya odaklanıyor.

5 şehirde ve 7 merkezde, 1000’in üzerinde çalışanıyla Türkiye’de sektöründe öncü firmalara çözüm ortaklığı sunan Tepe Çağrı Merkezi, kullandığı altyapı ve yedekleme sistemiyle kesintisiz hizmet sağlayarak üst düzeyde müşteri memnuniyeti yaratıyor.

Tepe Çağrı Merkezi’nin çözüm sunduğu iş ortakları arasında Mersin, Isparta ve Ankara Şehir Hastaneleri Yardım Masaları ve Santral operasyonları, Sağlık Bakanlığı Hizmet Binası Yardım Masası gibi çağrı trafiği yoğun kurumlar da bulunuyor.

Paylaş
Tepe Çağrı Merkezi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
14 Ağustos 2025 12:40
Link Bilgisayar’dan ilk 6 ayda rekor büyüme
Link Bilgisayar’dan ilk 6 ayda rekor büyüme
14 Ağustos 2025 12:05
Türk Bilişim Dünyasının Duayenleri Aranıyor: 2024 Yaşam Boyu Hizmet Ödülü İçin Aday Süreci Başladı
Türk Bilişim Dünyasının Duayenleri Aranıyor: 2024 Yaşam Boyu Hizmet Ödülü İçin Aday Süreci Başladı
12 Ağustos 2025 17:11
TUSAŞ, YKS şampiyonu genç yeteneklere kapılarını açtı
TUSAŞ, YKS şampiyonu genç yeteneklere kapılarını açtı
12 Ağustos 2025 13:58
ARF Technologies'ten Milli Güvenliğe Kritik Destek: Yerli Zaman Sunucusu
ARF Technologies'ten Milli Güvenliğe Kritik Destek: Yerli Zaman Sunucusu
12 Ağustos 2025 13:55
Türkiye ve Macaristan, otonom mobilitenin geleceğini planlıyor
Türkiye ve Macaristan, otonom mobilitenin geleceğini planlıyor
12 Ağustos 2025 13:19
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.