• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı
Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı

Tepe Çağrı Merkezi’nden 5 farklı dilde hizmet imkânı

ICT Media ICT Media
28 Haziran 2019 00:00
Paylaş

Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin dışında İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde sunduğu hizmetlerle uluslararası firmalara çözüm ortağı olma imkânı sunuyor.

2010 yılında Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde kurulan Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin yanı sıra İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde hizmet sunuyor.

Hizmet sunduğu kurum ve kuruluşların müşteri ilişkilerini profesyonel bir biçimde yürüterek memnuniyet oranlarını yükseltmeyi hedefleyen Tepe Çağrı Merkezi, yarattığı alternatif çözümlerle hem çalıştığı kurumlara katma değer katıyor hem de ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri karşılayarak, şikâyetleri en kısa sürede çözüme ulaştırıyor.

Sunduğu hizmetler arasında yeni müşteri kazanımları da bulunan Tepe Çağrı Merkezi, tüm hizmet süreçlerini kayıt altına alarak bunların sonucunda çeşitli analizler hazırlıyor ve müşterilerinin bilgisine sunuyor.

Ankara, Adana, İstanbul, Isparta ve Mersin’de faaliyetlerini sürdüren Tepe Çağrı Merkezi, Türkçe’nin dışında İngilizce, Arapça, Fransızca ve Rusça dillerinde hizmet imkânıyla yüksek hizmet kalitesiyle sektörde fark yaratmaya odaklanıyor.

5 şehirde ve 7 merkezde, 1000’in üzerinde çalışanıyla Türkiye’de sektöründe öncü firmalara çözüm ortaklığı sunan Tepe Çağrı Merkezi, kullandığı altyapı ve yedekleme sistemiyle kesintisiz hizmet sağlayarak üst düzeyde müşteri memnuniyeti yaratıyor.

Tepe Çağrı Merkezi’nin çözüm sunduğu iş ortakları arasında Mersin, Isparta ve Ankara Şehir Hastaneleri Yardım Masaları ve Santral operasyonları, Sağlık Bakanlığı Hizmet Binası Yardım Masası gibi çağrı trafiği yoğun kurumlar da bulunuyor.

Paylaş
Tepe Çağrı Merkezi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
8 Mayıs 2025 17:42
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
8 Mayıs 2025 11:06
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
8 Mayıs 2025 10:49
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
7 Mayıs 2025 12:02
İstanbul'da
İstanbul'da "META Summit 2025": Yapay zeka ve teknoloji odaklı gelecek vizyonu masaya yatırıldı
7 Mayıs 2025 11:57
10. Verimlilik Proje Ödülleri Sahiplerini Buldu
10. Verimlilik Proje Ödülleri Sahiplerini Buldu
7 Mayıs 2025 11:53
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.