• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Tiktok’ta Reklam Vermek İçin 5 Kritik Öneri
Tiktok’ta Reklam Vermek İçin 5 Kritik Öneri

Tiktok’ta Reklam Vermek İçin 5 Kritik Öneri

ICT Media ICT Media
13 Aralık 2022 10:18
Paylaş

Dünya genelinde 1 milyarın üstünde aktif kullanıcıya sahip olan Tiktok, markaların tanıtımlarını yapabilmeleri için büyük önem taşıyor. Özellikle son zamanlarda oldukça popüler olan Tiktok’ta reklam harcamaları ise her geçen gün artış gösteriyor. Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, etkileşimi yüksek bir mecra olan Tiktok’ta markaların ön plana çıkıp daha fazla bilinirlik elde edebileceği 5 kritik öneri sunuyor.                    

Erişim Kampanyaları

Tiktok’ta reklamları maksimum sayıda kullanıcıya gösterebileceğiniz erişim kampanyaları bulunuyor. Bu kampanyalar sayesinde daha çok kişiye erişip bilinirliğinizi artırabilirsiniz. Burada önemli olan görsel ve videoların yaratıcı içeriklerden oluşması. Doğru içerik ve doğru hedef kitle ile markanız için tatmin edici bir bilinirlik sağlayabilirsiniz.

Trafik Reklamları

Trafik Reklamları ile web sitenizi veya mobilya uygulamanıza daha fazla kullanıcının ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Trafik reklamlarını Tiktok hesabınız olmasa bile verebilirsiniz. Kullanıcılar görsele tıkladığına direkt web sitenize yönlendirilebilir.

Video Görüntüleme

Özellikle Tiktok ile ünlenen video gösterimleri ile hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.Kısa ve hızlı tüketilen video içerikleriyle dolu bir mecra olduğu için kullanıcılar tarafından yoğun ilgi görüyor.

Potansiyel Müşteri Bulma Reklamları

Markanız için potansiyel olan müşterilerin isim-soyisim, telefon veya mail gibi bilgileri izinli olarak toplayabilir ve bu mailler ile ürün veya hizmetinizin tanıtımını yapıp, satışını gerçekleştirebilirsiniz. Bir uygulamanız varsa mobil uygulamanızın indirilmesini sağlayabileceğiniz reklam türleri Tiktok’ta mevcut. Bu kampanyada başarılı olabilmeniz için form içeriğini kısa ve öz tutmanız gerekiyor.  

E-ticaret Sitelerinde Satış Odaklı Reklam

İnstagram Shopping’e benzeyen bir uygulama da Tiktok’ta artık yayında. Tiktok’ta bu performansı iyileştirmek için web sitenizin kataloglarını tanımlamalı ve reklam verirken web sitenizdeki katalogları hedefleyebileceğiniz bir reklam modeli oluşturmalısınız. Burada önerimiz, birkaç hedef kitle kırılımı seçmeniz. Tiktok’ta spesifik bir kitle olduğu için hedefleme kırılımları çok detaylı. Oldukça fazla ve farklı hedeflemeler yaparak başarı oranınızı artırabilirsiniz.

Paylaş
TikTok Yasin Kaplan Sosyal medya dijital pazarlama bilişim haberleri bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Vertiv, özel kabinet çözümleri üreten bir şirketi bünyesine katıyor
Vertiv, özel kabinet çözümleri üreten bir şirketi bünyesine katıyor
21 Temmuz 2025 16:39
Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
19 Temmuz 2025 15:09
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
18 Temmuz 2025 13:36
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
18 Temmuz 2025 13:33
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
17 Temmuz 2025 16:29
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
16 Temmuz 2025 11:28
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.