• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Trendyol satıcılarına tek adımda Facebook’ta reklam verme kolaylığı
Trendyol satıcılarına tek adımda Facebook’ta reklam verme kolaylığı

Trendyol satıcılarına tek adımda Facebook’ta reklam verme kolaylığı

ICT Media ICT Media
6 Ekim 2021 00:00
Paylaş

Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, satıcılarına sunduğu kolaylıklara bir yenisini ekledi. Trendyol’un Facebook işbirliğinde Türkiye’de ilk kez hayata geçirdiği uygulamada satıcılar, Trendyol satıcı paneli üzerinden tek işlem ile Facebook reklamı verebiliyor.

Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, satıcıları için yeni bir uygulama sundu. Satıcılar, reklam vermenin uzun ve karışık süreçlerinden geçmeden, Trendyol satıcı paneli üzerinden tek işlem ile Facebook reklamı verebiliyor. İşletmelerin dijitalde büyümelerine destek olan Trendyol’un satıcı paneli aracılığıyla satıcılar, teknik bilgi ya da dijital pazarlama bilgisine ihtiyaç duymadan reklam verme işlemini gerçekleştirebilecek.

Satıcılar panel üzerinden reklam verirken herhangi bir komisyon almayan Trendyol, Facebook ile olan faturalaşma sürecini de satıcılar adına yönetiyor. Reklam ücreti kurulum sırasında panel üzerinde bulunan reklam bakiyesinden düşerken, harcanmayan reklam bütçesi reklam bakiyesine geri iade ediliyor.Trendyol, bu uygulamayı Türkiye’de ilk defa satıcılarına deneyimleten platform olurken, dünyada uygulamayı hayata geçiren 4 pazaryeri arasında yer aldı.

Trendyol satıcılarının reklam vermesi çok kolay

Facebook reklamı vermek isteyen işletme herhangi bir reklam verme kurulumu yapmadan, Trendyol satıcı paneli üzerinden zahmetsiz bir şekilde işlemini tamamlıyor. Trendyol’un Facebook ile işbirliğinde sunduğu yeniden hedefleme reklamları satıcı paneli üzerinden otomatik bir şekilde, sadece tarih aralığı ve bütçe bilgileri girilerek oluşturulabiliyor. Reklam süresini ve bütçeyi belirleyen satıcıların hedef kitlesi, ürünlerini ziyaret eden müşterilerden oluşuyor. Trendyol satıcıları Facebook reklamlarını verirken, Facebook çatısı altında faaliyet gösteren Instagram’da da reklamlarını yayınlayabiliyor.

Performansı iyi olan satıcılar bu fırsattan yararlanıyor

Trendyol satıcı paneli üzerinden hizmete açılan Facebook ve Instagram reklamlarında, satıcıların ürünlerini görüntüleyen kişiler hedefleniyor. Yeniden hedefleme amaçlı yapılan reklam modelinde satıcının, belirli bir ziyaretçi ve satış hacmine ulaşması gerekiyor. Son 30 gündeki ziyaret sayısı, satış ve ortalama sepet tutarı gibi Facebook tarafından belirlenen koşulları sağlayan satıcılar, bu reklam modelini kullanabiliyor.

 

Paylaş
Trendyol Facebook Dijital reklam teknoloji gündemi bilişim gündemi teknoloji haberleri bilişim haberleri

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Vertiv, özel kabinet çözümleri üreten bir şirketi bünyesine katıyor
Vertiv, özel kabinet çözümleri üreten bir şirketi bünyesine katıyor
21 Temmuz 2025 16:39
Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
19 Temmuz 2025 15:09
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
18 Temmuz 2025 13:36
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
18 Temmuz 2025 13:33
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
17 Temmuz 2025 16:29
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
16 Temmuz 2025 11:28
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.