• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Tüketicilerin Yüzde 72’si Önce İnternet Diyor
Tüketicilerin Yüzde 72’si Önce İnternet Diyor

Tüketicilerin Yüzde 72’si Önce İnternet Diyor

ICT Media ICT Media
22 Eylül 2020 00:00
Paylaş

Türkiye’deki tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını inceleyen Google ve Ipsos, yaptıkları Global Perakende Araştırması ile Türkiye’deki tüketicilerin üçte ikisinden fazlasının doğru satın alma yaptığından emin olmak için, öncelikle internette araştırma yaptıklarını ortaya koydu. Araştırma, bahsedilen tüketicilerin alışverişe ayırdıkları zamanın yarısından fazlasını ise internete harcadığını gösteriyor.

Alışveriş tercihlerinin değişiklik gösterdiği günümüzde işletmeler, şirketlerini ve ürünlerini tanıtmak için daha proaktif davranmak ve internette seslerini duyurmak zorundalar. Rekabette öncü şirketler 7 gün 24 saat gelen talepleri karşılıyor, çıkan dönemsel fırsatları kaçırmıyorlar. İşletmelerin bu denli verimli ve durmaksızın satış yapabiliyor, daha da önemlisi sadık bir müşteri kitlesi yaratabiliyor olmasının nedenlerinin başında ise dijital pazarlama geliyor.

Müşterilerin Yüzde 68’i Promosyon Bekliyor

Dijital pazarlama araçları, günümüzün yoğun rekabet şartlarında işletmelere veri setleri oluşturarak, onların rekabet gücünü üst seviyeye çıkartıyor. Verileri doğru okuyabilen işletmeler büyürken, kullanamayanlar ise geride kalıyor. Konuyla ilgili bilgiler veren EG Bilişim CEO’su Gökhan Bülbül, verileri doğru toplama ve bunları işleyerek müşteri kazanma konusunda, özellikle KOBİ’lerin daha proaktif davranmaları gerektiğine dikkat çekiyor. Bülbül sözlerini şöyle sürdürüyor: “Günümüz müşterisinin talepleri yüksek, alternatifleri ise çok. Dolayısıyla işletmeler dijital pazarlama araçları ile veri bazlı pazarlama araçlarıyla hedef kitleye ulaşmalılar. Google ve Ipsos’un gerçekleştirdiği araştırmada, küresel ölçekte tüketicilerin yüzde 68’inin bir önceki alışverişlerine özel promosyonlar veya fırsatlar beklediği vurgusu dikkat çekici. İşletmeler bu talebi yeni bir kampanya ile karşılayabilirler. Bunu yapabilmek için de dijital pazarlama araçlarını etkili şekilde kullanmaları gerekiyor.”

EG Bilişim, özel olarak geliştirdiği dijital pazarlama stratejileriyle işletmeleri hedef kitleye ulaştırmada yetkin ekibi ile her bir kampanyayı hedefe ulaşacak şekilde optimize ediyor. KOBİ’lere özel olarak Eylül sonuna kadar ücretsiz bir kampanya sunan EG Bilişim, KOBİ’lerin dijital pazarlama yolculuğuna katkı sağlıyor. Kampanya ile ilgili detaylara EG Bilişim’in web sitesi www.egbilisim.com.tr üzerinden ulaşılabiliyor.

Paylaş
Google İpsos Gökhan Bülbül EG Bilişim it haberleri bilişim gündemi bilişim haberleri teknoloji gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

TD SYNNEX, Avrupa'da Üst Üste Altıncı Kez 'Yılın Distribütörü' Seçildi
TD SYNNEX, Avrupa'da Üst Üste Altıncı Kez 'Yılın Distribütörü' Seçildi
13 Ekim 2025 15:23
Simya VC’den yapay zekâ destekli uyumluluk platformu Surveill’e yatırım
Simya VC’den yapay zekâ destekli uyumluluk platformu Surveill’e yatırım
13 Ekim 2025 13:05
Resmi Gazete'de Yayımlandı: Restoran ve Kafelere Dijital Fiyat Şeffaflığı Zorunluluğu!
Resmi Gazete'de Yayımlandı: Restoran ve Kafelere Dijital Fiyat Şeffaflığı Zorunluluğu!
11 Ekim 2025 14:57
Sahte VPN uygulamasıyla banka hesapları boşaltılıyor
Sahte VPN uygulamasıyla banka hesapları boşaltılıyor
11 Ekim 2025 12:07
ChatGPT artık alışveriş yaptıracak
ChatGPT artık alışveriş yaptıracak
10 Ekim 2025 11:21
ODTÜ Çıkışlı Türk Teknoloji Devi Picus Security, Juventus’a sponsor oldu
ODTÜ Çıkışlı Türk Teknoloji Devi Picus Security, Juventus’a sponsor oldu
10 Ekim 2025 11:18
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.