• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Tüpraş, yeni müşteri bildirim yönetim sistemini devreye aldı
Tüpraş, yeni müşteri bildirim yönetim sistemini devreye aldı

Tüpraş, yeni müşteri bildirim yönetim sistemini devreye aldı

ICT Media ICT Media
24 Aralık 2020 00:00
Paylaş

Tüpraş, müşteri talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak için hayata geçirdiği yeni Müşteri Bildirim Yönetimi Sistemi ile kaliteli, şeffaf ve dijital hizmetlerini geliştirmeye devam ediyor.

Her adımda müşteri memnuniyeti önceliğini koruyan Tüpraş, Müşteri İlişkileri Politikası çerçevesinde müşterilerinin talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak üzere çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda şirket, müşteri iletişim kanallarını sürekli geliştirerek devreye aldığı yeni uygulamalarla çeşitlendiriyor.

"Yeni Müşteri Bildirim Yönetim Sistemi" ile müşterilerle daha hızlı iletişim kurularak, müşteri memnuniyetinin artırılması amaçlanıyor.

"Yeni Normal" döneminde müşteri ilişkileri politikasını şekillendirerek çeviklik metodunu benimseyen Tüpraş, ekipler arası koordinasyon ve sinerjiyle yenilikçi yaklaşımları hayata geçirdi.

Yenilenen "Müşteri Bildirim Yönetimi" yazılımı ile müşteriler, talep ve şikayetlerini Tüpraş'a daha kolay ulaştırabiliyor. Bu amaçla, Tüpraş müşterilerinin taleplerine göre yeni bildirim konuları oluşturuldu ve müşteri taleplerinin detaylı analizlerinin yapılabilmesi sağlandı. Müşteri bildirimleri, Tüpraş rafinerilerinde konunun uzmanına atanıyor ve kısaltılmış standart süreler içerisinde müşteriye geri dönüş sağlanıyor.

Yenilenen yazılımın, müşterilere ulaşılan 8 lokasyondaki 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, Müşteri Portali (https://musteriportali.tupras.com.tr), Müşteri Çözüm Merkezi ve Müşteri web sitesi (https://www.tupras.com.tr/musteri-sitesi) gibi farklı iletişim kanallarına entegre edilmesiyle birlikte, tek çatı altında müşteriye hızlı ve kolay erişim imkânı sağlanıyor.

Müşteri Portaline ve web siteye cep telefonları ile uyumlu bir sistem kanalıyla, müşteri bildirimleriyle ilgili gelişmeler ve bildirimin durumu güncel olarak kontrol edilebiliyor.

Müşterinin sesi tüm iletişim kanallarında anlık takip ediliyor

Halka açık bir şirket olarak, üretim ve dağıtım süreçleri dâhil tüm faaliyetlerini büyük bir şeffaflıkla yürüten Tüpraş, sürekli açık iletişim hedefiyle hareket ediyor. Rafineri ve terminallerde müşterilerle temas edilen tüm alanlara yerleştirilen 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, yenilenen Müşteri Portali uygulaması ve web sitesi gibi çeşitli iletişim kanalları ile müşterinin sesini anlık olarak takip ediliyor.

Mevcut ve potansiyel müşterilere daha yüksek seviyede hizmet sağlamaya yönelik Tüpraş Çözüm Merkezi (444 123 0) kapsamı ise müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli zenginleştiriliyor.

Paylaş
Tüpraş müşteri bildirim yönetimi sistemi yeni normal teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Yandex Türkiye'den Mobil Uygulama Büyümesi İçin Yeni Çözüm: CPI Plus Kampanyaları Kullanıma Sunuldu
Yandex Türkiye'den Mobil Uygulama Büyümesi İçin Yeni Çözüm: CPI Plus Kampanyaları Kullanıma Sunuldu
13 Aralık 2025 12:28
Naberise, 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' seçildi
Naberise, 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' seçildi
13 Aralık 2025 12:22
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
12 Aralık 2025 11:05
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
12 Aralık 2025 10:48
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
11 Aralık 2025 14:44
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
11 Aralık 2025 11:03
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.