• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Türk reklam verenler dünyaya Türk Telekom “Programattik” ile açılıyor
Türk reklam verenler dünyaya Türk Telekom “Programattik” ile açılıyor

Türk reklam verenler dünyaya Türk Telekom “Programattik” ile açılıyor

ICT Media ICT Media
12 Nisan 2019 00:00
Paylaş

Türk Telekom, yeni nesil programatik reklam satın alma platformu Programattik ile hizmet alanını genişletmeye devam ediyor. Uluslararası alandaki iş birlikleri ile Türk firmalarının dünya pazarlarına açılmasını sağlayan Programattik, son olarak Rusça konuşan ülkelerin sık tercih edilen platformlarından Mail.Ru ve Aviasales’in reklam alanlarının Türkiye’deki satış haklarını alarak bu konudaki tek yetkili oldu.

BDT ülkelerinde en çok tercih edilen internet medya gruplarından biri olan Mail.Ru grubunun altında sosyal medya hizmeti veren Vkontakte, Ok.ru, Moy Mir ve bunun gibi farklı alanlarda hizmet sağlayan birçok ürünü bulunuyor. Aviasales ise aylık 10 milyon tekil kullanıcı ve 50 milyon arama sayısı ile bölgenin en çok tercih edilen uçak bileti arama platformları arasında yer alıyor.

Çin’de ise mikroblog sitesi Weibo, mesajlaşma uygulaması Wechat, online video izleme platformu iQiyi, video paylaşım sitesi Youku gibi bilinen mecralara Programattik aracılığıyla Türkiye’den reklam verilebiliyor. Orta Doğu ve Körfez ülkelerindeki yerel reklam temsilcileri ile yaptığı anlaşmalar sayesinde Programattik, dijital reklam hizmetinin yanı sıra, bölgeye ait GSM operatörlerinin kullanıcılarına kısa mesaj (SMS) ve e-posta gönderimi de sağlayabiliyor.

Türk Telekom Strateji, Planlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Fırat Yaman Er, “Türkiye’nin iletişim teknolojileri öncüsü Türk Telekom olarak, yeni nesil reklamcılık alanında dünyadaki programatik reklam teknolojisinin gelişimini öngörüp Programattik’i 3 yıl önce hizmete sunduk. Teknolojiden güç alan hizmetimiz ile dijital satın alma alışkanlıklarına yeni bir yön vererek sektörde kısa sürede büyük bir başarı elde ettik” diye konuştu. Programattik’in hızlı büyümesini sürdürdüğünü ifade eden Er, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Odağımızdaki ülkelerin popüler web siteleri ve yerel reklam temsilcileri ile yapmış olduğumuz yurt dışı reklam anlaşmaları sayesinde BDT ülkelerinin tamamı ile Orta Doğu, Körfez ülkeleri ve Çin gibi büyük coğrafyalarda sosyal medya iletişimi de dâhil hedefli reklam gösterimi yapabiliyoruz. Son olarak, iş ortağımız Eyula Marketing House ile birlikte yapmış olduğumuz ticari anlaşmalar neticesinde Rusya’nın popüler dijital platformları Mail.Ru ve Aviasales’in ülkemizdeki reklam satış temsilciliğini münhasıran alarak yurt dışındaki kapsamımızı ve erişimimizi daha da artırmış bulunuyoruz. Bu iki önemli platform ile iş birliğimiz, Rusça konuşan ülkelerde etki alanımızı önemli ölçüde genişletmemizi sağlayacak. Amacımız yurt dışını hedefleyen Türk reklam verenlere, onları potansiyel müşterileri ile buluşturacak hizmeti daha etkin bir şekilde sunmak.”

Paylaş
​​​​​​​Türk Telekom programatik Aviasales Fırat Yaman Er

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
17 Temmuz 2025 16:29
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
16 Temmuz 2025 11:28
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
14 Temmuz 2025 12:41
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
11 Temmuz 2025 13:57
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
11 Temmuz 2025 12:55
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
11 Temmuz 2025 12:51
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.