• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Türk Telekom’dan ülkenin ilk Abonelikli Bağış Sistemi
Türk Telekom’dan ülkenin ilk Abonelikli Bağış Sistemi

Türk Telekom’dan ülkenin ilk Abonelikli Bağış Sistemi

ICT Media ICT Media
4 Kasım 2019 00:00
Paylaş

Türk Telekom CEO’su Ümit Önal, Kızılay Haftası’nda önemli bir çalışma gerçekleştirdiklerini hatırlatarak, “Kızılay aracılığıyla yapılan yardımların sürekliliğini ve etkisini artırmayı hedefliyoruz. Böylesi önemli bir Dernek ile manevi değeri bu kadar yüksek bir işbirliği içinde olmak büyük bir gurur ve mutluluk kaynağı” dedi.

Türk Kızılay Genel Başkanı Dr. Kerem Kınık ise, “Türk Telekom attığı bu adım ile örnek bir şirket olduğunu bir kez daha ortaya koydu. Yardım kuruluşlarının en önemli sorunlarından olan sürdürülebilir finansman sorununa önemli bir çözüm geliştirdi. Diğer şirketlere de örnek olmasını diliyorum” diye konuştu.

Türk Telekom, kendisi gibi Türkiye’nin başka bir milli değeri olan kuruluşu Türk Kızılay ile daha önce eşi görülmemiş bir işbirliğine giderek Türkiye’de bir ilke imza attı. Türk Telekom, 151 yıldır hiçbir ayrım gözetmeden tüm ihtiyaç sahiplerine yardım ulaştıran Türk Kızılay’a yapılan bağışların sürekliliğini desteklemek için kullanıcının cep telefonu üzerinden bağış yapabilmesini kolaylaştıran Abonelikli Bağış Sistemi’ni Türkiye’de devreye soktu.

Eşi benzeri yok

Türk Kızılay’a cep telefonu üzerinden yapılan bağışları belirli aralıklarda otomatik bir şekilde yineleyen bu sistemin sunduğu kolaylıklardan faydalanabilmek için, kullanıcının yapması gereken sadece 3965 numarasına bir SMS göndermek. Türkiye’de benzeri olmayan bu sisteme tek bir SMS ile abone olan kullanıcı, abonelik süresi boyunca her ay düzenli bir şekilde 10 TL bağışta bulunabilecek. Türk Kızılay’a yapılan bağış miktarı, kullanıcının faturasına yansıtılacak ya da bakiyesinden düşülecek ve kullanıcı dilediği zaman abonelikten çıkabilecek.

Bağışta düzenli SMS kolaylığı

Abonelikli Bağış Sistemi ile Türk Kızılay’a yapılan bağışların istikrarlılığında ve bu bağışların miktarında bir artış beklediklerini belirten Türk Telekom CEO’su Ümit Önal, “Özellikle doğal afet ve terör saldırıları gibi durumlarda, Ramazan Bayramı ya da Kurban Bayramı gibi dönemlerde yapılan bağışların tam anlamıyla etkili olabilmesi için bu yardımların yıl boyunca devam etmesi gerekiyor. Türk Kızılay ile olan işbirliğimizin meyvesi Abonelikli Bağış Sistemi sayesinde, düzenli bağış yapan müşterilerimiz her bağışta teker teker SMS göndermek zorunda kalmayacak; tek bir SMS ile düzenli bağışçı olabilecek ve böylelikle, yardıma muhtaç insanlara kolaylıkla yıl boyunca destek verebilecekler. Yurtiçinde ve yurtdışında yardıma muhtaç insanlara yapılan yardımları büyük ölçüde arttıracak böylesine anlamlı bir hizmeti Kızılay Haftası’nda hayata geçirmiş olmaktan da büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.

Türk Kızılay Genel Başkanı Dr. Kerem Kınık ise yeni işbirliğiyle ilgili olarak, “İnsani yardım kuruluşlarının en büyük sorunlarından birisi de sürekliliği olan bir gelire sahip olunamamasıdır. Hayırsever milletimiz bir felaket anında elbette yanımızdaki yerini hızla alıyor ancak bağışların daha çok bir felakete bağlı gelişmesi, yardım kuruluşlarını plan yapmaktan ve sosyal destekleri yıl içine yaymaktan alıkoyuyor. Bu anlamda Türk Telekom’un attığı adım, Kızılay’ın büyük bir sorununa çözüm üretecek bir adım. Tük Telekom her zaman Kızılay’ın yanında olmuştur. Tek amacının daha fazla kâr olmadığını her durumda göstermiştir. Bu örnek davranışın diğer şirketlere de hızla yayılacağını umuyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Paylaş
​​​​​​​Türk Telekom Ümit Önal Kerem Kınık

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sağlıkta yeni ufuklar açacak  10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
Sağlıkta yeni ufuklar açacak 10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
28 Haziran 2025 10:29
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
28 Haziran 2025 10:24
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
27 Haziran 2025 15:18
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
27 Haziran 2025 15:15
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
27 Haziran 2025 14:02
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
26 Haziran 2025 15:27
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.