• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Türkiye e-ticaretle alışverişe odaklandı
Türkiye e-ticaretle alışverişe odaklandı

Türkiye e-ticaretle alışverişe odaklandı

ICT Media ICT Media
16 Aralık 2019 00:00
Paylaş

Güçlü dijital ticaret ürünleri ve kaliteli hizmetleri ile perakende şirketlerine dijital dönüşüm hizmetleri sunan Inveon, Efsane Cuma ve Cyber Monday kampanya dönemine ilişkin ilgi çekici veriler paylaştı.

Inveon, güçlü dijital ticaret ürünleri ve kaliteli hizmetleri ile perakende şirketlerine dijital dönüşüm hizmetleri sunmaya devam ederken, Türkiye’nin odaklandığı Efsane Cuma ve Cyber Monday kampanyalarına ilişkin ilgi çeken verileri paylaştı.

Geniş ekosistemiyle farklılaşan ve özgün iş modeliyle başta müşterileri olmak üzere tüm paydaşlarına değer katan Inveon’un dijital ticaret iş ortağı olarak hizmet verdiği, 11 ülkede faaliyet gösteren ve Inveon platformları üzerinden yıllık toplam 1 milyar dolardan fazla ciro elde eden 55’ten fazla perakende ve tüketici ürünleri şirketi bulunuyor.

Türkiye, Efsane Cuma ve Cyber Monday’i çok sevdi

Perakende sektörü, markalarının Efsane Cuma kampanyasına erken başlayıp Cyber Monday ile birleştirdiği uzun bir kampanya dönemine tanık oldu. Inveon’un hizmet verdiği markaların kampanya döneminde elde ettiği ciro, önceki döneme kıyasla en az 2,4 kat, en yüksek ise 86,4 kat artış gösterdi. Yanı sıra, müşterinin mağazadan ürünü seçip online ödeme yaptığı omnichannel alışveriş yolculuklarından elde edilen ciro oranı en yüksek yüzde 9,7 olarak gerçekleşti. Diğer bir deyişle markanın sattığı her 10 üründen 1’i omnichannel satın alındı.

Tek sepette 60.364 TL’lik alışveriş

Tüm Türkiye’nin odaklandığı alışveriş döneminde bir müşterinin tek sepette 60.364 TL’lik ürün satın alması dikkat çekti. Bir diğer dikkat çeken unsursa başka bir markanın müşterisinin alışveriş sepetine tam 71 ürün eklemesi oldu. En yüksek dönüşüm oranı ise yüzde 3,3 olarak gerçekleşti. Ayakkabı kategorisinde ise rekor kırılarak 46.179 adet ayakkabı satıldı.

Inveon’un inCommerce platformunu kullanan markaların online ziyaretçi sayısı önceki döneme kıyasla 7,6 kat arttı. Satılan ürün sayıları ise, önceki dönemin ortalamasına göre 23,3 kat artış gösterdi.

Her 5 kişiden 4’ü mobilden alışveriş yaptı

Türkiye, e-ticaret üzerinden alışverişi çok sevdi. Kampanya süresince trafiğin yüzde 81’i mobilden gelirken, toplam cironun yüzde 65’i mobilden elde edildi. Türkiye’de ve uluslararası yapılan işlemler ise yaklaşık 5 kat arttı. Inveon’un hizmet verdiği markalarda bir sayfanın tamamen yüklenmesi ortalama 2,9 saniye sürerken, kampanya döneminde e-ticaret sitelerinde hiçbir sorun yaşanmadan alışveriş dönemi tamamlandı.

Paylaş
Inveon Efsane Cuma Cyber Monday

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
19 Temmuz 2025 15:09
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
18 Temmuz 2025 13:36
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
18 Temmuz 2025 13:33
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
17 Temmuz 2025 16:29
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
16 Temmuz 2025 11:28
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
14 Temmuz 2025 12:41
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.