• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Türkiye Finanslı olmanın yeri ve zamanı yok
Türkiye Finanslı olmanın yeri ve zamanı yok

Türkiye Finanslı olmanın yeri ve zamanı yok

ICT Media ICT Media
30 Nisan 2021 00:00
Paylaş

Türkiye Finans Katılım Bankası uzaktan müşteri edinimi ile ilgili 1 Mayıs itibariyle yürürlüğe giren yeni düzenleme kapsamında şubeye gitmeden, kurye süreçleri ve ıslak imza olmadan, tamamen dijital kanallar üzerinden banka müşterisi olabilmeyi mümkün hale getirdi.

Bu yeni uygulama ile müşteriler TC kimlik kartı doğrulama, dijital imza teknolojisi ve çağrı merkezi personeli ile yapılan görüntülü görüşme sayesinde banka şubesine gitmeye gerek kalmadan kolay ve güvenli bir şekilde Türkiye Finans müşterisi olabiliyor.

Uzaktan müşteri edinimi sürecinin 1 Mayıs itibarıyla başlamasıyla birlikte bankacılık dünyasında yeni bir dönem başladı. Teknik altyapısı ve sunduğu müşteri deneyimi ile bu sürece en kısa sürede hazır olan öncü bankalar arasında yer alan Türkiye Finans, banka şubesine girmeden, kurye ve ıslak imza olmadan banka müşterisi olabilmeye olanak sağlıyor.

Türkiye Finans’tan bankacılık hizmeti almak isteyen kişilerin çipli TC kimlik kartı ve NFC (yakın alan iletişimi) özelliği olan akıllı telefonlarının olması yeterli. Türkiye Finans mobil uygulaması üzerinden “Müşteri Ol” seçeneğini tıklayan müşteri adaylarının bilgileri doğrulandıktan sonra canlılık testleri yapılıyor ve gerekli belgelerin dijital ortamda imzalanmasının ardından çağrı merkezi personeli ile görüntülü görüşme gerçekleşiyor.

Türkiye Finans uzaktan müşteri edinimi ile ilgili süreçleri yenileyerek dijital ortamlar üzerinden işlem güvenliğini sağlamayı, süreçlerin kısalması ile işlem sayısını ve iş verimliliğini artırmayı hedefliyor. Dijital müşteri edinimi esnasında girilen müşteri bilgileri TC kimlik kartı çipinde yer alan bilgiler ile eşleştiriliyor, canlılık analiziyle kişinin işlem anındaki görüntüsü doğrulanıyor. Ardından banka personeli ile yapılan görüntülü görüşme ile kişinin kendisi olduğu bir kez daha kontrol ediliyor.

“Bol Kepçe” hesap açmanın yeri zamanı yok

Türkiye Finans’ın yenilikçi ürünü kira sertifikası ile katılım hesabını tek hesapta birleştiren Bol Kepçe hesabı kullanmak isteyenler de artık uzaktan, şubeye gitmeden Türkiye Finans müşterisi olarak kolayca hesap açabiliyor. Hesap açma alt sınırının 10 bin TL olduğu Bol Kepçe hesabını açan müşteriler TL birikimlerini avantajlı oranlarla katılma hesaplarından daha yüksek kâr payı getirisi ile bulundukları yerden değerlendirme olanağına sahip oluyor.

“Artık isteyen herkes, yer ve zamandan bağımsız Türkiye Finans müşterisi olabilecek.”

Yeni mevzuat ile Türkiye Finanslı olmanın yeri ve zamanı olmayacak diyen Türkiye Finans Perakende Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı M. Necati Özdeniz konu hakkında şunları söyledi: “Bu süreç müşteri deneyiminin ve sektörün rekabetçilik gücünün bambaşka bir noktaya taşındığı heyecan verici bir süreç. Artık şubeye gitmeden veya kurye kullanmadan tamamen dijital yöntemlerle anında banka müşterisi olunabilecek.”

Türkiye Finans olarak uzun yıllardır teknoloji ve dijitalleşmeye yatırım yaptıklarını, bu nedenle yeni döneme en hızlı adapte olan bankalardan biri olduklarını dile getiren M. Necati Özdeniz, “Türkiye Finans olarak, geçmişte dijital kanallar üzerinden müşteri edinimini başlatan ilk bankalardan biri olduk. Web sitesi üzerinden başlattığımız süreçleri kurye ile gerekli belgelerin temin edilmesinin ardından hızlıca tamamlıyorduk. Yeni dönemle birlikte, artık sadece dijital imza ve görüntülü görüşme ile Türkiye Finans müşteri olabilmek mümkün. Uzaktan müşteri edinimi konusundaki teknik altyapımız üzerinden kurguladığımız müşteri deneyimi ile öncü bankalardan biri olduk. Uzaktan müşteri edinimini sürecindeki çalışmalarımız doğrultusunda hayata geçirdiğimiz Mobil Biyometrik Kimlik Doğrulama ile Anında Müşteri Edinimi projemiz ile IDC Özel Ödülü’ne de layık görüldük. Her şey bu denli dijitalleşirken bankacılıkta güven ve şeffaflığın çok önemli olduğunu biliyor; bu unsurları dijital ortamlar üzerinden sağlayabileceğimiz yeni iş modelleri ile hayata geçiriyoruz. Yeni dijital dünyaya uyumlu iş süreçlerimiz, alt yapısı güçlü dijital kanallarımız ve uzaktan çalışabilme yetkinliğine sahip banka personelimiz ile bambaşka bir müşteri deneyimine odaklanacağız. Dijitalleşme sayesinde, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarında yer ve zamandan bağımsız yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.

Paylaş
Türkiye Finans Katılım Bankası M. Necati Özdeniz  IDC Özel Ödülü teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.