• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Türkiye reklamda dijitali sevdi
Türkiye reklamda dijitali sevdi

Türkiye reklamda dijitali sevdi

ICT Media ICT Media
10 Şubat 2018 00:00
Paylaş

Dijital reklamlar yıllar içinde gösterdiği gelişimle beraber toplamdan aldığı payı arttırarak ikinci büyük mecra konumunda yer alıyor. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de bu çekim gücünden etkilenerek dijital reklam pazarına her geçen gün daha çok dahil oluyor. Dünya’da ise durum; ABD’nin hazırladığı rapora göre yüzde 23 büyüyerek 40,1 milyar dolara ulaştı.

Türkiye’de dijital reklam pazarı ise her geçen yıl çift haneli büyümesini sürdürüyor. Dijital reklam yatırımları açıklanan son verilere göre, Türkiye’de 2017 döneminde yüzde 14,6 oranında büyüme göstererek 1.063 Milyon TL’ye ulaştı. Dijital tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de reklam pazarının çekici gücü olmaya devam ediyor.

Dijital reklamlar Türkiye'de de reklam endüstrisinin çekici gücü

İnternet kullanım ağının gelişmesi sayesinde, marka bilinirliği yaratma düşüncesiyle hareket eden markalar dijital dünyayı etkin bir şekilde kullanıyor. Türkiye’de 2017 döneminde yüzde 14,6 oranında büyüme göstererek 1.063 Milyon TL’ye ulaşan dijital reklam yatırımları, dünyada ABD’nin hazırladığı rapora göre yüzde 23 büyüyerek 40,1 milyar dolara ulaştı.


Dijital reklamcılık çığ gibi büyüyecek

Globalleşen dünya ile birlikte ortaya çıkan reklam sektörünün, şirketler tarafından önem kazanmasıyla büyük bir pazar payına sahip olduğunu dile getiren CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, “48 milyon internet kullanıcısıyla önemli bir kitle oluşturan Türkiye’nin akıllanan dünyanın yaşam tarzına ayak uydurma çabaları devam ediyor. Bu noktada dijital dünya gün geçtikçe daha iyi bir noktaya geliyor. ABD’nin hazırladığı rapora göre yüzde 23 büyüyerek 40,1 milyar dolara ulaşan dijital reklam yatırımları bize örnek olmalı. Türkiye’de 2017 döneminde yüzde 14,6 oranında bir büyüme gerçekleşti. Türkiye reklamda dijitali sevdi. Şimdi yapmamız gereken bu oranı büyütmek için dijital reklamların önemini daha çok kavramak olmalı. Ülkemizde dijital reklamlar hak ettiği yere henüz gelmedi ama bu gelemeyeceği anlamına gelmiyor. Dijital reklamların önemini idrak etmeliyiz. Bunun için diğer ülkeleri araştırmalı kendi ülkemize uyarlamalı ve çalışmalar yapmalıyız. Diğer ülkelerdeki sektörel rakamlar incelendiğinde ve analizler yapıldığında durum değerlendirmesinin daha iyi anlaşılacağını düşünüyorum” dedi.

Paylaş
Dijital reklamlar reklam Ramazan Becer

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye Kültür Yolu Festivali’nin coşkusu, BİP’te yaşanıyor
Türkiye Kültür Yolu Festivali’nin coşkusu, BİP’te yaşanıyor
8 Temmuz 2025 18:13
Enocta, UDEPA ile güçlendi
Enocta, UDEPA ile güçlendi
8 Temmuz 2025 18:07
Güçlü İş Birliği Sınırları Aşıyor: Redington ve Trend Micro Azerbaycan’da!
Güçlü İş Birliği Sınırları Aşıyor: Redington ve Trend Micro Azerbaycan’da!
8 Temmuz 2025 17:44
Innosa’nın Coğrafi Bilgi Sistemleri ile mekânsal veriler akıllı kararlara dönüşüyor
Innosa’nın Coğrafi Bilgi Sistemleri ile mekânsal veriler akıllı kararlara dönüşüyor
8 Temmuz 2025 12:51
Gelişmiş Güvenlik için 5G – Acil Durum Hizmetleri Dijital  Çağa Giriyor
Gelişmiş Güvenlik için 5G – Acil Durum Hizmetleri Dijital Çağa Giriyor
7 Temmuz 2025 17:38
“Yapay Zekâ Yıldızları”na ilk uluslararası ödül
“Yapay Zekâ Yıldızları”na ilk uluslararası ödül
7 Temmuz 2025 17:32
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.