• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Türkiye’den 15 ülkeye bilişim ihracatı
Türkiye’den 15 ülkeye bilişim ihracatı

Türkiye’den 15 ülkeye bilişim ihracatı

ICT Media ICT Media
8 Ocak 2019 00:00
Paylaş

Dijital dönüşüm konusunda uçtan uca yazılım çözümleri sunan itelligence Türkiye, 110’dan fazla destek danışmanıyla Amerika’dan Rusya’ya, Çin’den Dubai’ye 5 kıtada 15’ten fazla ülkede 130’u aşkın müşteriye hizmet veriyor.

SAP’nin ekosisteminde yer alan en büyük uluslararası iş ortaklarından itelligence Türkiye, hızlı büyümesini desteklemek amacıyla, ülkemizdeki “Customer Engagement and Support Center” yani “Müşteri Deneyimi ve Destek Merkezi”ni yeniden yapılandırdı. 15’ten fazla ülkedeki 130’u aşkın müşterisine 7/24 uygulama desteği ve dijital dönüşüm danışmanlığı hizmeti veren merkez, Ataşehir’deki yeni ofisine taşındı. Ortalama kıdem yaşı oldukça yüksek olan ve 110 kişilik uzman destek danışmanlık ekibinden oluşan merkez, şirket genelinde edinilen bilgi birikimini Türkiye’den ve dünyadan 130 şirketin hizmetine sunuyor.

Uygulama desteği alanında Türkiye’den 15 ülkeye bilişim ihracatı yapan merkezle ilgili açıklamada bulunan itelligence Türkiye CEO’su Dr. Abdülbahri Danış, “Türkiye’ye ve dünyaya inovatif ve şirketilerin büyüme stratejilerini destekleyen güçlü SAP çözümleri sunmak üzere çalışmalarımızı 2000 yılından bu yana ülkemizde sürdürüyoruz. Özellikle dijital dönüşüm odaklı projelerimiz sayesinde hızla büyüyoruz. Son 4 yılda Euro bazında 8 kat büyüdük. 2017 yıl sonu itibarıyla ise ciro olarak 162 milyon TL’ye ulaştık. Ekibimiz de her geçen gün büyüyor. Çalışan sayımız 2012’de 140 iken 2017’de 530’a, 2018 Aralık ayı itibarıyla ise 705 kişiye ulaştı. Bugün geldiğimiz noktada 19 farklı endüstride aralarında farklı ölçeklerde çok uluslu şirketlerin de bulunduğu 450’den fazla müşteriye hizmet veriyoruz. itelligence Türkiye Müşteri Deneyimi ve Destek Merkezi, büyümemizi destekleyen en güçlü birimlerimizden biri olarak öne çıkıyor.

Sürdürülebilir, kesintisiz ve ölçülebilir iş süreçleriyle hizmet veren itelligence Türkiye Müşteri Deneyimi ve Destek Merkezi’nde, itelligence müşterilerinin ihtiyaçlarına göre şekillenen esnek bir çalışma metodolojisi uygulanıyor. En az 4 yıllık deneyime sahip destek uzmanları, başta SAP’nin S/4HANA, SuccessFactors, C/4HANA ve analitik çözümleri olmak üzere yaygınlaştırma ve lokalizasyon projeleri de dahil 19 farklı sektörde hizmet veriyor. Tüm müşterilerin fiziksel makinalarında kurulu olan ya da bulut platformalar üzerinden takip edilen sistemleri üzerinden iletilen olası hata bildirimleri ya da riskler 7/24 çözüme kavuşturulurken, mevcut veya yeni iş ihtiyaçlarına göre şekillenen destek hizmetleri de yerinde ya da uzaktan veriliyor.

Paylaş
dijital dönüşüm Abdülbahri Danış SAP

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
19 Temmuz 2025 15:09
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
18 Temmuz 2025 13:36
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
18 Temmuz 2025 13:33
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
17 Temmuz 2025 16:29
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
16 Temmuz 2025 11:28
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
14 Temmuz 2025 12:41
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.