• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Türkiye’den 15 ülkeye bilişim ihracatı
Türkiye’den 15 ülkeye bilişim ihracatı

Türkiye’den 15 ülkeye bilişim ihracatı

ICT Media ICT Media
8 Ocak 2019 00:00
Paylaş

Dijital dönüşüm konusunda uçtan uca yazılım çözümleri sunan itelligence Türkiye, 110’dan fazla destek danışmanıyla Amerika’dan Rusya’ya, Çin’den Dubai’ye 5 kıtada 15’ten fazla ülkede 130’u aşkın müşteriye hizmet veriyor.

SAP’nin ekosisteminde yer alan en büyük uluslararası iş ortaklarından itelligence Türkiye, hızlı büyümesini desteklemek amacıyla, ülkemizdeki “Customer Engagement and Support Center” yani “Müşteri Deneyimi ve Destek Merkezi”ni yeniden yapılandırdı. 15’ten fazla ülkedeki 130’u aşkın müşterisine 7/24 uygulama desteği ve dijital dönüşüm danışmanlığı hizmeti veren merkez, Ataşehir’deki yeni ofisine taşındı. Ortalama kıdem yaşı oldukça yüksek olan ve 110 kişilik uzman destek danışmanlık ekibinden oluşan merkez, şirket genelinde edinilen bilgi birikimini Türkiye’den ve dünyadan 130 şirketin hizmetine sunuyor.

Uygulama desteği alanında Türkiye’den 15 ülkeye bilişim ihracatı yapan merkezle ilgili açıklamada bulunan itelligence Türkiye CEO’su Dr. Abdülbahri Danış, “Türkiye’ye ve dünyaya inovatif ve şirketilerin büyüme stratejilerini destekleyen güçlü SAP çözümleri sunmak üzere çalışmalarımızı 2000 yılından bu yana ülkemizde sürdürüyoruz. Özellikle dijital dönüşüm odaklı projelerimiz sayesinde hızla büyüyoruz. Son 4 yılda Euro bazında 8 kat büyüdük. 2017 yıl sonu itibarıyla ise ciro olarak 162 milyon TL’ye ulaştık. Ekibimiz de her geçen gün büyüyor. Çalışan sayımız 2012’de 140 iken 2017’de 530’a, 2018 Aralık ayı itibarıyla ise 705 kişiye ulaştı. Bugün geldiğimiz noktada 19 farklı endüstride aralarında farklı ölçeklerde çok uluslu şirketlerin de bulunduğu 450’den fazla müşteriye hizmet veriyoruz. itelligence Türkiye Müşteri Deneyimi ve Destek Merkezi, büyümemizi destekleyen en güçlü birimlerimizden biri olarak öne çıkıyor.

Sürdürülebilir, kesintisiz ve ölçülebilir iş süreçleriyle hizmet veren itelligence Türkiye Müşteri Deneyimi ve Destek Merkezi’nde, itelligence müşterilerinin ihtiyaçlarına göre şekillenen esnek bir çalışma metodolojisi uygulanıyor. En az 4 yıllık deneyime sahip destek uzmanları, başta SAP’nin S/4HANA, SuccessFactors, C/4HANA ve analitik çözümleri olmak üzere yaygınlaştırma ve lokalizasyon projeleri de dahil 19 farklı sektörde hizmet veriyor. Tüm müşterilerin fiziksel makinalarında kurulu olan ya da bulut platformalar üzerinden takip edilen sistemleri üzerinden iletilen olası hata bildirimleri ya da riskler 7/24 çözüme kavuşturulurken, mevcut veya yeni iş ihtiyaçlarına göre şekillenen destek hizmetleri de yerinde ya da uzaktan veriliyor.

Paylaş
dijital dönüşüm Abdülbahri Danış SAP

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye ve Macaristan, otonom mobilitenin geleceğini planlıyor
Türkiye ve Macaristan, otonom mobilitenin geleceğini planlıyor
12 Ağustos 2025 13:19
Sarıtaş, Dijitalleşme ile Endüstri 5.0'a Geçiyor
Sarıtaş, Dijitalleşme ile Endüstri 5.0'a Geçiyor
12 Ağustos 2025 13:12
"Tomorrow: Now" Temasıyla Türkiye İnovasyon Haftası Başlıyor
12 Ağustos 2025 13:10
Kuantist, 35 milyon dolar değerleme ile yatırım aldı
Kuantist, 35 milyon dolar değerleme ile yatırım aldı
12 Ağustos 2025 13:06
TÜBİTAK BİGG Yatırım Programı 2025 Yılı 2. Çağrısı açıldı
TÜBİTAK BİGG Yatırım Programı 2025 Yılı 2. Çağrısı açıldı
12 Ağustos 2025 12:46
Türkiye Perakende Ekosistemi 500 Milyar TL’lik Tehdit Altında
Türkiye Perakende Ekosistemi 500 Milyar TL’lik Tehdit Altında
11 Ağustos 2025 15:37
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.