
Türkiye'nin yeni nesil internet servis sağlayıcısı TurkNet, marka kimliğini yenileyerek "İnternet, TurkNet" sloganıyla hazırladığı yeni reklam serisini tanıttı. Şirket, bu yeni dönemi, internet deneyimini farklı metaforlarla anlatan beş ayrı filmle duyurdu.
Reklam serisi, günlük hayattan kesitler sunarak internetin hayatımızdaki yerini sade ve çarpıcı hikayelerle işliyor. Filmlerde TurkNet'in "basit, net ve özgür" internet yaklaşımına vurgu yapılıyor. Şirket, yeni sloganıyla, tek fiyatla taahhütsüz, kotasız ve sınırsız yüksek hızlı internet sunma politikasını sürdüreceğini belirtiyor.
Bütünsel İletişim Stratejisi
TurkNet, yeni kimliğini sadece televizyon reklamlarıyla değil, kapsamlı bir iletişim stratejisiyle de destekliyor. Kampanya; dijital ve sosyal medya platformlarının yanı sıra, Türkiye genelindeki büyük şehirlerdeki açık hava reklam panolarında da yer alıyor. Ayrıca, "İnternet, TurkNet" temalı özel bir kampanya şarkısı da hazırlayan şirket, bu sayede mesajını daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyor.
Kampanyanın Arka Planı
Reklam kampanyasının strateji ve yaratıcı süreçleri Consciouslab tarafından yönetilirken, filmlerin yönetmenliğini Ferit Katipoğlu üstlendi. Kampanyanın görsel tasarımında Studio Ecrire ve Fri Agency, sosyal medya süreçlerinde ise Glow Agency katkıda bulundu.