• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. VakıfBank’tan bir dijital yenilik daha: Yüz tanımayla daha fazla işlem dijitalleşiyor
VakıfBank’tan bir dijital yenilik daha: Yüz tanımayla daha fazla işlem dijitalleşiyor

VakıfBank’tan bir dijital yenilik daha: Yüz tanımayla daha fazla işlem dijitalleşiyor

ICT Media ICT Media
24 Şubat 2021 00:00
Paylaş

Dijitale yaptığı yatırımlarla sektöre öncülük eden VakıfBank, en yeni teknolojisini müşterileriyle buluşturmaya devam ediyor. VakıfBank’ın yeni yüz tanıma teknolojisiyle, Türkiye’de ilk defa limit artırma, şifre, hesap işlem türü değişikliği ve aktivasyon işlemleri çağrı merkezi aranmadan ve şubeye gitmeden VakıfBank Mobil üzerinden gerçekleştiriliyor. VakıfBank müşterileri yüz tanıma özelliğini çok yakında uzaktan müşteri olma süreçlerinde kullanabilecek.

Bankacılık işlemlerinin çok büyük bir kısmını dijital dünyaya taşıyan VakıfBank, bu alanda bir ilke daha imza attı. Sektörde yapılan işlemler arasında şube ve çağrı merkezine en çok ihtiyaç duyulan adım olarak görülen ‘para transferi limit artırma ve şifre işlemleri’, VakıfBank’ın yeni yüz tanıma teknolojisiyle ilk kez mobil bankacılık üzerinden kullanılarak gerçekleştirilebiliyor. Ayrıca hesap tanımlama ve aktivasyon işlemleri de yine VakıfBank Mobil üzerinden yapılabiliyor. Bu sayede VakıfBank müşterileri, çağrı merkezini aramadan ya da şubeye gitmeden işlemlerini yaparken, çağrı merkezinin de yükü azaldı.



 

“Temassız bir dünya kuruyoruz”

Bu yeni teknoloji ile sektöre yeni bir soluk getirdiklerine dikkat çeken VakıfBank Genel Müdürü Abdi Serdar Üstünsalih, “66 yıllık tecrübemizin yanı sıra dijital alandaki bilgi ve becerimiz sayesinde müşterilerimizi yakından tanıyoruz. VakıfBank için dijitalleşme artık bir kurum kültürü. Bu anlayışla müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırabilmek için özellikle son dönemde pek çok dijital ürünü devreye aldık. Para transfer limit artırma, şifre, hesap tanımlama ve aktivasyon gibi bankacılık işlemlerini yüz tanıma teknolojisiyle yapan Türkiye’de ilk banka yine VakıfBank oldu” dedi.

Doğrulama metoduyla ayrışıyor

VakıfBank’ın yüz tanıma teknolojisinde uyguladığı doğrulama metoduyla da ayrıştığına dikkat çeken Üstünsalih, “Uygulamayı kullanan kişinin yüzüyle, çipli T.C. kimlik kartından aldığımız biyometrik fotoğrafı eşleştiriyoruz. Bu şekilde kimlik doğrulamasını hızlıca gerçekleştiriyoruz. Bu uygulama da sektörümüzde bir ilk olma özelliği taşıyor” diye konuştu. “Kullandığımız teknolojilerle VakıfBanklı olmak çok yakında daha da kolaylaşacak” diyen Üstünsalih, “Şubeye gelmeden, VakıfBank Mobil uygulaması üzerinden anında ve ıslak imza olmadan VakıfBanklı olmak mümkün hale gelecek” açıklamasında bulundu.

“İyi müşteri deneyimi için çalışıyoruz”

Üstünsalih, sözlerini şöyle tamamladı:
“Finans dünyası yeni bir dijital çağ yaşıyor; merkezinde ise iyi müşteri deneyimi ve dijital konfor yer alıyor. Dijital rekabet deneyimi, kullanımı ve anlaşılması çok kolay yenilikler üzerinden gerçekleşiyor. VakıfBank olarak bu çağa öncülük ediyoruz. Dijital olgunluğumuzu iyi müşteri deneyimi için seferber ediyoruz. Müşterilerimize temassız bir dünya kurmak için çalışıyoruz. VakıfBank olarak dijital kapasitemiz, dijital zekâmız ve bilgi birikimimiz ile sürekli değişim ve gelişim peşindeyiz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını merkezimize alarak geliştirdiğimiz yeni bir teknolojiyi daha müşterilerimizle buluşturmanın gururunu yaşıyoruz.”

Paylaş
VakıfBank Abdi Serdar Üstünsalih teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.