• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
    • Gelecek Etkinlikler
    • Geçmiş Etkinlikler
  • Etkinliklerimizden Haberler
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. VakıfBank’tan, görüntülü çağrı merkezinde işaret dili hizmeti
VakıfBank’tan, görüntülü çağrı merkezinde işaret dili hizmeti

VakıfBank’tan, görüntülü çağrı merkezinde işaret dili hizmeti

ICT Media ICT Media
23 Mart 2021 00:00
Paylaş

Dijitalleşmedeki gücünü engelleri kaldırmak için kullanan VakıfBank, işitme engelli müşterileri için görüntülü çağrı merkezinde işaret diliyle hizmet dönemini başlattı.

Her kesimin her zaman yanında olma vaadini dijitalleşme yatırımlarıyla daha da güçlendiren VakıfBank, işitme engelliler için bankacılık işlemlerini kolaylaştıracak bir hizmeti hayata geçirdi. Bu kapsamda, engel bilgisi bankada kayıtlı VakıfBank müşterileri görüntülü çağrı merkezine bağlanarak işaret dili ile hizmet alabiliyor. Engel bilgisi bankada kayıtlı olmayan VakıfBank müşterileri ise şubeye gitmeden ‘Canlı Destek’ uygulaması üzerinden tanımlamalarını yapabilecek.

Yeni uygulama ile işitme engellilerin günlük para transferi limiti artırma, hesap işlem türü güncelleme gibi işlemler için şubeye gitme zorunluluğu ortadan kalkıyor. Mobil bankacılığa giriş yapan VakıfBanklılar, bu işlemlerle ilgili menü ya da sesli asistan ViBi aracılığıyla hizmetten yararlanabiliyor.

VakıfBank Dijital Bankacılık, Müşteri Deneyimi ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, konuya ilişkin değerlendirmesinde, “Dijitalleşme konusunda ilklere imza atan VakıfBank’ta bu dönüşümü her zaman her kesimin yanında olma çabamızla bir bütün olarak görüyoruz. İşitme engelli müşterilerimiz için hayata geçirdiğimiz bu uygulama, kapsamlı engelsiz bankacılık yaklaşımımızın adımlarından yalnızca biri. Çalışanlarımıza kapsamlı işaret dili eğitimleri veriyor, şubelerimizden ATM’lerimize, dijital bankacılıktan POS cihazlarımıza müşterilerimize temas ettiğimiz her noktada engellilerin ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler geliştirmek için çalışıyoruz. Bu süreçteki en önemli yardımcımız ise güçlü dijital altyapımız” dedi.

Paylaş
VakıfBank Canlı Destek ViBi Ferkan Merdan teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sakarya Üniversitesi ve Barikat’tan Siber Güvenlikte Stratejik İş Birliği
Sakarya Üniversitesi ve Barikat’tan Siber Güvenlikte Stratejik İş Birliği
19 Aralık 2025 15:32
Trend Micro 2026 Raporu: Siber Suçlarda Tam Otomasyon ve Endüstriyelleşme Dönemi
Trend Micro 2026 Raporu: Siber Suçlarda Tam Otomasyon ve Endüstriyelleşme Dönemi
19 Aralık 2025 15:23
Finans Dünyasında Mobil Devrim: 2026’ya Kadar Sektöre Yön Verecek 5 Kritik Gelişme
Finans Dünyasında Mobil Devrim: 2026’ya Kadar Sektöre Yön Verecek 5 Kritik Gelişme
19 Aralık 2025 10:14
Bilişim Vadisi Hackathon Serisi’nin ilk aşaması tamamlandı
Bilişim Vadisi Hackathon Serisi’nin ilk aşaması tamamlandı
19 Aralık 2025 10:10
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
18 Aralık 2025 15:34
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
17 Aralık 2025 14:44
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.