• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Vestel Çağrı Merkezi’ne ISO 18295-1 belgesi
Vestel Çağrı Merkezi’ne ISO 18295-1 belgesi

Vestel Çağrı Merkezi’ne ISO 18295-1 belgesi

ICT Media ICT Media
4 Nisan 2019 00:00
Paylaş

Türkiye’de çağrı merkezi sektörünün referans noktası olan Çağrı Merkezleri Derneği, sektördeki hizmet standartlarının iyileştirilmesi için faaliyetlerini sürdürüyor. Dernek, uluslararası geçerliliğe sahip ve çağrı merkezi hizmeti sunan firmalar için özel hazırlanmış bir içeriği olan ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Standardı’nı tüm sektörde yaygınlaştırmaya çalışıyor. Denetim ve belgelendirme sürecini ise iş birliği yaptığı Bureau Veritas firmasıyla birlikte yürütüyor.

Daha önce sadece Avrupa Normu (EN) olarak kabul gören standardın uluslararası nitelik kazanmasının (ISO) ardından, Çağrı Merkezleri Derneği’ne ilk başvuruyu Vestel Çağrı Merkezi yaptı. Müşteri iletişim merkezlerine ilişkin tüm süreçlerin denetlendiği bu süreci başarıyla tamamlayan Vestel Çağrı Merkezi, 25 Nisan 2021 tarihine kadar geçerliliğini koruyacak olan ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı’nı Çağrı Merkezleri Derneği’nden alan ilk firma oldu.

Vestel Ticaret A.Ş.’nin Manisa’daki merkezinde düzenlenen törende, Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü A. Tarkan Tekcan, belgeyi Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü’ den teslim aldı.

Vestel’in mükemmellik yolculuğu devam ediyor

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü A. Tarkan Tekcan, teslim töreninde yaptığı açıklamada: “Vestel Çağrı Merkezi olarak kurulduğumuz ilk günden bu yana yenilikçi adımlar atıyor, müşterilerimize iz bırakan deneyimler yaşatma hedefiyle faaliyet gösteriyoruz. Her zaman mükemmeli hedefleyen, odağında müşteri olan, samimi, erişilebilir, güvenilir ve son derece gelişim odaklı bir çağrı merkeziyiz. Müşteri deneyiminde fark yaratmak için teknolojiden en iyi şekilde faydalanıyoruz. Öte yandan kalite yönetim sistemlerini ise ayrıca önemsiyoruz. Vestel Müşteri Hizmetleri’nde 2018’i “Mükemmellik Yılı” olarak ilan etmiştik. Mükemmellik adına çıktığımız kalite yolculuğumuzda bu standardı almak bu anlamda bizim için çok kıymetli. Amacımız hizmet kalitemizi her geçen gün artırıp mükemmellik yolculuğumuza devam etmek.” diye konuştu.

Paylaş
Vestel Çağrı Merkezleri Derneği ISO 18295-1

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkçe Doğal Dil İşleme Yarışması Finali Bilişim Vadisi’nde gerçekleştirildi
Türkçe Doğal Dil İşleme Yarışması Finali Bilişim Vadisi’nde gerçekleştirildi
16 Ağustos 2025 13:43
Resmî Gazete’de Yayımlandı: Hız Sınırları ve Trafik Levhaları Baştan Düzenlenecek
Resmî Gazete’de Yayımlandı: Hız Sınırları ve Trafik Levhaları Baştan Düzenlenecek
16 Ağustos 2025 13:19
Bilet.com'a Yeni Yatırım: Hedef
Bilet.com'a Yeni Yatırım: Hedef "Bilet Süper Uygulaması"
15 Ağustos 2025 13:46
“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
14 Ağustos 2025 14:43
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
14 Ağustos 2025 14:18
Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
14 Ağustos 2025 12:40
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.