• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Vestel Çağrı Merkezi’ne ISO 18295-1 belgesi
Vestel Çağrı Merkezi’ne ISO 18295-1 belgesi

Vestel Çağrı Merkezi’ne ISO 18295-1 belgesi

ICT Media ICT Media
4 Nisan 2019 00:00
Paylaş

Türkiye’de çağrı merkezi sektörünün referans noktası olan Çağrı Merkezleri Derneği, sektördeki hizmet standartlarının iyileştirilmesi için faaliyetlerini sürdürüyor. Dernek, uluslararası geçerliliğe sahip ve çağrı merkezi hizmeti sunan firmalar için özel hazırlanmış bir içeriği olan ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Standardı’nı tüm sektörde yaygınlaştırmaya çalışıyor. Denetim ve belgelendirme sürecini ise iş birliği yaptığı Bureau Veritas firmasıyla birlikte yürütüyor.

Daha önce sadece Avrupa Normu (EN) olarak kabul gören standardın uluslararası nitelik kazanmasının (ISO) ardından, Çağrı Merkezleri Derneği’ne ilk başvuruyu Vestel Çağrı Merkezi yaptı. Müşteri iletişim merkezlerine ilişkin tüm süreçlerin denetlendiği bu süreci başarıyla tamamlayan Vestel Çağrı Merkezi, 25 Nisan 2021 tarihine kadar geçerliliğini koruyacak olan ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı’nı Çağrı Merkezleri Derneği’nden alan ilk firma oldu.

Vestel Ticaret A.Ş.’nin Manisa’daki merkezinde düzenlenen törende, Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü A. Tarkan Tekcan, belgeyi Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü’ den teslim aldı.

Vestel’in mükemmellik yolculuğu devam ediyor

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü A. Tarkan Tekcan, teslim töreninde yaptığı açıklamada: “Vestel Çağrı Merkezi olarak kurulduğumuz ilk günden bu yana yenilikçi adımlar atıyor, müşterilerimize iz bırakan deneyimler yaşatma hedefiyle faaliyet gösteriyoruz. Her zaman mükemmeli hedefleyen, odağında müşteri olan, samimi, erişilebilir, güvenilir ve son derece gelişim odaklı bir çağrı merkeziyiz. Müşteri deneyiminde fark yaratmak için teknolojiden en iyi şekilde faydalanıyoruz. Öte yandan kalite yönetim sistemlerini ise ayrıca önemsiyoruz. Vestel Müşteri Hizmetleri’nde 2018’i “Mükemmellik Yılı” olarak ilan etmiştik. Mükemmellik adına çıktığımız kalite yolculuğumuzda bu standardı almak bu anlamda bizim için çok kıymetli. Amacımız hizmet kalitemizi her geçen gün artırıp mükemmellik yolculuğumuza devam etmek.” diye konuştu.

Paylaş
Vestel Çağrı Merkezleri Derneği ISO 18295-1

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
Yükselen yenilikçi teknolojilerde 39 milyar TL’lik 72 proje destekleniyor
19 Temmuz 2025 15:09
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
INMerge 2025, Bakü’yü küresel inovasyon sahnesine taşıyacak
18 Temmuz 2025 13:36
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
Türkiye’de Yapay Zekâ Kullanımı %5,5’te kaldı
18 Temmuz 2025 13:33
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
17 Temmuz 2025 16:29
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
16 Temmuz 2025 11:28
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
14 Temmuz 2025 12:41
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.