• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Vestel Müşteri Hizmetlerine ödül
Vestel Müşteri Hizmetlerine ödül

Vestel Müşteri Hizmetlerine ödül

ICT Media ICT Media
31 Mayıs 2018 00:00
Paylaş

Vestel Müşteri Hizmetleri, katıldığı ulusal ve uluslararası yarışmalardan ödülle döndü. Çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin seçildiği Contact Center World Awards’un Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) finallerinde ‘Best Technology Innovation Internal Solution’ kategorisinde ‘Vira Projesi’ ile altın madalya alan Vestel Müşteri Hizmetleri, dünya finallerine katılmaya hak kazandı.

Vira, Vestel Yetkili Servis Teknisyenlerinin kurulum ve arıza hizmetleri verirken kullandıkları mobil bir uygulama. Teknisyenler, bu uygulama ile kendilerine atanmış işleri ve müşteri bilgilerini; hizmet verecekleri ürünün teknik detay ve dokümanlarını görebiliyorlar. Hizmet tamamlandıktan sonra mobil yazıcı yardımıyla hizmet fişi basıp müşteriye onaylatabiliyorlar. Vira uygulamasının bir önemli özelliği de internetin çekmediği ortamlarda da işlem yapılabilmesine imkan sağlaması. GPS bilgisinin düzenli olarak alınarak teknisyenlerin takip edilebilmeleri, uygulamanın müşteri adreslerinde kullandığının sistem üzerinden teyit edilebilmesi gibi özellikler ise uygulamanın en inovatif yanları.

Mükemmellik Büyük Ödülü Vestel Müşteri Hizmetleri’nin

2018 yılını mükemmellik yılı ilan eden Vestel Müşteri Hizmetleri, Avrupa Kalite Yönetim Vakfı (European Foundation for Quality Management-EFQM) mükemmellik modelini tüm süreçlerinde uygulayarak, Kalite Derneği (KalDer) tarafından 10-11 Mayıs’ta düzenlenen Mükemmelliği Arayış Sempozyumu’nda ‘Ege Bölgesi Mükemmellik Büyük Ödülü’ne layık görüldü. Avrupa Kalite Yönetim Vakfı tarafından geliştirilen EFQM mükemmellik modeli; Avrupa’da ve Türkiye’de birçok kuruluş tarafından benimsenen, kurumların tüm paydaş beklentilerini dikkate alarak süreçlerin yapılandırıldığı ve sürekli iyileştirildiği stratejik bir yönetim modeli. Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü de 2013 yılından bu yana tüm çalışmalarını, modelin kılavuzluğunda geliştirdi. Sürdürülebilir bir başarı elde etmek için modelin temel kavramlarını kendine ilke edinerek, vizyoner, esin veren ve bütünsel bir liderlik anlayışı ile model yaklaşım ve sistematiğini, üst yönetiminin önderliğinde, liderlerine ve tüm çalışanlarına yaygınlaştırarak, sahiplendirilmesini sağladı.

Sesli Kitap projesine Jüri Özel Ödülü

19. Mükemmelliği Arayış Sempozyumu kapsamında verilen ‘Yılın Başarılı Ekipleri’ ödül töreninde, Vestel Müşteri Hizmetleri Sosyal Sorumluluk Ekibi Kandela; görme engelliler için kitap seslendirdiği ‘Sesli Kitap Projesi’ ile jüri özel ödülüne layık görüldü. 2017 yılında başlatılan proje kapsamında, GETEM (Boğaziçi Üniversitesi Görme Engelliler Teknoloji Merkezi) bünyesinde kurulu dijital kütüphanede, Vestel Müşteri Hizmetleri çalışanlarının görme engelliler için okuduğu kitaplardan bir Vestel kitaplığı oluşturuldu. 10 – 11 Mayıs tarihlerinde gerçekleştirilen sempozyum alanına deneyim alanı kuran Vestel Müşteri Hizmetleri Kandela Ekibi, 3 dakikalık bir sürede katılımcıları kapkaranlık bir odada sesli komutlarla yönlendirdi. Deneyimi yaşayan herkes oldukça etkilendi ve bu projenin bir parçası olmak için gönüllü olmak istedi.

Paylaş
Vestel Contact Center World KalDer

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkçe Doğal Dil İşleme Yarışması Finali Bilişim Vadisi’nde gerçekleştirildi
Türkçe Doğal Dil İşleme Yarışması Finali Bilişim Vadisi’nde gerçekleştirildi
16 Ağustos 2025 13:43
Resmî Gazete’de Yayımlandı: Hız Sınırları ve Trafik Levhaları Baştan Düzenlenecek
Resmî Gazete’de Yayımlandı: Hız Sınırları ve Trafik Levhaları Baştan Düzenlenecek
16 Ağustos 2025 13:19
Bilet.com'a Yeni Yatırım: Hedef
Bilet.com'a Yeni Yatırım: Hedef "Bilet Süper Uygulaması"
15 Ağustos 2025 13:46
“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
14 Ağustos 2025 14:43
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
14 Ağustos 2025 14:18
Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
14 Ağustos 2025 12:40
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.