• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Vestel Müşteri Hizmetlerine ödül
Vestel Müşteri Hizmetlerine ödül

Vestel Müşteri Hizmetlerine ödül

ICT Media ICT Media
31 Mayıs 2018 00:00
Paylaş

Vestel Müşteri Hizmetleri, katıldığı ulusal ve uluslararası yarışmalardan ödülle döndü. Çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin seçildiği Contact Center World Awards’un Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) finallerinde ‘Best Technology Innovation Internal Solution’ kategorisinde ‘Vira Projesi’ ile altın madalya alan Vestel Müşteri Hizmetleri, dünya finallerine katılmaya hak kazandı.

Vira, Vestel Yetkili Servis Teknisyenlerinin kurulum ve arıza hizmetleri verirken kullandıkları mobil bir uygulama. Teknisyenler, bu uygulama ile kendilerine atanmış işleri ve müşteri bilgilerini; hizmet verecekleri ürünün teknik detay ve dokümanlarını görebiliyorlar. Hizmet tamamlandıktan sonra mobil yazıcı yardımıyla hizmet fişi basıp müşteriye onaylatabiliyorlar. Vira uygulamasının bir önemli özelliği de internetin çekmediği ortamlarda da işlem yapılabilmesine imkan sağlaması. GPS bilgisinin düzenli olarak alınarak teknisyenlerin takip edilebilmeleri, uygulamanın müşteri adreslerinde kullandığının sistem üzerinden teyit edilebilmesi gibi özellikler ise uygulamanın en inovatif yanları.

Mükemmellik Büyük Ödülü Vestel Müşteri Hizmetleri’nin

2018 yılını mükemmellik yılı ilan eden Vestel Müşteri Hizmetleri, Avrupa Kalite Yönetim Vakfı (European Foundation for Quality Management-EFQM) mükemmellik modelini tüm süreçlerinde uygulayarak, Kalite Derneği (KalDer) tarafından 10-11 Mayıs’ta düzenlenen Mükemmelliği Arayış Sempozyumu’nda ‘Ege Bölgesi Mükemmellik Büyük Ödülü’ne layık görüldü. Avrupa Kalite Yönetim Vakfı tarafından geliştirilen EFQM mükemmellik modeli; Avrupa’da ve Türkiye’de birçok kuruluş tarafından benimsenen, kurumların tüm paydaş beklentilerini dikkate alarak süreçlerin yapılandırıldığı ve sürekli iyileştirildiği stratejik bir yönetim modeli. Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü de 2013 yılından bu yana tüm çalışmalarını, modelin kılavuzluğunda geliştirdi. Sürdürülebilir bir başarı elde etmek için modelin temel kavramlarını kendine ilke edinerek, vizyoner, esin veren ve bütünsel bir liderlik anlayışı ile model yaklaşım ve sistematiğini, üst yönetiminin önderliğinde, liderlerine ve tüm çalışanlarına yaygınlaştırarak, sahiplendirilmesini sağladı.

Sesli Kitap projesine Jüri Özel Ödülü

19. Mükemmelliği Arayış Sempozyumu kapsamında verilen ‘Yılın Başarılı Ekipleri’ ödül töreninde, Vestel Müşteri Hizmetleri Sosyal Sorumluluk Ekibi Kandela; görme engelliler için kitap seslendirdiği ‘Sesli Kitap Projesi’ ile jüri özel ödülüne layık görüldü. 2017 yılında başlatılan proje kapsamında, GETEM (Boğaziçi Üniversitesi Görme Engelliler Teknoloji Merkezi) bünyesinde kurulu dijital kütüphanede, Vestel Müşteri Hizmetleri çalışanlarının görme engelliler için okuduğu kitaplardan bir Vestel kitaplığı oluşturuldu. 10 – 11 Mayıs tarihlerinde gerçekleştirilen sempozyum alanına deneyim alanı kuran Vestel Müşteri Hizmetleri Kandela Ekibi, 3 dakikalık bir sürede katılımcıları kapkaranlık bir odada sesli komutlarla yönlendirdi. Deneyimi yaşayan herkes oldukça etkilendi ve bu projenin bir parçası olmak için gönüllü olmak istedi.

Paylaş
Vestel Contact Center World KalDer

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

İşNet’ten dakikalık RPA hizmeti: “İşte RPA” ile iş süreçlerinde verimlilik yeni bir boyuta taşınıyor
İşNet’ten dakikalık RPA hizmeti: “İşte RPA” ile iş süreçlerinde verimlilik yeni bir boyuta taşınıyor
12 Mayıs 2025 14:12
CEO'ların %97'si üretken yapay zekadan maddi etki bekliyor
CEO'ların %97'si üretken yapay zekadan maddi etki bekliyor
12 Mayıs 2025 13:29
Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
8 Mayıs 2025 17:42
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
8 Mayıs 2025 11:06
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
8 Mayıs 2025 10:49
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
7 Mayıs 2025 12:02
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.