• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Vestel Müşteri Hizmetleri’nin kalitesine KalDer’den 5 yıldız
Vestel Müşteri Hizmetleri’nin kalitesine KalDer’den 5 yıldız

Vestel Müşteri Hizmetleri’nin kalitesine KalDer’den 5 yıldız

ICT Media ICT Media
10 Aralık 2018 00:00
Paylaş

Vestel Müşteri Hizmetleri, ‘Sürdürülebilir Ortak Gelecek’ temasıyla bu yıl 27’ncisi düzenlenen Kalite Kongresi’nde ‘Mükemmellikte Yetkinlik 5 Yıldız Belgesi’ aldı. 2018 yılını mükemmellik yılı ilan eden, Kasım 2017’de KalDer ile Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’ni imzalayan ve Mayıs 2018’de ‘Ege Bölgesi Mükemmellik Ödülü’ kazanan Vestel Müşteri Hizmetleri, kalite yolculuğundaki başarısını bu belge ile taçlandırdı.

Avrupa Kalite Yönetim Vakfı tarafından geliştirilen EFQM Mükemmellik Modeli; Avrupa’da ve Türkiye’de birçok kuruluş tarafından benimsenen, kurumların tüm paydaş beklentilerini dikkate alarak süreçlerin yapılandırıldığı ve sürekli iyileştirildiği stratejik bir yönetim modeli. Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü de 2013 yılından bu yana tüm çalışmalarını, modelin kılavuzluğunda geliştirdi. Sürdürülebilir bir başarı elde etmek için modelin temel kavramlarını kendine ilke edinerek, vizyoner, esin veren ve bütünsel bir liderlik anlayışı ile model yaklaşım ve sistematiğini, üst yönetiminin önderliğinde, liderlerine ve tüm çalışanlarına yaygınlaştırarak, sahiplendirilmesini sağladı. Vestel Müşteri Hizmetleri, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi, ISO 29990 Eğitim Yönetim Sistemi, ISO 18295 Müşteri İletişim Merkezleri Sistem Belgelendirmesiyle kalite yolculuğunda önemli adımlar kat etti.

Paylaş
Vestel EFQM

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türk Telekom Yönetim Kurulu’nda Yeni İsim: Prof Dr İskender Pala
Türk Telekom Yönetim Kurulu’nda Yeni İsim: Prof Dr İskender Pala
25 Temmuz 2025 23:11
ULAK ve Netaş’tan Kablosuz Haberleşmede Stratejik İş Birliği
ULAK ve Netaş’tan Kablosuz Haberleşmede Stratejik İş Birliği
25 Temmuz 2025 17:22
Teknopark İstanbul ve ULAK’tan Yerli 5G ile Akıllı Ekosistem Hamlesi
Teknopark İstanbul ve ULAK’tan Yerli 5G ile Akıllı Ekosistem Hamlesi
25 Temmuz 2025 17:21
Netaş ve ASPİLSAN Enerji’den Yüksek Teknoloji Alanında Stratejik İş Birliği
Netaş ve ASPİLSAN Enerji’den Yüksek Teknoloji Alanında Stratejik İş Birliği
24 Temmuz 2025 15:32
Couchbase Araştırması: Yapay zeka yarışında geride kalan şirketler yılda 87 milyon dolar kaybedebilir
Couchbase Araştırması: Yapay zeka yarışında geride kalan şirketler yılda 87 milyon dolar kaybedebilir
24 Temmuz 2025 15:29
Innosa’dan yerel yönetimde yenilikçi adım
Innosa’dan yerel yönetimde yenilikçi adım
24 Temmuz 2025 15:25
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.