• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Vestel Müşteri Hizmetleri’nin kalitesine KalDer’den 5 yıldız
Vestel Müşteri Hizmetleri’nin kalitesine KalDer’den 5 yıldız

Vestel Müşteri Hizmetleri’nin kalitesine KalDer’den 5 yıldız

ICT Media ICT Media
10 Aralık 2018 00:00
Paylaş

Vestel Müşteri Hizmetleri, ‘Sürdürülebilir Ortak Gelecek’ temasıyla bu yıl 27’ncisi düzenlenen Kalite Kongresi’nde ‘Mükemmellikte Yetkinlik 5 Yıldız Belgesi’ aldı. 2018 yılını mükemmellik yılı ilan eden, Kasım 2017’de KalDer ile Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’ni imzalayan ve Mayıs 2018’de ‘Ege Bölgesi Mükemmellik Ödülü’ kazanan Vestel Müşteri Hizmetleri, kalite yolculuğundaki başarısını bu belge ile taçlandırdı.

Avrupa Kalite Yönetim Vakfı tarafından geliştirilen EFQM Mükemmellik Modeli; Avrupa’da ve Türkiye’de birçok kuruluş tarafından benimsenen, kurumların tüm paydaş beklentilerini dikkate alarak süreçlerin yapılandırıldığı ve sürekli iyileştirildiği stratejik bir yönetim modeli. Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü de 2013 yılından bu yana tüm çalışmalarını, modelin kılavuzluğunda geliştirdi. Sürdürülebilir bir başarı elde etmek için modelin temel kavramlarını kendine ilke edinerek, vizyoner, esin veren ve bütünsel bir liderlik anlayışı ile model yaklaşım ve sistematiğini, üst yönetiminin önderliğinde, liderlerine ve tüm çalışanlarına yaygınlaştırarak, sahiplendirilmesini sağladı. Vestel Müşteri Hizmetleri, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi, ISO 29990 Eğitim Yönetim Sistemi, ISO 18295 Müşteri İletişim Merkezleri Sistem Belgelendirmesiyle kalite yolculuğunda önemli adımlar kat etti.

Paylaş
Vestel EFQM

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Dijital Egemenlikte Red Hat'ten Açık Hibrit Bulut Çözümleri
Dijital Egemenlikte Red Hat'ten Açık Hibrit Bulut Çözümleri
18 Ağustos 2025 12:39
Türkçe Doğal Dil İşleme Yarışması Finali Bilişim Vadisi’nde gerçekleştirildi
Türkçe Doğal Dil İşleme Yarışması Finali Bilişim Vadisi’nde gerçekleştirildi
16 Ağustos 2025 13:43
Resmî Gazete’de Yayımlandı: Hız Sınırları ve Trafik Levhaları Baştan Düzenlenecek
Resmî Gazete’de Yayımlandı: Hız Sınırları ve Trafik Levhaları Baştan Düzenlenecek
16 Ağustos 2025 13:19
Bilet.com'a Yeni Yatırım: Hedef
Bilet.com'a Yeni Yatırım: Hedef "Bilet Süper Uygulaması"
15 Ağustos 2025 13:46
“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
14 Ağustos 2025 14:43
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
14 Ağustos 2025 14:18
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.