
Sonuçlara göre çift haneli büyümesini 25. Çeyrekte de sürdüren şirket, servis gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre %21,3 artırdı. Böylece şirketin 3. çeyrekte servis gelirleri 1,8 milyar TL’ye ulaştı.
3. çeyrek itibariyle akıllı telefon penetrasyonunu %57’ye çıkaran şirket, veri gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre %86 artırdı. Vodafone Türkiye abonelerinin veri kullanımı geçen yılın aynı dönemine göre %116 artarak üçüncü çeyrekte toplam 50 bin terabayta ulaştı.
Abone sayısı 21,9 milyon olarak gerçekleşirken, şirketin faturalı abone bazının toplam içindeki oranı %43,5’e ulaştı. Vodafone Red tarifeleri şirketin faturalı abone bazındaki büyümesinde öne çıktı. Faturalı abone sayısı geçen senenin aynı dönemine göre 1,2 milyon net abone artışı ile 9,5 milyona ulaştı.
Türkiye’de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla Yarına Hazırım Platformu’nu hayata geçiren şirket, kurumsal alanda da istikrarlı büyümesini sürdürdü. Vodafone Türkiye kurumsal segment toplam gelirlerini mali yılının 3. çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre %20 artırdı.
Öte yandan 1 Ocak 2015 tarihinde “Vodafone SüperNet Telefonsuz ADSL” hizmetini lanse eden Vodafone Türkiye’nin sabit genişbantta hızlı büyümesi ise devam etti. Üçüncü çeyrekte 97 bin net abone artışı sağlayan şirketin sabit genişbant abone sayısı, geçen yılın aynı dönemine göre 4 katına çıkarak 280 bine ulaştı. Şirketin sabit hizmetlerden elde ettiği servis gelirleri ise üçüncü çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre %54 arttı.