
Vodafone’un Türkiye'de gittikçe artan kadına yönelik şiddet vakalarına karşı kullanıma sunduğu ve bugüne kadar yaklaşık 300 bin kez indirilen Vodafone Kırmızı Işık uygulaması, Cannes Lions’un ardından Barselona’da da ödül kazandı.
Vodafone Türkiye tarafından kadına yönelik şiddeti önlemek amacıyla geliştirilen Kırmızı Işık mobil uygulaması, Cannes Lions 2015’te büyük ödül Grand Prix’yi alarak Türkiye’de bir ilke imza atmıştı.
Grand CLIO ödülü alan Vodafone Kırmızı Işık, GSM sektörünün Oscar’ları olarak bilinen ve Dünya GSM Birliği (GSMA) tarafından mobil iletişim dünyasının en iyilerini ödüllendirmek amacıyla Mobil Dünya Kongresi kapsamında düzenlenen 21’inci Global Mobil Ödülleri’nden ödülle döndü. Vodafone Türkiye’nin Mart 2014'te kullanıma sunduğu Vodafone Kırmızı Işık, “Gelişmekte Olan Ülkelerde Kadınlara Yönelik En İyi Mobil Servis” ödülüne layık görüldü.
Vodafone’un Türkiye'de gittikçe artan kadına yönelik şiddet vakalarına karşı kullanıma sunduğu ve bugüne kadar yaklaşık 300 bin kez indirilen Vodafone Kırmızı Işık uygulaması, kadınların şiddete maruz kaldığı anlarda kolluk kuvvetlerine ya da yakınlarına kolaylıkla haber verebilmesini sağlıyor.