• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Wask, 8 Milyon TL değerleme ile ikinci yatırımını aldı
Wask, 8 Milyon TL değerleme ile ikinci yatırımını aldı

Wask, 8 Milyon TL değerleme ile ikinci yatırımını aldı

ICT Media ICT Media
8 Eylül 2020 00:00
Paylaş

Yapay zeka destekli yazılımı ile Google, Facebook, Youtube ve Instagram gibi farklı platformlardaki reklamların tek bir yerden akıllı ve kolay bir şekilde yönetilmesini sağlayan Wask, TechOne’dan 8 Milyon TL değerleme ile 1.2 Milyon TL yatırım aldı.

Wask, kullanıcıların Google, Youtube, Facebook ve Instagram gibi farklı mecralardaki reklamlarını tek bir platform üzerinden oluşturabilmesine ve yönetebilmesine imkan verirken, yapay zeka destekli özellikleri ve kullanıcı dostu arayüzü sayesinde çok daha akıllı ve kolay bir reklam yönetim deneyimi sunuyor. Wask sunmuş olduğu yapay zeka destekli Hedef Kitle Oluşturma, OtoPilot, Zamanlayıcı, Performans Karşılaştırma ve A/B Test gibi benzersiz özellikleri sayesinde, çok daha akıllı bir reklam yönetim platformu sunarken aynı zamanda müşterilerinin reklam maliyetlerini düşürüyor ve reklam kampanyalarından alınan verimi arttırıyor.

Kısa sürede 92 ülkeden 7500’den fazla kullanıcıya ulaştı

Bulut tabanlı ve yapay zeka destekli yazılımıyla reklam hesapları yönetimi alanında çözümler sunan Wask, globalde büyüyerek ilk akla gelen SaaS şirketlerinden biri olmayı amaçlıyor. Akıllı dijital reklam yönetimi platformu olarak kısa sürede 92 ülkeden 7500’den fazla kullanıcıya ulaşan Wask, dijital reklam maliyetlerini %70 düşürmeyi ve müşteri kazanımını 2 kat arttırmayı vaat ediyor.

Wask kurucusu Ercan Pilcioğlu; “Dijital reklam veren kullanıcı sayısı her yıl hızla artıyor ancak farklı reklam mecralarında reklam verebilmek ve bu reklamları efektif şekilde yönetebilmek gerçekten çok zor. Wask olarak profesyonel olmayan kullanıcıların da reklamlarını çok daha kolay ve akıllı bir şekilde yönetebilmesini sağlıyoruz. Kısa sürede ulaşmış olduğumuz kullanıcı sayısı ise bize pazardaki ihtiyacın hacmini kanıtlar nitelikte. Almış olduğumuz bu yatırım ile dünyanın bu alandaki en önemli girişimlerinden biri olmayı hedefliyoruz.” dedi.

Paylaş
​​​​​​​Yapay zeka Google Facebook Youtube

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türk Bilişim Dünyasının Duayenleri Aranıyor: 2024 Yaşam Boyu Hizmet Ödülü İçin Aday Süreci Başladı
Türk Bilişim Dünyasının Duayenleri Aranıyor: 2024 Yaşam Boyu Hizmet Ödülü İçin Aday Süreci Başladı
12 Ağustos 2025 17:11
TUSAŞ, YKS şampiyonu genç yeteneklere kapılarını açtı
TUSAŞ, YKS şampiyonu genç yeteneklere kapılarını açtı
12 Ağustos 2025 13:58
ARF Technologies'ten Milli Güvenliğe Kritik Destek: Yerli Zaman Sunucusu
ARF Technologies'ten Milli Güvenliğe Kritik Destek: Yerli Zaman Sunucusu
12 Ağustos 2025 13:55
Türkiye ve Macaristan, otonom mobilitenin geleceğini planlıyor
Türkiye ve Macaristan, otonom mobilitenin geleceğini planlıyor
12 Ağustos 2025 13:19
Sarıtaş, Dijitalleşme ile Endüstri 5.0'a Geçiyor
Sarıtaş, Dijitalleşme ile Endüstri 5.0'a Geçiyor
12 Ağustos 2025 13:12
"Tomorrow: Now" Temasıyla Türkiye İnovasyon Haftası Başlıyor
12 Ağustos 2025 13:10
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.