• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Yandex Türkiye'den Mobil Uygulama Büyümesi İçin Yeni Çözüm: CPI Plus Kampanyaları Kullanıma Sunuldu
Yandex Türkiye'den Mobil Uygulama Büyümesi İçin Yeni Çözüm: CPI Plus Kampanyaları Kullanıma Sunuldu

Yandex Türkiye'den Mobil Uygulama Büyümesi İçin Yeni Çözüm: CPI Plus Kampanyaları Kullanıma Sunuldu

ICT Media ICT Media
13 Aralık 2025 12:28
Paylaş

Yandex Türkiye, mobil uygulama büyümesini desteklemek amacıyla Yandex Ads Space platformunda yeni reklamcılık çözümü olan CPI Plus kampanyalarını duyurdu. Bu "Yükleme Başına Maliyet (CPI)" odaklı çözüm, işletmelerin yalnızca kullanıcılar uygulamalarını indirdiğinde ödeme yapmasını sağlayarak bütçe verimliliğini artırmayı hedefliyor.

CPI Plus kampanyaları, makine öğrenimiyle optimize ediliyor ve uygulama indirmelerini en üst düzeye çıkarmaya odaklanıyor. Bu strateji, reklam gösterimlerini iyileştirerek mevcut performans ve etkileşim kampanyalarını tamamlıyor.

Yandex Ads Türkiye Ajans Ortaklıkları Lideri Nejla Bilge Atila, E-ticaret Zirvesi’nde yaptığı açıklamada, "Şimdi CPI optimizasyonuyla, mobil uygulamalarını büyütmeye odaklanan işletmeler için platformumuzu çok daha fazla fırsatla güçlendiriyoruz," dedi.

Yeni çözüm, şirketlerin yalnızca indirme gerçekleştiğinde ödeme yapmasına olanak tanıyarak düşük dönüşüm oranına sahip gösterimler için harcamaları azaltıyor. İşletmeler, CPI'ı bağımsız bir kampanya olarak veya diğer kampanyalarla birlikte kullanabiliyor ve yükleme sonrası dönüşümler dahil tüm istatistiklere erişebiliyor.

Kampanyayı başlatmak için reklamverenlerin uygulamalarının mağaza bağlantılarını eklemesi ve doğru analiz için Mobil Ölçüm Ortakları (MMP) ile entegrasyon kurması gerekiyor. Yandex Ads Space, Adjust ve Appsflyer dahil olmak üzere tüm büyük MMP'leri destekliyor.

Yandex Türkiye, 2025 yılının ilk 11 ayında Türkiye'deki reklamverenlerin Yandex Ads Space’e yaptıkları yatırımı geçen yılın aynı dönemine göre 3,8 kat artırdığını bildirdi.

Platform, uyumlu bannerlarla reklam oluşturma sürecini de basitleştiriyor. İşletmelerin sağladığı görsel materyaller ve metinler, sistem tarafından hedef mobil web siteleri ve uygulamalarda en iyi görüntülenecek şekilde otomatik olarak uyarlanıyor.

Bu yeni çözüm, Yandex Ads Space'in halihazırda sunduğu CPA (Maliyet Başına Aksiyon) ve ROAS (Reklam Harcamasının Geri Dönüşü) gibi performans odaklı stratejileri, mobil uygulama indirmeleri alanında güçlendirerek işletmelerin somut sonuçlar için ödeme yapmasını sağlıyor.

 

Paylaş
Yandex Türkiye Yandex Ads Space Nejla Bilge Atila e-ticaret

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Naberise, 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' seçildi
Naberise, 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' seçildi
13 Aralık 2025 12:22
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
12 Aralık 2025 11:05
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
12 Aralık 2025 10:48
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
11 Aralık 2025 14:44
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
11 Aralık 2025 11:03
Siber suçlar endüstrileşirken 2026'da bizi neler bekliyor?
Siber suçlar endüstrileşirken 2026'da bizi neler bekliyor?
11 Aralık 2025 10:54
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.