• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile geleneksel medyadaki reklamların etkisini ölçen ve arttıran Medialyzer, TechOne ve twozero Ventures’dan yatırım aldı
 Yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile geleneksel medyadaki reklamların etkisini ölçen ve arttıran Medialyzer, TechOne ve twozero Ventures’dan yatırım aldı

Yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile geleneksel medyadaki reklamların etkisini ölçen ve arttıran Medialyzer, TechOne ve twozero Ventures’dan yatırım aldı

ICT Media ICT Media
18 Ağustos 2020 00:00
Paylaş
TV ve radyo reklamlarının performansının ölçülebilmesini, analiz edilmesini ve etkilerinin artırılmasını sağlayan Medialyzer, 3.2 Milyon TL değerleme ile TechOne ve twozero Ventures’dan tohum yatırım aldı. Mustafa Güllü, Abdurrahman Beşinci, Emre Gönültaş ve Can Üzüm tarafından kurulan Medialyzer, yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile geleneksel medya reklamlarının analiz edilerek takip edilmesine imkan sunuyor.

Televizyon ve Radyo Reklamlarının Etkisini Ölçün

Medya kanallarında reklam verenler için sunduğu Tvlyzer ve Radiolyzer ürünleriyle geleneksel olan ve etkisi ölçülemeyen TV ve radyo reklamlarının verimliliğini ve etkisini ölçen Medialyzer, makine öğrenmesi ile desteklediği ses ve görüntü tanıma teknolojisi ile kullanıcılara rakiplerinin tüm medya reklamlarını izleme olanağı sağlıyor. Kullanıcılar,Tvlyzer ve Radiolyzer ürünü ile reklamlarının verimliliğini analiz ediyor, rakiplerinin medya kanallarındaki reklamlarını takip ediyor ve reklamlarını otomatik olarak optimize ederek rekabet avantajı sağlıyor.

Geleneksel Reklamlara Teknolojik Çözüm

Global pazara açılma hedefiyle yola çıkan Medialyzer, geleneksel medya kanallarındaki reklam verenlere, reklamlarının maliyet analizini, kanal ve program bazında geri dönüşünü ve zaman bazlı performans analizlerini görme imkanı sunuyor. Kısa süre içerisinde TV ve radyo reklamlarının ölçümü dışında VoD platformlarının ve açık hava reklamlarınınetkilerinin de ölçülebileceği ürünlerini aktif hale getirecek olan Medialyzer geleneksel medya kanallarına reklam veren kullanıcılar için eşsiz bir veri deposu haline gelecek.

“Offline medya için Online çözümler”

Offline medya kanallarındaki reklamların etkilerinin ölçülemediğini belirten Medialyzer Kurucu Ortağı Mustafa Güllü; “Reklam verenler başta TV olmak üzere offline medya kanallarına yaptıkları yatırımların sonuçlarını yeterince ölçemiyor. Kullanıcı tarafındaki çoklu ekran kullanımı sonucu ortaya çıkan dijital verileri, sahip olduğumuz video tanıma ve yapay zeka teknolojileriyle anlamlı hale getiriyoruz. Platformumuz sayesinde reklam verenler reklamlarının geri dönüşlerini analiz edip verimliliklerini artırabiliyor. Medialyzer olarak global pazarda offline medya kanallarının ölçülebilmesi için öncü ve ilk akla gelen teknoloji girişimi olmak istiyoruz.” dedi.
Paylaş
offline Medya

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Tarım Sektörü Sosyal Medyaya Taşınıyor: Üreticiler Artık Birer Mikro-Influencer
Tarım Sektörü Sosyal Medyaya Taşınıyor: Üreticiler Artık Birer Mikro-Influencer
9 Eylül 2025 15:46
Aramadan Satışa: Yapay Zeka Alışverişin Kurallarını Nasıl Değiştiriyor
Aramadan Satışa: Yapay Zeka Alışverişin Kurallarını Nasıl Değiştiriyor
9 Eylül 2025 15:42
Trend Micro Zero Day Initiative, Sektördeki Liderliğinin 20. Yılını Kutluyor
Trend Micro Zero Day Initiative, Sektördeki Liderliğinin 20. Yılını Kutluyor
9 Eylül 2025 10:11
Türkiye’den Bir İlk: Yerli RSU, LEO Uydu Simülatörüne Başarıyla Entegre Edildi
Türkiye’den Bir İlk: Yerli RSU, LEO Uydu Simülatörüne Başarıyla Entegre Edildi
8 Eylül 2025 12:05
Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
4 Eylül 2025 16:40
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
4 Eylül 2025 11:30
ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.