• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Yavaş çalışan site ve uygulamalar müşteri kaybettiriyor
Yavaş çalışan site ve uygulamalar müşteri kaybettiriyor

Yavaş çalışan site ve uygulamalar müşteri kaybettiriyor

ICT Media ICT Media
18 Aralık 2018 00:00
Paylaş

DHL Uluslararası E-İhracat Konferansı’nda konuşan Medianova CEO’su Serkan Sevim, e-ticarette ürünlerin taşınmasına gösterilen özenin, verilerin taşınması aşamasında da gösterilmesi gerektiğini söyledi. Sevim, site ve uygulamaların düşük performansla çalışmasının müşteri deneyimini ve dolayısıyla satışları olumsuz etkilediğini belirtti.

“E-ihracat odaklı yenilikçi ekonomi” temasıyla düzenlenen DHL Uluslararası E-ihracat Konferansı’nda bir konuşma yapan Medianova CEO’su Serkan Sevim, yeni ekonomi içinde performansın da bir ürün olarak değerlendirildiğine dikkat çekti.

Sevim, Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Mehmet Fatih Kacır’ın da Medianova’nın canlı yayın altyapısı ile internet üzerinden sunum yaptığı etkinliğin bini aşkın katılımcısının ilgi ile takip ettiği konuşmasında, içerik dağıtımın bir anlamda dijital lojistik anlamına geldiğini söyledi. Veri paketlerinin gecikme ve kayıp olmadan taşınmasının site ve uygulamaların performansı üzerindeki etkisini vurgulayan Serkan Sevim, şunları söyledi:

“Kullanıcı deneyimini etkileyen başlıca faktörlerden biri de performans. Bugün internet üzerinden satış yapanlar için siteleri ve uygulamaları birer dijital dükkan konumunda. Müşteriye iyi bir deneyim yaşatmak ve satışları artırmak için fiziksel mağazada birçok konuya dikkat edildiği gibi, dijital dükkanın da performansına dikkat edilmesi gerekiyor çünkü e-ticarette performansa olan ihtiyaç günden güne artıyor. Ziyaretçilerin yüzde 46’sı, yavaş çalışan bir internet sitesini tekrar ziyaret etmeyeceğini belirtirken, yüzde 52’si yaşadıkları olumsuz deneyimi yakınları ile paylaşacağını, yüzde 44’ü ise marka hakkındaki algılarının negatif olacağını belirtiyor.

Düşük performansın müşteri deneyimi ve satışlar üzerindeki etkisinin bunlarla da sınırlı olmadığının altını çizen Sevim, “Kargoda yaşanan gecikme gibi aksaklıkların online alışveriş deneyimini baltalaması gibi, site ve uygulamalardaki milisaniyelik gecikmelerin de müşteri ve yaşadığı deneyim üzerinde benzer etkileri var. E-ticarette satışların artması için, ürünlerin taşınmasına gösterilen özen, verilerin taşınmasına da gösterilmeli. Biz Medianova’yı dijital dünyanın taşıyıcısı olarak görüyoruz; tıpkı bir kargo şirketi gibi hızlı ve hatasız teslimat sağlayabilmek için altyapımıza sürekli yatırım yapıyoruz.”

Paylaş
Medianova Serkan Sevim e-Ticaret Fatih Kacır

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
4 Eylül 2025 16:40
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
4 Eylül 2025 11:30
SAP Genç Profesyoneller Programı 15. Dönemini Tamamladı
SAP Genç Profesyoneller Programı 15. Dönemini Tamamladı
3 Eylül 2025 11:26
TTGV'den Yeni Teknolojilere Yönelik Güdümlü Proje Programı
TTGV'den Yeni Teknolojilere Yönelik Güdümlü Proje Programı
1 Eylül 2025 12:35
Türkiye Bilişim Derneği'nden 5G İhalesi Çalıştayı
Türkiye Bilişim Derneği'nden 5G İhalesi Çalıştayı
1 Eylül 2025 12:33
EGİAD Başkanı Özhelvacı:
EGİAD Başkanı Özhelvacı: "Melek Yatırımcılık Toplumsal Bir Hizmettir"
1 Eylül 2025 12:24
ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.