• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Yeni trend: Süpermarket alışverişini dijitalden yapmak
Yeni trend: Süpermarket alışverişini dijitalden yapmak

Yeni trend: Süpermarket alışverişini dijitalden yapmak

ICT Media ICT Media
2 Temmuz 2019 00:00
Paylaş

Market alışverişinin zaman kaybetmeden, kolayca yapılmasını sağlayan istegelsin tarafından açıklanan verilere göre süpermarket alışverişini dijitalden yapan kullanıcılar siparişlerini en çok 19.00-22.00 saatleri arasında veriyor. En çok, gıda ve yemeklik ürünlerin satın alındığını gösteren verilere göre market alışverişi yapan kullanıcıların ortalama sepet büyüklüğü ise 130 TL’nin üzerinde.

2019 Ocak ayında kullanıcılarına hizmet vermeye başlayan istegelsin, uçtan uca bir süpermarket olarak faaliyet gösteriyor. 140 farklı şirketten tedarik ettiği ürünleri kendi depolarında saklayarak soğuk zincir bozulmadan müşterinin kapısına kadar teslim eden istegelsin tarafından açıklanan veriler tüketicilerin market alışveriş tercihlerine dair ilginç detayları ortaya koydu.Ortalama sepet büyüklüğünün 130 TL’nin üzerinde olduğunu gösteren verilere göre en çok gıda ve yemeklik ürün satın alınıyor. Verilere göre kullanıcılar en çok siparişi 19.00-22.00 saatleri arasında verirken, en çok sipariş verilen lokasyonun ise Kadıköy olduğu görülüyor.

İstanbul’un yüzde 98’ine dağıtım yapan istegelsin, soğuk hava depolarında saklanan meyve, sebze ve etleri soğuk zincir kırılmadan, 1 saatlik zaman aralıklarıyla kapıya kadar teslim etme avantajı sunuyor. Kısa sürede 500.000’den fazla indirilme sayısına ulaşan uygulamasıyla 150.000’den fazla aktif kullanıcıya hizmet vermeyi sürdüren istegelsin, önümüzdeki dönemde web sitesi üzerinden de satış yapmaya hazırlanıyor. istegelsin, kısa vadede kullanıcı sayısını 1 milyona ulaştırmayı hedefliyor.

Gıda perakendeciliği e-ticaretin en hızlı büyüyen alanı

Online süpermarket girişiminin ciddi yatırım gerektiren bir iş modeli olduğunu belirten istegelsin Kurucu ve Genel Müdürü Sedat Yıldırım, “Son 3-4 yıldır dünyada e-ticaret’te en hızlı büyüyen alanın gıda perakendeciliği olduğunu gözlemliyoruz. Marketler artık küçülüyor, dev marketler yerine insanlar kolayca ulaşabilecekleri ve hızlı alışveriş yapabilecekleri küçük marketleri tercih etmeye başladılar. Bunun yanında daha fazla çeşitlilik sağlamaları sebebiyle dijital süpermarketler de daha çok tercih edilmeye başladı. Bizler de değişen tüketim alışkanlıkları paralelinde oluşturduğumuz iş modelimizle hizmet vermeye başladık” diyor.

istegelsin, soğuk zinciri bozmadan kapıya teslim ediyor

Sahip oldukları güçlü altyapı ve dağıtım ağı sayesinde soğuk zinciri bozmadan siparişleri müşterilerinin kapısına kadar teslim ettiklerini vurgulayan Sedat Yıldırım, “istegelsin’i ‘süpermarketin yeni hali, yeni nesil süpermarket’ olarak tanımlıyoruz. İş modelimiz normal bir süpermarketten farklı olarak sadece fiziksel anlamda bir mağaza açmamak üzerine kurulu. Ürün portföyümüzde halihazırda 6.500 çeşit ürün bulunuyor, her geçen gün ürün çeşitliliğimiz artmaya devam edecek, çeşitliliğimizi gıda ve gıda dışı tüm ev ihtiyaçlarının yüzde 90'ını karşılayacak hale getirmek istiyoruz. İstanbul’da mevcutta 7 dağıtım merkezimiz bulunmakta. Önümüzdeki dönemdeki planlarımız arasında 10 büyükşehirde daha faaliyete geçmek var” dedi.

Paylaş
süpermarket Sedat Yıldırım

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
14 Temmuz 2025 12:41
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
11 Temmuz 2025 13:57
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
11 Temmuz 2025 12:55
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
11 Temmuz 2025 12:51
KKTC’nin Dijital Geleceği Türk Telekom’a Emanet!
KKTC’nin Dijital Geleceği Türk Telekom’a Emanet!
11 Temmuz 2025 12:42
Şekerbank ve NarPOS iş birliğiyle  işletmelere ücretsiz e-adisyon yazılım hizmeti ayrıcalığı
Şekerbank ve NarPOS iş birliğiyle işletmelere ücretsiz e-adisyon yazılım hizmeti ayrıcalığı
10 Temmuz 2025 20:00
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.