
Omni-channel operasyonlarını yapmalarını sağlayarak dijital dönüşümünü gerçekleştiren ticaret platformu Akinon, Dubai'nin ardından Yunanistan'da da yeni ofisini hizmete sundu.
Yenilikçi e-ticaret platformu, mobil ve mağaza içi tablet uygulamaları, e-ihracat çözümleri, pazaryeri entegrasyonları, sipariş yönetim sistemleri ve daha birçok kurumsal fonksiyonu ile şirketlerin hem yurt içi hem yurt dışı satışlarını tek bir operasyon merkezi üzerinden yönetmeyi sağlayan Akinon, Dubai'nin ardından Yunanistan'da da yeni ofisini hizmete sundu. Akinon, omni-channel teknolojisini yurt dışına ihraç etmeye devam ediyor.
Konuyla ilgili açıklamada bulunan Akinon'un Kurucu Ortağı ve CEO'su Tolga Tatari; "Dünyanın ve Türkiye'nin önde gelen perakende markalarına, operasyonlarını tüm kanallarda kesintisiz, uyumlu, güvenli ve hızlı sürdürebilmeleri için omni-channel çözümleri üretiyoruz ve aslında şirketlerin dijital dönüşümlerine destek oluyoruz. Özellikle perakende deneyimini tüketici açısından zirveye çıkaran omni-channel yönetiminde maksimum hız ve lojistik avantajları, e-ticaret tarafında da güvenlik ve hızı ön plana çıkaran çözümlerimizle yurt içinde 45, yurt dışında ise 12 marka ile çalışıyoruz. Akinon olarak, Türkiye'de kısa sürede kanıtladığımız başarımız ve global rekabette öne çıkan ürünlerimizle dünya devi bir teknoloji çıkaracağımıza inanıyoruz." diye konuştu.
Akinon, kurulduğu günden bu yana çağın ilerisinde olmayı ve geleceğin teknolojilerini kullanmayı vizyonu olarak belirleyen markaların çözüm ortağı olarak çalışmalarına devam ediyor. Bulut teknolojileri üzerinde çalışan ürünler sayesinde, LC Waikiki, A101, Marks & Spencer, Sephora, Lacoste gibi iş birliği yaptığı birçok markanın müşterilerine hızlı bir alışveriş deneyimi yaşatmaları için gerekli bütün altyapıyı sağlayan Akinon perakende şirketlerinin dijital dönüşümünü gerçekleştiriyor. Akinon, aynı zamanda Perakende Günleri 2019'un da ana sponsoru oldu.