• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Yılın en itibarlı teknoloji perakendecisi MediaMarkt seçildi
Yılın en itibarlı teknoloji perakendecisi MediaMarkt seçildi

Yılın en itibarlı teknoloji perakendecisi MediaMarkt seçildi

ICT Media ICT Media
11 Ocak 2020 00:00
Paylaş

MediaMarkt Türkiye, Marketing Türkiye Dergisi ve AKADAMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde Teknoloji Perakendecisi kategorisinde yılın en itibarlı markası ödülünün sahibi oldu. MediaMarkt’ın birinci olduğu ödül, 12 ilde bini aşkın kişiyle yapılan araştırma sonrası verildi.

MediaMarkt Türkiye Operasyondan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi (COO) Hulusi Acar “Tüketicinin her anlamda pozitif bir deneyim yaşadığı marka “tercih edilen marka” haline gelecektir. Bu ödül de bizim yaptığımız çalışmaların tüketici nezdinde olumlu karşılandığının en önemli bir göstergesi. Bizi bu ödüle layık gören vatandaşlarımıza teşekkür ederim”

Türkiye’nin en geniş satış alanına sahip elektronik perakendecisi MediaMarkt 2020 yılına ödülle başladı. Marketing Türkiye Dergisi ve Akadametre’nn ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” farklı kategorilerden sektörlerde yer alan en iyi markaları ödüllendirirken Teknoloji Perakendecisi kategorisinin birincilik ödülü MediaMarkt Türkiye’ye verildi. 12 ilde bini aşkın kişiyle gerçekleştirilen araştırma sonrası yılın en itibarlı teknoloji perakendecisi seçilen MediaMarkt’ın bu ödülü almasında ise Müşteri Deneyimi alanında yaptığı çalışmaların etkili olduğu varsayılıyor.

Farklılaşmanın formülünün; kusursuz bir ihtiyaç analizi ve hizmeti kişiselleştirmeden geçtiğini belirten MediaMarkt Türkiye Operasyondan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi (COO) Hulusi Acar “Müşterilerin yaşadığı deneyimin ona özel olması ve alacağı servis veya hizmetin “tam da kendisine göre” olduğunu deneyimlemesi gerekiyor. Kişiye özel deneyim fırsatlarını önceden öngörerek yani tüketici beklentisine karşılık verecek alternatifler sunarak rakiplerinizden ayrışırsınız. Tüketici, yaşadığı olumlu olumsuz her tür deneyimi o markayla özdeşleştirir ve bir sonraki tutumunu da buna göre belirler. Dolayısıyla her anlamda pozitif bir deneyim yaşadığı bir marka; tüketici için “tercih edilen marka” haline gelecektir. Bu ödül de bizim yaptığımız çalışmaların tüketici nezdinde olumlu karşılandığının en önemli bir göstergesi. Bizi bu ödüle layık gören vatandaşlarımıza ve müşterilerimizin bizi tercih etmesi için canla başla çalışan tüm MediaMarkt çalışanlarına teşekkür ederim” dedi.

Paylaş
MediaMarkt AKADAMETRE Hulusi Acar

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türk Telekom İmtiyaz Süresi Açıklamasına TELKODER'den hukuki süreç vurgusu
Türk Telekom İmtiyaz Süresi Açıklamasına TELKODER'den hukuki süreç vurgusu
26 Eylül 2025 10:30
Mplus Türkiye çeyrek asırlık yolculuğunu kutladı
Mplus Türkiye çeyrek asırlık yolculuğunu kutladı
26 Eylül 2025 10:22
Şirketlerin yüzde 62’si bulutu önceliklendiren stratejiler izliyor
Şirketlerin yüzde 62’si bulutu önceliklendiren stratejiler izliyor
25 Eylül 2025 13:35
Experian ve Agra Fintech’ten Stratejik Ortaklık
Experian ve Agra Fintech’ten Stratejik Ortaklık
25 Eylül 2025 13:34
İnfinidium ve Vepara’dan Kamu Teknolojileri ve Finansta Güç Birliği
İnfinidium ve Vepara’dan Kamu Teknolojileri ve Finansta Güç Birliği
25 Eylül 2025 13:32
Figopara, “Türkiye 100” listesinde ilk 3’te yer aldı
Figopara, “Türkiye 100” listesinde ilk 3’te yer aldı
25 Eylül 2025 13:27
ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.