• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Yılın en itibarlı teknoloji perakendecisi MediaMarkt seçildi
Yılın en itibarlı teknoloji perakendecisi MediaMarkt seçildi

Yılın en itibarlı teknoloji perakendecisi MediaMarkt seçildi

ICT Media ICT Media
11 Ocak 2020 00:00
Paylaş

MediaMarkt Türkiye, Marketing Türkiye Dergisi ve AKADAMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde Teknoloji Perakendecisi kategorisinde yılın en itibarlı markası ödülünün sahibi oldu. MediaMarkt’ın birinci olduğu ödül, 12 ilde bini aşkın kişiyle yapılan araştırma sonrası verildi.

MediaMarkt Türkiye Operasyondan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi (COO) Hulusi Acar “Tüketicinin her anlamda pozitif bir deneyim yaşadığı marka “tercih edilen marka” haline gelecektir. Bu ödül de bizim yaptığımız çalışmaların tüketici nezdinde olumlu karşılandığının en önemli bir göstergesi. Bizi bu ödüle layık gören vatandaşlarımıza teşekkür ederim”

Türkiye’nin en geniş satış alanına sahip elektronik perakendecisi MediaMarkt 2020 yılına ödülle başladı. Marketing Türkiye Dergisi ve Akadametre’nn ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” farklı kategorilerden sektörlerde yer alan en iyi markaları ödüllendirirken Teknoloji Perakendecisi kategorisinin birincilik ödülü MediaMarkt Türkiye’ye verildi. 12 ilde bini aşkın kişiyle gerçekleştirilen araştırma sonrası yılın en itibarlı teknoloji perakendecisi seçilen MediaMarkt’ın bu ödülü almasında ise Müşteri Deneyimi alanında yaptığı çalışmaların etkili olduğu varsayılıyor.

Farklılaşmanın formülünün; kusursuz bir ihtiyaç analizi ve hizmeti kişiselleştirmeden geçtiğini belirten MediaMarkt Türkiye Operasyondan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi (COO) Hulusi Acar “Müşterilerin yaşadığı deneyimin ona özel olması ve alacağı servis veya hizmetin “tam da kendisine göre” olduğunu deneyimlemesi gerekiyor. Kişiye özel deneyim fırsatlarını önceden öngörerek yani tüketici beklentisine karşılık verecek alternatifler sunarak rakiplerinizden ayrışırsınız. Tüketici, yaşadığı olumlu olumsuz her tür deneyimi o markayla özdeşleştirir ve bir sonraki tutumunu da buna göre belirler. Dolayısıyla her anlamda pozitif bir deneyim yaşadığı bir marka; tüketici için “tercih edilen marka” haline gelecektir. Bu ödül de bizim yaptığımız çalışmaların tüketici nezdinde olumlu karşılandığının en önemli bir göstergesi. Bizi bu ödüle layık gören vatandaşlarımıza ve müşterilerimizin bizi tercih etmesi için canla başla çalışan tüm MediaMarkt çalışanlarına teşekkür ederim” dedi.

Paylaş
MediaMarkt AKADAMETRE Hulusi Acar

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.