• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Yılın En İtibarlısı MediaMarkt Türkiye oldu
Yılın En İtibarlısı MediaMarkt Türkiye oldu

Yılın En İtibarlısı MediaMarkt Türkiye oldu

ICT Media ICT Media
19 Mart 2021 00:00
Paylaş

Marketing Türkiye’nin düzenlediği The One Awards’ta teknoloji perakendeciliği kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ ödülüne 4’üncü kez layık görülen MediaMarkt Türkiye, bu ödülle birlikte 2020’de biri global arenada olmak üzere 11 ödülle taçlandırıldı

Geçen yıl pandemi nedeniyle mağazaları 10 hafta kapalı kalmasına rağmen toplamda yüzde 45 büyüme elde eden ve Grubun en çok büyüyen ülkesi olan MediaMarkt Türkiye, marka itibarını da zirveye çıkardı. Marketing Türkiye Dergisi ve Akademetre tarafından yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarının halk jürisiyle belirlendiği The One Awards’ta teknoloji perakendeciliği kategorisinde 4’üncü kez ‘Yılın İtibarlısı’ ödülüne layık görülen MediaMarkt Türkiye, bu ödülle birlikte 2020’de biri globalde olmak üzere toplam 11 ödülle taçlandırıldı.

MediaMarkt Türkiye Operasyondan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi (COO) Hulusi Acar “Tüketici pozitif deneyim yaşadığı markayı ‘sürekli tercih ederek’ ödüllendiriyor. Bunu hem online hem de offline kanallarımızdaki satın alma yüzdelerinden de takip ediyoruz. Bu ödül, yaptığımız çalışmaların tüketici nezdinde olumlu karşılandığının ve takdir edildiğinin en önemli göstergesi” dedi. MediaMarkt Türkiye Pazarlama, Kurumsal İletişim ve e-Ticaret Direktörü Çağanur Atay Uçtu ise, “MediaMarkt Türkiye’nin Net Tavsiye Skoru (NPS) yüzde 28’lik bir artışla 46’dan 59’a yükseldi. Tüketici memnuniyetindeki yükselişin yansıması olarak aldığımız bu ödül bizi hem gururlandırdı hem de çok mutlu etti” ifadelerini kullandı.

90 mağazaya ulaşacak

Pandemiye rağmen 4 mağaza açılışı gerçekleştirerek 2020’nin son 3 ayında en yüksek pazar payına ulaşan MediaMarkt Türkiye, karlılığını ise yüzde 46 artırdı. 2021’de de yatırımlarına hız kesmeden devam etmeye hazırlanan marka, bu yıl 9 mağaza daha açarak yıl sonunda 31 ilde 90 mağaza ile hizmet verecek.

Paylaş
Marketing Türkiye The One Awards Yılın İtibarlısı MediaMarkt Türkiye Akademetre  Hulusi Acar Çağanur Atay Uçtu  Net Tavsiye Skoru  teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
12 Aralık 2025 11:05
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
5 KOBİ'den yaklaşık biri e-ticaret yapıyor
12 Aralık 2025 10:48
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
Arvento’dan güvenliği artıran video telematik hamlesi
11 Aralık 2025 14:44
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
“Türkiye Ar-Ge harcamaları 20 milyar sınırında, yazılım sektörü imalat sanayini geride bıraktı”
11 Aralık 2025 11:03
Siber suçlar endüstrileşirken 2026'da bizi neler bekliyor?
Siber suçlar endüstrileşirken 2026'da bizi neler bekliyor?
11 Aralık 2025 10:54
"Veri Alanları, Etik ve Güvenli Yapay Zekânın Anahtarı: TBV ve Akbank Raporu yayınlandı"
8 Aralık 2025 13:17
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.