• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Yılın En İtibarlısı MediaMarkt Türkiye oldu
Yılın En İtibarlısı MediaMarkt Türkiye oldu

Yılın En İtibarlısı MediaMarkt Türkiye oldu

ICT Media ICT Media
19 Mart 2021 00:00
Paylaş

Marketing Türkiye’nin düzenlediği The One Awards’ta teknoloji perakendeciliği kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ ödülüne 4’üncü kez layık görülen MediaMarkt Türkiye, bu ödülle birlikte 2020’de biri global arenada olmak üzere 11 ödülle taçlandırıldı

Geçen yıl pandemi nedeniyle mağazaları 10 hafta kapalı kalmasına rağmen toplamda yüzde 45 büyüme elde eden ve Grubun en çok büyüyen ülkesi olan MediaMarkt Türkiye, marka itibarını da zirveye çıkardı. Marketing Türkiye Dergisi ve Akademetre tarafından yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarının halk jürisiyle belirlendiği The One Awards’ta teknoloji perakendeciliği kategorisinde 4’üncü kez ‘Yılın İtibarlısı’ ödülüne layık görülen MediaMarkt Türkiye, bu ödülle birlikte 2020’de biri globalde olmak üzere toplam 11 ödülle taçlandırıldı.

MediaMarkt Türkiye Operasyondan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi (COO) Hulusi Acar “Tüketici pozitif deneyim yaşadığı markayı ‘sürekli tercih ederek’ ödüllendiriyor. Bunu hem online hem de offline kanallarımızdaki satın alma yüzdelerinden de takip ediyoruz. Bu ödül, yaptığımız çalışmaların tüketici nezdinde olumlu karşılandığının ve takdir edildiğinin en önemli göstergesi” dedi. MediaMarkt Türkiye Pazarlama, Kurumsal İletişim ve e-Ticaret Direktörü Çağanur Atay Uçtu ise, “MediaMarkt Türkiye’nin Net Tavsiye Skoru (NPS) yüzde 28’lik bir artışla 46’dan 59’a yükseldi. Tüketici memnuniyetindeki yükselişin yansıması olarak aldığımız bu ödül bizi hem gururlandırdı hem de çok mutlu etti” ifadelerini kullandı.

90 mağazaya ulaşacak

Pandemiye rağmen 4 mağaza açılışı gerçekleştirerek 2020’nin son 3 ayında en yüksek pazar payına ulaşan MediaMarkt Türkiye, karlılığını ise yüzde 46 artırdı. 2021’de de yatırımlarına hız kesmeden devam etmeye hazırlanan marka, bu yıl 9 mağaza daha açarak yıl sonunda 31 ilde 90 mağaza ile hizmet verecek.

Paylaş
Marketing Türkiye The One Awards Yılın İtibarlısı MediaMarkt Türkiye Akademetre  Hulusi Acar Çağanur Atay Uçtu  Net Tavsiye Skoru  teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.