Vodafone Türkiye 2025-26 Mali Yılı Birinci Çeyrek sonuçlarını açıkladı
Vodafone Türkiye 2025-26 Mali Yılı Birinci Çeyrek sonuçlarını açıkladı
Vodafone Türkiye, 2025-26 mali yılına ait ilk çeyrek (Nisan-Haziran 2025) sonuçlarını açıkladı. Şirketin servis gelirleri, bu dönemde 29,4 milyar TL olarak gerçekleşti. Vodafone Türkiye'nin mobil abone sayısı 25,4 milyona ulaşırken, M2M (makinelerarası iletişim) dahil toplam mobil abone sayısı 31,3 milyon oldu. Şirketin faturalı abone sayısı 20,9 milyona yükselirken, toplam bazının %82,4’ünü faturalı aboneler oluşturdu
"4.5G’de en iyi performans gösteren şebekeye sahip operatör olarak 5G’ye de hazırız"
Vodafone, bağımsız araştırma şirketi umlaut’un gerçekleştirdiği en güncel şebeke performans değerlendirmesinde, hem Türkiye genelinde hem de İstanbul’da kullanılmakta olan 4.5G şebekesinde en güvenilir ve en iyi performans gösteren mobil operatör seçildi. Şirket, bu başarısını kutlamak için İstanbullu müşterilerine 34 GB mobil internet hediye ediyor.
Vodafone Türkiye 5G Dönüşümünde Cisco ile 400zr+ hız teknolojisini uygulamaya başladı
Vodafone Türkiye 5G Dönüşümünde Cisco ile 400zr+ hız teknolojisini uygulamaya başladı
Vodafone Vodafone, Türkiye'de bir ilk olarak, Cisco ile iş birliği içinde birden fazla tedarikçili ve çok katmanlı 400 gigabit hız teknolojisini, üç ana veri merkezi arasında hayata geçirerek, müşterilerine daha hızlı ve güvenilir hizmet sunarken, 5G dönüşümünü de hızlandırıyor. Bu yenilik, enerji verimliliğini artırarak iklim değişikliğiyle mücadeleye de katkı sağlıyor.
 Vodafone Business’tan Müşteri Deneyimini Güçlendiren Yeni Dijital Platform: Red Konsol
Vodafone Business’tan Müşteri Deneyimini Güçlendiren Yeni Dijital Platform: Red Konsol
Müşterilerine en iyi deneyimi yaşatmak ve mükemmel bir servis kalitesi sağlamak amacıyla şirketlerin dijital dönüşümlerine öncülük eden Vodafone Business, sabit ve mobil hizmetleri tek dijital çatı altında toplayan platformu Red Konsol’u devreye aldı. Yeni nesil self-servis deneyimi sunan platform, şirketlerin dijitalleşme süreçlerini hızlandırmasının yanında zaman ve operasyonel maliyet tasarrufu sağlarken, Vodafone Business’lıların kendi hizmetini arada aracı ya da ek bir aşama olmadan tek bir
“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
Daha iyi bir müşteri deneyimi sunmak için çalışmalarına hız veren Vodafone, yeni sadakat platformu “Vodafone Happy”yi duyurdu. Platform, 11 milyon aktif kullanıcısı ve 18 milyon müşteriye açtığı indirimlerle, Vodafone’un bu zamana kadar en çok müşteriye ulaşan, sektörde en kapsayıcı dijital sadakat platformu olacak. Toplam 48 farklı marka indirim kampanyasının olacağı platformda, herhangi bir müşteri, bu indirimlerin tamamını kullandığında yıllık minimum 7 bin TL’lik kazanç sağlayacak. “Vodafone
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
SOCAR Fiber ve TurkNet, Türkiye’nin internet altyapısını güçlendirmek, kesintisiz ve güvenli ağ bağlantısı sunmak için iş birliği anlaşması imzaladı.