ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
Erişim Sağlayıcıları Birliği’nin (ESB) 2024 Yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) ev sahipliğinde Ankara’da düzenlendi. Sektörün tüm paydaşlarını bir araya getiren toplantıya, Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Dr. Ömer Fatih Sayan, BTK Başkanı Ömer Abdullah Karagözoğlu ve ESB Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Çerikçi katıldı.
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
İnsan kaynakları alanında çalışan deneyimi ve operasyonel verimlilik üzerine ürün ve hizmetler geliştiren HRSoprano AI, ilk ürününü tanıttı. Kurumların kültürel nabzını anlık olarak tutmayı mümkün kılan, yapay zekâ destekli geri bildirim platformu TeamSense, Türkiye pazarına hızlı bir giriş yaptı. Aldo Türkiye ve İngiltere gibi perakende sektörünün öncü markalarıyla çalışmaya başlayan HRSoprano AI, geleneksel çalışan anketlerinin yerini gerçek zamanlı, anonim ve sürekli geri bildirim mekanizmala
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yenilikçi teknolojiler ve inovasyon gücü ile geleceğin nabzını elinde tutan Pulse Finansal Teknolojiler ve Danışmanlık A.Ş. yapay zekâ destekli yeni nesil yatırım platformu Yatırımcı.Al’ı hizmete sundu. Pulse, kullanıcı kabul sürecini başlattığı yeni platformu ile hem bireysel hem kurumsal yatırımcıların finansal piyasalardaki fırsatları daha etkin bir şekilde değerlendirmelerine destek olarak geleceğin yatırımlarına yön verecek.
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, her yıl ABD’nin Orlando şehrinde düzenlediği SAP Sapphire konferansında, iş odaklı yapay zekanın gücünü kullanıcılara teslim eden ve iş yapma biçimlerinde devrim yaratan yenilik ve işbirliklerini açıkladı. Sanal olarak her alanda yer alan Joule'dan, sistemler ve iş birimleri genelinde çalışan genişletilmiş Joule Aracıları (Joule Agents) ağına uzanan yenilikler, SAP’nin iş odaklı yapay zekaya erişimi yaygınlaştırdığı ve verimliliği %30’a kadar artırabildiği yeni bir dönemin habercisi oldu.
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Küresel çağrı merkezi yapay zekâ pazarı 2024 yılında 1,95 milyar dolara ulaşırken, bu rakamın 2032 yılında 10,07 milyar dolara çıkması öngörülüyor. Bu büyüme, müşteri deneyimi yönetiminde yapay zekâ çözümlerinin stratejik önemini net bir biçimde ortaya koyuyor. Üretken yapay zekânın müşteri deneyimini çok daha hızlı, akıllı ve kişiselleştirilmiş hale getirdiğini söyleyen Procat Group CFO’su Volkan Ersubaşı, “Türkiye’deki işletmelerin yüzde 92’si müşteri deneyimi stratejilerinde dijitalleşmeyi ön
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
Yapay zekâ tabanlı çok dilli mesajlaşma uygulaması Mektup, Tulpar Holding bünyesinde kurulan girişim sermayesi fonu Paradigma Kapital’den 150 bin dolarlık yatırım aldı. Fonun ilk yatırımlarından biri olan bu destekle, 96 farklı dilde sesli ve yazılı mesajları çevirebilen, hatta görüntülü görüşmeler sırasında bile gerçek zamanlı çeviri yaparak dil engellerini ortadan kaldıran ve kendi geliştirdiği dil modeli Mia ile güçlü bir yapay zeka asistanı olma potansiyeline sahip olan Mektup’un global büyü